Ja niestety byłem później około godziny 11:00 i nie załapałem się na nagranie klubowych aut. TTRS też czeka teraz na sprzęgiełko
Swoją drogą kto się teraz do Lublina wybiera? Będę miał sprawne TTRS wiec jadę, tyle że samemu mi się nie chce
Ja niestety byłem później około godziny 11:00 i nie załapałem się na nagranie klubowych aut. TTRS też czeka teraz na sprzęgiełko
Swoją drogą kto się teraz do Lublina wybiera? Będę miał sprawne TTRS wiec jadę, tyle że samemu mi się nie chce
tutaj jeszcze widac przejazdy d_matys , "fajną" ładę która kilowała ;/ a także niebieskie porsche turbo:P na 1 biegu szedłem z nia praktycznie równo:P potem było już gorzej:P
http://www.youtube.com/watch?v=6p_lu...eature=related
Gratulacje za wywalczone czasy, wiedziałem Pawel-2005 że będzie 13'stka Rzeczywiście chora ta sygnalizacja
(trzy pomarańczowe jednocześnie - bez komentarza).
A z tą Ładą to miał ktoś mega fantazje
A tutaj trochę moich filmów (niestety nie byłem na eliminacjach klubowych aut):
Żuczka:
YouTube - Audi TT mk1 Roaster Custom Mod - Zuczek ClubTT
i inne:
YouTube - Club Audi TT Cars Gecko 2011
YouTube - Club Audi TT Cars Gecko 2011 3
YouTube - Club Audi TT Cars Gecko 2011 2
YouTube - White Audi RS 5 Gecko Cup Warsaw Warszawa 2011
oj widze że Zuczkowe TT nadal ma problemy z wywalaniem oliwy :/
NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!
Wreszcie dotarłem do domu więc mogę i ja się pochwalić.
Impreza była super (wieczorem na Cargo też było nie kiepsko). Wszyscy narzekają na sygnalizację startową a mi się podobała. Wystarczyło po ustawieniu się trzymać samochód na obrotach i puścić sprzęgło jak zapaliło się żółte światło (zielone było za chwilkę).
Czasy miałem jak każdy, wyrównane:
ET: RT: Z KIM:
1. 14,564 s 0,560 s Hyundai S-coupe
2. 14,600 s 0,550 s Hyundai S-coupe
3. 14,503 s 0,483 s Mazda MX3
4. 14,458 s 0,575 s Audi TT Piottr
5. 15,073 s 0,460 s Audi TT
Najlepszy czas ET miałem w wyścigu z Piootrem, ale niestety to i tak on wygrał.
Ostatni przejazd najsłabszy bo wziąłem za pasażera kolegę który waży 130kg
Moje starty jakie kolega dał radę nagrać:
1. YouTube - Audi TT vs. Hyundai S-coupe - Bemowo 2011 1/4 mili runda 1 (z Hyundai S-coupe)
2. YouTube - Audi TT vs. Hyundai S-coupe - Bemowo 2011 1/4 mili runda 2 (z Hyundai S-coupe)
3. YouTube - Audi TT cabrio vs. Mazda MX3 - Bemowo 2011 1/4 mili (z Mazdą MX3)
4. YouTube - Audi TT cabrio vs. Audi TT coupe - Bemowo 2011 1/4 mili (z Piootrem)
5. YouTube - Audi TT cabrio vs. Audi TT coupe - Bemowo 2011 1/4 mili (Audi TT)
Starty innych:
1. YouTube - Audi TT vs. BMW 330i + nitro Compact (Paweł-2005)
2. YouTube - Audi TT vs. BMW 330i + nitro compact - Bemowo 2011 1/4 mili (Piootr)
3. YouTube - Audi TT cabrio 295KM - Bemowo 1/4 mili 2011 (pierwszy start Żuczka)
Ostatnio edytowane przez d_matys ; 20-04-2011 o 13:05
no starty ładnie ogarniałeś...ja z tym sprzęgłem wiedziałem że będzie tak średnio ale nawet i na nim można by się lepiej postarać ale cóż:P teraz pierwsze koty za płoty to następnym razem mam nadzieję że już nie będę musiał wszystkich gonić:P
a swoją drogą to nawet z takim balasem obleciałeś tą seryjna TT nie klubową...najśmieszniejsze było to że kolega myślał że będzie robił 12.xxx i mi wmawiał że seryjna TT jest wstanie taki czas zrobić..na koniec gdy zapytałem ile zrobił to powiedział że 14.4 co mnie zdziwiło bo tak na prawdę było 14.7;P
no ta czarna rs4 która była w modlinie i miała 500km zrobiła 12.4 :P a i tak się nie dostała do półfinału:P
kurcze szkoda że Michał swoim TTRS nie zajechał( ciekaw jestem jaki czas by wykręcił ...
zgaduje że 12.4-12.6 średnia, tyle miało rok temu w gdańsku evo na 1/4 400 konne, które dostało baty od mojego TTRS po lekkim programie
Paweł-2005 moduj auto bo naprawdę masz bardzo dobre czasy i zdrowe autko... Będę za Ciebie trzymał kciuki!
