Lag aka turbo dziura to mniejsza lub wieksza zwloka w odpowiedzi silnika na pedal gazu .
Przyciskasz i czujesz jak auto muli zamiast jechac ale zaraz po tem dostaje kopa![]()
Wynika to z ilosci spalin jaka jest konieczna do pelnego rozkrecenia turbiny i pojemnosci skokowej silnika czyli ilosci spalin jakie moze on dostarczyc
Oczywiscie ze powinno zmienic sie orurowanie i kolektor ale sa na rynku turbiny GT28RS i GT2871R przerobione (przez firme ktora to sprzedaje ) tak zeby pasowaly dokladnie w miejsce
po seryjnej turbinie , efekt jest taki ze wstaja one o 1000 - 1500 obr pozniej niz ich pierwowzory i sa w stanie dac 60% mocy
Pozdrawiam




Odpowiedz z cytatem



wykonalne to żeby na seryjnym zdrowym silniku dojść do 265KM? jaka cena była wtedy w Słupsku?
wszystko da radę, pytanie jak długo pojezdzisz, bez modyfikacji wspomagających, bezpiecznie bedzie zrobić 250 hp+- kilka koni, głownie chodzi o sam przebieg mocy i momentu, a nie wartości szczytowe, bo koń koniowi nie równy i mogą być to cherlawe koniki na seryjnym silniku.

kolega nie logował się od marca ubiegłego roku a auto już sprzedał.
