Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 45 z 58

Wątek: Tragiczny wynik na hamowni:(

  1. #31
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,782
    zmierz kompresje silnika....bo zamiast 4x może jest 8x...oczywiście nikomu źle nie życzę ale ten pomiar wykluczy niską sprawność silnika :P

  2. #32

    Dołączył
    Dec 2009
    Płeć
    Skąd
    Gorlice/Rzeszów
    Pojemność
    2.0T
    KM
    200
    Rocznik
    2007
    Kolor
    VegasYelow
    Posty
    4,449
    Przy takim przebiegu wszystko prawie nówka pod maską powinno być. Po fotkach w pierwszym poście już widać, że to na 100% 50 tys nie jest.

    ps. zdecydowanie sprawdź kompresje na cylindrach

  3. #33
    Awatar matikte
    Dołączył
    May 2010
    Płeć
    Skąd
    Cork (Irlandia)
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    1,047
    hah czytajac twoj dzisiejszy post tez mi sie od razu rzucilo na mysl ze TT z 1999roku i 50 tys przejechane
    Ale wracajac do tematu masz jakies nowe logi?? po wymianie sondy i przeplywki ??
    Czujnik temp. powietrza zasysanego tez czysciles nitro i opalarka ?? bo temp. w dolocie troszke chyba wysoka masz ale to niech lepiej koledzy z TT180 sie wypowiedza na jakim poziomie trzyma sie w takie dni.

  4. #34

    Dołączył
    Oct 2010
    Płeć
    Skąd
    Bydgoszcz
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    1999
    Kolor
    czarny
    Posty
    19
    Mozecie nie wierzyc w ten przebieg ale jest autentyczny. auto bylo serwisowane do 2004 roku, a nastepnie nie bylo uzytkowane przez 6 lat (co mam udokumentowane odpowiednimi papierami), wiec przebieg jest na 100% prawdziwy. silnik przez 5000 km "zwawej" jazdy nie wzial nawet grama oleju (pelen syntetyk), nie kopci, wnetrze auta jak nowe, wiec jestem przekonany, ze jest w swietnej kondycji. a wczoraj jak robilem pomiary temperatury dolotu to bylo poznym wieczorem, wiec na dworze bylo juz chlodno.
    przeplywka pieknie mierzy, a lambda w bloku 32 pokazywała w pierwszym oknie 5% a w drugim 15% (albo odwrotnie).

    p.s. nie myslalem, ze przebieg mojego auta spowoduje takie reakcje....gdybym nie byl pewny tych kilometrow, to byl o tym nie pisal.
    p.s. 2 a czujnik temperatury tym razem czyscilem delikatnie benzyna ekstrakcyjna

  5. #35
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,782
    papiery papierami ale masz chociaż przynajmniej potwierdzone to w bazie głównej audi? ponadto i to można ominąć więc na 100% pewnym to możesz być jak masz auto od nowości...w mając historię przeglądów w bazie danych , wszystko wbite w książkę itp to masz jedynie wysokie prawdopodobieństwo że tak może być...w co i tak w tym wypadku wątpie bo jak widziałem fotki pod maską to wszystkie cybanty masz pozmieniane itp a jak silnik ma 50 tys to jedynymi naprawami to jest zmiana filtrów i olejów
    a Twoje problemu chyba nie potwierdzają tego przebiegu...

  6. #36
    Awatar Darson
    Dołączył
    Feb 2009
    Płeć
    Skąd
    Lublin
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2001
    Kolor
    czarny
    Posty
    1,254
    Lepiej wklej logi na forum.

    15 to by wskazywało na nieszczelność

    ---------- Post dodany o 13:58 ---------- Poprzedni post z 13:52 ----------

    hm, że się tak zapytam...jakimi papierami masz udokumentowane stojące auto przez 6 lat? Stało tyle rozwalone czy co?
    Poza tym samochód od stania niszczy się bardziej niż jak ktoś go użytkuje.

