zmierz kompresje silnika....bo zamiast 4x może jest 8x...oczywiście nikomu źle nie życzę ale ten pomiar wykluczy niską sprawność silnika :P
zmierz kompresje silnika....bo zamiast 4x może jest 8x...oczywiście nikomu źle nie życzę ale ten pomiar wykluczy niską sprawność silnika :P
Przy takim przebiegu wszystko prawie nówka pod maską powinno być. Po fotkach w pierwszym poście już widać, że to na 100% 50 tys nie jest.
ps. zdecydowanie sprawdź kompresje na cylindrach
hah czytajac twoj dzisiejszy post tez mi sie od razu rzucilo na mysl ze TT z 1999roku i 50 tys przejechane
Ale wracajac do tematu masz jakies nowe logi?? po wymianie sondy i przeplywki ??
Czujnik temp. powietrza zasysanego tez czysciles nitro i opalarka ?? bo temp. w dolocie troszke chyba wysoka masz ale to niech lepiej koledzy z TT180 sie wypowiedza na jakim poziomie trzyma sie w takie dni.
Mozecie nie wierzyc w ten przebieg ale jest autentyczny. auto bylo serwisowane do 2004 roku, a nastepnie nie bylo uzytkowane przez 6 lat (co mam udokumentowane odpowiednimi papierami), wiec przebieg jest na 100% prawdziwy. silnik przez 5000 km "zwawej" jazdy nie wzial nawet grama oleju (pelen syntetyk), nie kopci, wnetrze auta jak nowe, wiec jestem przekonany, ze jest w swietnej kondycji. a wczoraj jak robilem pomiary temperatury dolotu to bylo poznym wieczorem, wiec na dworze bylo juz chlodno.
przeplywka pieknie mierzy, a lambda w bloku 32 pokazywała w pierwszym oknie 5% a w drugim 15% (albo odwrotnie).
p.s. nie myslalem, ze przebieg mojego auta spowoduje takie reakcje....gdybym nie byl pewny tych kilometrow, to byl o tym nie pisal.
p.s. 2 a czujnik temperatury tym razem czyscilem delikatnie benzyna ekstrakcyjna
papiery papierami ale masz chociaż przynajmniej potwierdzone to w bazie głównej audi? ponadto i to można ominąć więc na 100% pewnym to możesz być jak masz auto od nowości...w mając historię przeglądów w bazie danych , wszystko wbite w książkę itp to masz jedynie wysokie prawdopodobieństwo że tak może być...w co i tak w tym wypadku wątpie bo jak widziałem fotki pod maską to wszystkie cybanty masz pozmieniane itp a jak silnik ma 50 tys to jedynymi naprawami to jest zmiana filtrów i olejów
a Twoje problemu chyba nie potwierdzają tego przebiegu...
Lepiej wklej logi na forum.
15 to by wskazywało na nieszczelność
---------- Post dodany o 13:58 ---------- Poprzedni post z 13:52 ----------
hm, że się tak zapytam...jakimi papierami masz udokumentowane stojące auto przez 6 lat? Stało tyle rozwalone czy co?
Poza tym samochód od stania niszczy się bardziej niż jak ktoś go użytkuje.
Najlepiej wrzuć zdjęcia autka, książkę serwisową czy co tam masz, to wtedy uwierzymy
Widze, ze bardziej skupiliscie sie na tym ile to km przelatane ma TT kolegi niz na problemie, ktory go trapi tak jak Darson napisal 15 w okienku wskazywalo by na nieszczelnosc, ze jezdzisz za ubogo chyba, ze jest -15 ale to mozna domysly snuc. Zrob logi i wklej 002, 020, 031, 115, 118 i dokladne wskazania z 032 a nie chyba tu chyba tam
Temp. w dolocie stanowczo za wysoka, turbo ładuje przepływka pokazuje, to albo jest problem z paliwem,i za wysokim EGT, ale przy seryjnym programie Ecu powinno na podstawie wskazań lambdy odciąć doładowanie aby nie zakatować silnika, więc jednak sprawdził bym układ paliwowy pod wzgledem wydajności, oczywiście filtr wymieniony???, jeżeli wszystkie wskazania będą ok, to problem może leżeć po stronie mech. czyli wspomnianego ktalizatora lub przeniesienia napędu, może sprzęgło lekko uślizguje się, pofalowany wykres mógł by o tym świadczyć.
Zatkany katalizator też może powodować skok temperatury turbiny
Ostatnio edytowane przez ZUCZEK ; 28-06-2011 o 14:03
Znowu TT znowu Cabriolet
Prosze, oto linki to logów zrobionych przed chwila:
Grupy: 031,032-dynamiczny - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Grupy: 002,020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Grupy: 031,032-statyczny - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Grupy: 115,118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Filtr paliwa mam włożony nowy. A moze przyczyna tak wysokiej temperatury w dolocie jest padniety czujnik temperatury???
ja bym wymienił sondę poszukał nieszczelności i wyczyścił ten czujnik temp jeśli jeszcze tego nie robiłeś
Nie no sory Panowie ale czegoś nie czaje. Pierwsze logi jakie zrobił ECU żądało doładowania 1840 max teraz wymaga 1950 MAX. Auto jest po CHIPIE?
Mi ECU wymaga tylko 1740 MAX
Pachnie mi tu wirusem, i to może być przyczyną wysokiej temp pow doładowanego przy takim boście ten icek sobie z tym nie radzi i moc spada, wskazania przepływki stanowczo za małe jak na 0.9bar powinno być ok 160g.s. szukaj nieszczelności na podciśnieniu szczególnie w okolicy kolektora, jeżeli sam nie potrafisz to zleć to warsztatowi który umie sprawdzać szczelność układu turbo i nie wywali gał jak im to zlecisz
Znowu TT znowu Cabriolet
no teraz to jestem juz zdezorientowany calkowicie...auto pochodzi z Hiszpanii, wiec nie jestem w stanie stwierdzic czy bylo chipowane...pozostanie mi jedynie zastosowac sie do Waszych porad. no i moze zaczne od wymiany tego czujnika temperatury i zobacze czy nastapia jakies zmiany
Nie wymiany tylko wyczyszczenia. Wykręć go i zrób fotkę.
http://www.klubtt.pl/warsztat-zralb-...powietrza.html
no śmierdzi tutaj wirusem w sumie...nie zwróciłem uwagi że taki wysoki boost jak na 180tkę...więc te wskazania sondy...mogą być i prawdziwe bo może serio auto się zalewa, bo kto wie teraz jaki jest program;/