Ostatnio edytowane przez MichalTT ; 18-04-2011 o 21:28
Widzę że imprezka się udała i pokazaliście klasę Gratuluję wyników i pięknych tetetuniek mam nadzieję że na następną taką imprezkę uda mi się przyjechać
Michał zgadywać to se można, wszystko zależy od zgrania kilku czynników, dyspozycji dnia itp. ja też myslałem że 13 zrobię, ale niestety było tylko 14.4 niby za kazdym startem czas był o wie już co raz lepszy, ale jednak się nie udało, beznadziejna sygnalizacja, kiepskie RT, problem z trakcją na jedynce, nie pozwoliły uzyskać dobrego czasu, chodz np predkość na finiszu wyższa niż np Paweł przy 13, generalnie po kiepskich startach zacząłem nawiązywać walkę z przeciwnikami i tak jeszcze ze 200m i bym był z przodu, więc to pokazuje że moje ciężkie FWD nie bedzie nigdy dobre na tak krótkim odcinku, lzejsze felgi,slicki i wyćwiczone starty, pozwolą urwać jeszcze 1 sek nie więcej, ew dalsze mody, no ale auto do codziennego użytku więc raczej chyba nie, lecz nigy nie mów nigdy he he
Reasumując na następne wyścigi jade na 16 slick, po za tym nie wiem jak wy panowie ale ja czułem ten dreszczyk emocji no i lekki stres przeszywał mnie trochę, więc o to chyba w tym wszystkim chodzi bo fan jest zajebisty i na to liczyłem więc jestem zadowolony, a w głowie rodzą się jakieś plany na przyszłość, może jakiś lekki wypierdek na bazie podrasowanego 1.8T czas pokaże
WOWO odnośnie bąków to był to już któryś przejazd olej mocno gorący a eliminator niestety lekko puszcza w cześci gorącej, a po kilku rozmowach z innymi uzytkownikami widzę że jest to jakaś ich przypadlość,może ATP nie wysiliło się z jakością uszczelnień, po za tym na zlocie 90% podrasowanych aut puszczało takie i większe bąki, wiec nie przejmóje się tym, tym bardziej że zużycie oleju jest nie zauważalne, najwyżej jak padnie to się zrobi chybrydę za 1400zł w Germanii bo do USA nie opłaca się tego reklamować, pewnie jak zwykle umyli by ręce.
Znowu TT znowu Cabriolet
no ŻUCZEK z tą jedną sekundą to nie wiem czy ją urwiesz...prędkość na mecie miałeś tylko 2-3km/h większą ode mnie a toldi który miał w swoim aucie 330km zrobił zaledwie 13.8s a waga auta niższa chyba i prędkość auta na mecie to nie 165 tylko 180:P, tylko nie wiem na jakich oponach jechał ale ogólnie zwykłe opony tam kiepską mają trakcję przekonałem się o tym jak na koniec z rozpędu po ćwiartce zaciągnąłem ręczny i auto ładnie się zawinęło a na 1 biegu nie miałem trakcji i wszystkie 4 budy mieliły:P stojąc prawie w miejscu fakt że opony są darmowe wzięte znajomego wulkanizatora ale ja je już wcześniej odpowiednio"przygotowałem" aby powierzchnia opony była chropowata i dobrze kleiła na betonie
Przy czasie 14.4 miałem 166km/h honda z którą jechałem miała 12.9 i 185kmh, kolega o którym piszesz zrobił 13.8 i miał 180kmh czyli jak to piszesz zaledwie o 5 mniej a prawie 1sec gorszy, więc uważam że przy kilku sprzyjajacych czynnikach jest do zrbienia 13.5 sec
Znowu TT znowu Cabriolet
No zobaczymy co to będzie, ja już się zaopatruję w mody.
Jeszcze jedno do wszystkich z forum, zróbcie sobie przejście wężyka z płynu do spryskiwaczy na intercooler - wrzućcie do baku z płynem do spryskiwaczy 1/2 zimnej wody a do reszty dosypcie lodu.
Przed każdym startem zraszajcie intercoolery a zobaczycie jaka będzie różnica na przyspieszeniu - ja to w TTRS przed wyścigiem zrobię.
Taki trik nie jest trudny do wymajstrowania. Można też użyć sprężonego tlenu który chłodzi bardzo szybko do ujemnej temperatury ale jest stosunkowo drogi.
Całkowicie zapomniałem o tym triku - jak kojarzycie ADEX'a który jechał czarną pooblkejaną porshawką to w zeszłym roku nam zdradził taki mały sekret na gecko i całkowicie o nim zapomniałem.. warto zainwestować w to godzinę i zrobić sobie tymczasowe obejście zraszania na IC... polecam.
Swoją drogą:
http://www.youtube.com/watch?v=oy8ow7OhHoM
Bardzo ładny start!
Ostatnio edytowane przez MichalTT ; 19-04-2011 o 12:15