    Najlepiej wrzuć zdjęcia autka, książkę serwisową czy co tam masz, to wtedy uwierzymy

  7. #37
    Awatar matikte
    Dołączył
    May 2010
    Płeć
    Skąd
    Cork (Irlandia)
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    1,047
    Widze, ze bardziej skupiliscie sie na tym ile to km przelatane ma TT kolegi niz na problemie, ktory go trapi tak jak Darson napisal 15 w okienku wskazywalo by na nieszczelnosc, ze jezdzisz za ubogo chyba, ze jest -15 ale to mozna domysly snuc. Zrob logi i wklej 002, 020, 031, 115, 118 i dokladne wskazania z 032 a nie chyba tu chyba tam

  8. #38
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,798
    Temp. w dolocie stanowczo za wysoka, turbo ładuje przepływka pokazuje, to albo jest problem z paliwem,i za wysokim EGT, ale przy seryjnym programie Ecu powinno na podstawie wskazań lambdy odciąć doładowanie aby nie zakatować silnika, więc jednak sprawdził bym układ paliwowy pod wzgledem wydajności, oczywiście filtr wymieniony???, jeżeli wszystkie wskazania będą ok, to problem może leżeć po stronie mech. czyli wspomnianego ktalizatora lub przeniesienia napędu, może sprzęgło lekko uślizguje się, pofalowany wykres mógł by o tym świadczyć.
    Zatkany katalizator też może powodować skok temperatury turbiny
    Ostatnio edytowane przez ZUCZEK ; 28-06-2011 o 14:03
    Znowu TT znowu Cabriolet

  9. #39

    Dołączył
    Oct 2010
    Płeć
    Skąd
    Bydgoszcz
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    1999
    Kolor
    czarny
    Posty
    19
    Prosze, oto linki to logów zrobionych przed chwila:
    Grupy: 031,032-dynamiczny - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
    Grupy: 002,020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
    Grupy: 031,032-statyczny - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
    Grupy: 115,118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

    Filtr paliwa mam włożony nowy. A moze przyczyna tak wysokiej temperatury w dolocie jest padniety czujnik temperatury???

  10. #40
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,782
    ja bym wymienił sondę poszukał nieszczelności i wyczyścił ten czujnik temp jeśli jeszcze tego nie robiłeś

  11. #41

    Dołączył
    Dec 2009
    Płeć
    Skąd
    Gorlice/Rzeszów
    Pojemność
    2.0T
    KM
    200
    Rocznik
    2007
    Kolor
    VegasYelow
    Posty
    4,449
    Nie no sory Panowie ale czegoś nie czaje. Pierwsze logi jakie zrobił ECU żądało doładowania 1840 max teraz wymaga 1950 MAX. Auto jest po CHIPIE?
    Mi ECU wymaga tylko 1740 MAX

  12. #42
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,798
    Pachnie mi tu wirusem, i to może być przyczyną wysokiej temp pow doładowanego przy takim boście ten icek sobie z tym nie radzi i moc spada, wskazania przepływki stanowczo za małe jak na 0.9bar powinno być ok 160g.s. szukaj nieszczelności na podciśnieniu szczególnie w okolicy kolektora, jeżeli sam nie potrafisz to zleć to warsztatowi który umie sprawdzać szczelność układu turbo i nie wywali gał jak im to zlecisz
    Znowu TT znowu Cabriolet

  13. #43

    Dołączył
    Oct 2010
    Płeć
    Skąd
    Bydgoszcz
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    1999
    Kolor
    czarny
    Posty
    19
    no teraz to jestem juz zdezorientowany calkowicie...auto pochodzi z Hiszpanii, wiec nie jestem w stanie stwierdzic czy bylo chipowane...pozostanie mi jedynie zastosowac sie do Waszych porad. no i moze zaczne od wymiany tego czujnika temperatury i zobacze czy nastapia jakies zmiany

  14. #44

    Dołączył
    Dec 2009
    Płeć
    Skąd
    Gorlice/Rzeszów
    Pojemność
    2.0T
    KM
    200
    Rocznik
    2007
    Kolor
    VegasYelow
    Posty
    4,449
    Nie wymiany tylko wyczyszczenia. Wykręć go i zrób fotkę.

    http://www.klubtt.pl/warsztat-zralb-...powietrza.html

  15. #45
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,782
    no śmierdzi tutaj wirusem w sumie...nie zwróciłem uwagi że taki wysoki boost jak na 180tkę...więc te wskazania sondy...mogą być i prawdziwe bo może serio auto się zalewa, bo kto wie teraz jaki jest program;/

Podobne wątki

  1. Auto Scan Vag-Com Wynik błędów
    Przez minibigii w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 06-04-2017, 07:14
  2. Tragiczny wypadek - Warszawa
    Przez Offca1988 w dziale Ogólne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 24-12-2015, 08:18
  3. Wykres z hamowni
    Przez wiewioraandrzej w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 03-12-2014, 13:15
  4. Załamka po hamowni Zerknijcie na wykresik
    Przez max_auto w dziale Ogólne
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 12-05-2010, 20:52
  5. analiza wykresu z hamowni
    Przez xylo w dziale Ogólne
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post / autor: 01-12-2008, 16:18

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •