Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 16 do 25 z 25

Wątek: TT 2.0 TDI modyfikacje

  1. #16
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,795
    Michał dieselek to nie benz. 3.0tdi jest dużo cięższy niż twój 3.2 nawet z T.
    Znowu TT znowu Cabriolet

  2. #17
    Awatar MichalTT
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    CompSport
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    801
    Rocznik
    2008
    Kolor
    SolarOrang
    Posty
    2,176
    Cytat Zamieszczone przez ZUCZEK Zobacz posta
    Michał dieselek to nie benz. 3.0tdi jest dużo cięższy niż twój 3.2 nawet z T.
    Pewnie masz rację bo do TDi idzie sporo osprzętu, niemniej jednak TT to klasa lekka, wrzucanie nawet 3.2T na przedniej osi (a nie za osią) robi z tego auta kalafior.

  3. #18

    Dołączył
    May 2007
    Płeć
    Skąd
    kraków
    Pojemność
    2.0T
    KM
    207
    Rocznik
    2011
    Kolor
    czarny
    Posty
    17
    Mam dokladnie taka sama tt 2.0 tdi 170 quattro po chip tuningu na ponad 200 km i 420 Nm. Czy wolno tu wrzucic wykres ?
    Ostatnio edytowane przez marlad78 ; 27-12-2015 o 13:02

  4. #19
    Awatar Jerry
    Dołączył
    Dec 2011
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Srebrzysty
    Posty
    3,006
    Cytat Zamieszczone przez marlad78 Zobacz posta
    Mam dokladnie taka sama tt 2.0 tdi 170 quattro po chip tuningu na ponad 200 km i 420 Nm. Czy wolno tu wrzucic wykres ?
    Wolno. Wrzucaj szybko
    Te Terrere Terrere terererererere …

  5. #20

    Dołączył
    May 2007
    Płeć
    Skąd
    kraków
    Pojemność
    2.0T
    KM
    207
    Rocznik
    2011
    Kolor
    czarny
    Posty
    17


    Przed chipem miała bardzo ładną serię . mam też wykres - wrzucać ?

    - - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
    EDYCJA : stan na 19.01.2015 po hybrydzie.
    Jest zmodyfikowany dolot i intercooler. Samochód nie ma DPF
    granica 250 km pękła , ale chcę jeszcze więcej czasowo schodzi bo mi to strugaja po godzinach ...

  6. #21
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,783
    fajnie było by nie prowadzić 2 na raz jednocześnie tematów z tymi samymi postami. Dlatego kolega niech zdecyduje gdzie chce opisać swój temat a potem zrobi się czystkę bo takiego śmietnika jak obecnie to nie może byc...

  7. #22

    Dołączył
    May 2007
    Płeć
    Skąd
    kraków
    Pojemność
    2.0T
    KM
    207
    Rocznik
    2011
    Kolor
    czarny
    Posty
    17
    Cytat Zamieszczone przez Pawel-2005 Zobacz posta
    fajnie było by nie prowadzić 2 na raz jednocześnie tematów z tymi samymi postami. Dlatego kolega niech zdecyduje gdzie chce opisać swój temat a potem zrobi się czystkę bo takiego śmietnika jak obecnie to nie może byc...
    Panie Moderatorze, a nie dałoby rady scalić tematów ?
    Jeśli nie proszę o instrukcję w którym ew. się udzielać .

  8. #23
    Awatar Karoll
    Dołączył
    Nov 2024
    Płeć
    Skąd
    Ostrołęka-Baranowo/Dęblin
    Pojemność
    brak
    KM
    170
    Rocznik
    2012
    Kolor
    Oolonggray
    Posty
    30

    Przykłady sprzętu

    Czy macie przykład jakiegoś intercoolera, ktòry łatwo mógłbym zamontować? I czy bawić się w stożki(podoba mi się dźwięk)? Podobież przepływomierz może się zepsuć od nasączanych stożków typu K&N, może jakaś wkładka w seryjny dolot? A jeżeli chodzi o wydech, to catback Scorpiona byłby w porządku czy pójść w coś tańszego? Ewentualnie co mógłbym jeszcze zmienić w miarę mało inwazyjnie przed mapą poza turbiną(nie chciałbym jej wymieniać na inną na ten moment(70k przebiegu)? Chciałbym żeby mapa ładnie, ale bezpiecznie dla trwałości podniosła moc. Z góry dziękuję za wyrozumiałe odpowiedzi ) pacjent oczywiście tt II 2.0 tdi cfgb

  9. #24
    Awatar elmacho
    Dołączył
    Jul 2011
    Płeć
    Skąd
    Śląsk
    Pojemność
    brak
    KM
    xxx
    Rocznik
    2015
    Kolor
    Red
    Posty
    6,326
    Nie chcę Cię martwić, ale z tego silnika szałowych wartości mocy i momentu nie wyciągniesz. Taki jego charakter. Dźwięk też nie będzie super rewelacyjny, choć akurat ten diesel brzmi ładnie.
    AUDI nie przestaje się kochać.

  10. #25
    Awatar Karoll
    Dołączył
    Nov 2024
    Płeć
    Skąd
    Ostrołęka-Baranowo/Dęblin
    Pojemność
    brak
    KM
    170
    Rocznik
    2012
    Kolor
    Oolonggray
    Posty
    30
    Cytat Zamieszczone przez elmacho Zobacz posta
    Nie chcę Cię martwić, ale z tego silnika szałowych wartości mocy i momentu nie wyciągniesz. Taki jego charakter. Dźwięk też nie będzie super rewelacyjny, choć akurat ten diesel brzmi ładnie.
    Jasne, rozumiem. Nie zależy mi żeby miał aż 300 koni, tak docelowo trochę powyżej 200 by mnie raczej usatysfakcjonowało, oby nie odbiło się to na trwałości.(chciałbym mieć jakiekolwiek szanse podjazdu do zmodzonego okolicznego I gen A3 1.8T) Dźwięk tak jak mówisz, już jest ładny. Wydaje się, że jest w stocku więc może coś dałoby się jeszcze wyciągnąć nie za miliony )

Podobne wątki

  1. Modyfikacje haldex-a
    Przez Ramzees w dziale Tuning i gadżety
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 15-11-2015, 21:04
  2. Modyfikacje programu w ECU
    Przez olo w dziale Firmy Tuningowe
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 17-10-2014, 12:53
  3. VCDS modyfikacje
    Przez KpRacing w dziale VAG-COM
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 03-09-2014, 09:51
  4. Modyfikacje Interface-u OOOO
    Przez archi781 w dziale MK2 (2006-2014)
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 19-04-2012, 16:28
  5. Pytanie o modyfikacje
    Przez dawidusr w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 12-04-2009, 20:14

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •