Strona 8 z 22 PierwszyPierwszy ... 67891018 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 106 do 120 z 327

Wątek: G9 KPR R30T MRS Grey.

  1. #106
    Awatar MichalTT
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    CompSport
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    801
    Rocznik
    2008
    Kolor
    SolarOrang
    Posty
    2,176
    Cytat Zamieszczone przez KpRacing Zobacz posta
    Tak Garret.

    Narazie DQ250.
    Jak nie planujesz momentu robić wysokiego 550+ to takie DQ250 powinno Ci wytrzymać długo, przy momencie 550nm skrzynia wytrzymuje około 40.000 przebiegu ciągłego nakurw*ania po trasie i w mieście. Na temat wzmocnień biegów w DQ250 się nie wypowiadam - bo wszystkie biegi w DQ250 padają tak samo - jak muchy. Przerabiałem ten temat.
    Ostatnio edytowane przez MichalTT ; 22-02-2017 o 11:22

  2. #107
    Awatar KpRacing
    Dołączył
    Nov 2013
    Płeć
    Skąd
    Gdańsk
    Pojemność
    brak
    KM
    XXX
    Rocznik
    2014
    Kolor
    Nimbusgrey
    Posty
    468
    Cytat Zamieszczone przez MichalTT Zobacz posta
    Jak nie planujesz momentu robić wysokiego 550+ to takie DQ250 powinno Ci wytrzymać długo, przy momencie 550nm skrzynia wytrzymuje około 40.000 przebiegu ciągłego nakurw*ania po trasie i w mieście. Na temat wzmocnień biegów w DQ250 się nie wypowiadam - bo wszystkie biegi w DQ250 padają tak samo. Przerabiałem ten temat.
    Plany planami ale ile wyjdzie NM to zobaczymy. Napewno początek nie będzie wielkiego wow żeby nie ukręcić z miejsca skrzyni. Jednak jestem w ciągłym poszukiwaniu DQ500 z racji ze robię dużo kilometrów jednak to się przyda na trasy i zawsze to mniejsze obroty na silniku same korzyści!


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  3. #108
    Awatar MichalTT
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    CompSport
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    801
    Rocznik
    2008
    Kolor
    SolarOrang
    Posty
    2,176
    Cytat Zamieszczone przez KpRacing Zobacz posta
    Plany planami ale ile wyjdzie NM to zobaczymy. Napewno początek nie będzie wielkiego wow żeby nie ukręcić z miejsca skrzyni. Jednak jestem w ciągłym poszukiwaniu DQ500 z racji ze robię dużo kilometrów jednak to się przyda na trasy i zawsze to mniejsze obroty na silniku same korzyści!


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    Ja w sumie byłem w identycznej sytuacji jak Twoja - też szukałem auta w jak najlepszym stanie jakim to możliwe i udało mi się dorwać 2008/9r TTR32 z przebiegiem 14.000km, i dzięki czemu skrzynia tyle wytrzymała, w przypadku gdybym kupił 100.00kkm to pewnie wykładniczo mniejszy byłby lifespan.

    DQ500 znajdziesz łatwo - co rusz pojawia się jakaś od TT-RS'a czy RS3 raz na jakiś czas.
    A jak nie to zagadaj chłopaków z Compsportu - oni mają swoje dojścia i znajdą Ci w świetnym stanie.

  4. #109
    Awatar KpRacing
    Dołączył
    Nov 2013
    Płeć
    Skąd
    Gdańsk
    Pojemność
    brak
    KM
    XXX
    Rocznik
    2014
    Kolor
    Nimbusgrey
    Posty
    468
    Cytat Zamieszczone przez MichalTT Zobacz posta
    Ja w sumie byłem w identycznej sytuacji jak Twoja - też szukałem auta w jak najlepszym stanie jakim to możliwe i udało mi się dorwać 2008/9r TTR32 z przebiegiem 14.000km, i dzięki czemu skrzynia tyle wytrzymała, w przypadku gdybym kupił 100.00kkm to pewnie wykładniczo mniejszy byłby lifespan.

    DQ500 znajdziesz łatwo - co rusz pojawia się jakaś od TT-RS'a czy RS3 raz na jakiś czas.
    A jak nie to zagadaj chłopaków z Compsportu - oni mają swoje dojścia i znajdą Ci w świetnym stanie.
    Tak to prawda prawie rok szukałem ideału. Ciężko z takimi a z doświadczenia wiem ze jak próbujesz zaoszczędzić płacisz x2 Po prostu chyba się nie da

    Jak nie szukałem było pełno, szukam oczywiście jest ich brak. Chyba tak bd musiał zrobić aby uderzyć tak jak wspomniałeś.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  5. #110
    Awatar MichalTT
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    CompSport
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    801
    Rocznik
    2008
    Kolor
    SolarOrang
    Posty
    2,176
    Cytat Zamieszczone przez KpRacing Zobacz posta
    ... jak próbujesz zaoszczędzić płacisz x2 Po prostu chyba się nie da

    O to to! Z innej beczki - widziałem, że szukałeś końcówek od TT-RS'a jak ich jeszcze nie masz to pewnie swoje sprzedam (czarne) jak wleci dokładka od TT-S'a.

  6. #111
    Awatar KpRacing
    Dołączył
    Nov 2013
    Płeć
    Skąd
    Gdańsk
    Pojemność
    brak
    KM
    XXX
    Rocznik
    2014
    Kolor
    Nimbusgrey
    Posty
    468
    Cytat Zamieszczone przez MichalTT Zobacz posta
    O to to! Z innej beczki - widziałem, że szukałeś końcówek od TT-RS'a jak ich jeszcze nie masz to pewnie swoje sprzedam (czarne) jak wleci dokładka od TT-S'a.
    Kupiłem wszystko w ASO jeżeli mogę spytać czemu tył od TTS'a?


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  7. #112
    Awatar MichalTT
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    CompSport
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    801
    Rocznik
    2008
    Kolor
    SolarOrang
    Posty
    2,176
    Cytat Zamieszczone przez KpRacing Zobacz posta
    jeżeli mogę spytać czemu tył od TTS'a?

    Cierpię na syndrom ukończonego projektu - wymyślam sobie, kręcę nosem.

  8. #113
    Awatar KpRacing
    Dołączył
    Nov 2013
    Płeć
    Skąd
    Gdańsk
    Pojemność
    brak
    KM
    XXX
    Rocznik
    2014
    Kolor
    Nimbusgrey
    Posty
    468
    Cytat Zamieszczone przez MichalTT Zobacz posta
    Cierpię na syndrom ukończonego projektu - wymyślam sobie, kręcę nosem.
    To czekam na efekt " końcowy " wymyślania


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  9. #114
    Awatar MichalTT
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    CompSport
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    801
    Rocznik
    2008
    Kolor
    SolarOrang
    Posty
    2,176
    Cytat Zamieszczone przez KpRacing Zobacz posta
    To czekam na efekt " końcowy " wymyślania
    Ogólnie chcę wrzucić "zwei-rohr" na lewo i prawo czyli coś jak u niektórych użytkowników tego forum, pod dyfuzor TT-RS'a nie wejdą więc zostało mi kupić dokładkę od TT-S'a - końcówki wydechu będą z kwasówki + obudowa carbonowa.
    A jak mi się nie spodoba zawsze do TT-RS-woego mogę wrócić.

  10. #115
    Awatar KpRacing
    Dołączył
    Nov 2013
    Płeć
    Skąd
    Gdańsk
    Pojemność
    brak
    KM
    XXX
    Rocznik
    2014
    Kolor
    Nimbusgrey
    Posty
    468
    Cytat Zamieszczone przez MichalTT Zobacz posta
    Ogólnie chcę wrzucić "zwei-rohr" na lewo i prawo czyli coś jak u niektórych użytkowników tego forum, pod dyfuzor TT-RS'a nie wejdą więc zostało mi kupić dokładkę od TT-S'a - końcówki wydechu będą z kwasówki + obudowa carbonowa.
    A jak mi się nie spodoba zawsze do TT-RS-woego mogę wrócić.
    Koncepcja spoko, ale jak wyjdzie to trzeba się przekonać. Jednak ja pozostaje przy RS'ie mi się jednak bardziej widzi. O gustach się nie dyskutuje.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  11. #116
    Awatar MichalTT
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    CompSport
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    801
    Rocznik
    2008
    Kolor
    SolarOrang
    Posty
    2,176
    Cytat Zamieszczone przez KpRacing Zobacz posta
    O gustach się nie dyskutuje.
    Powiem Ci tak, że TT-RS jest ładny w końcu mam ten bodykit już kilka lat na TT, tylko weź pod uwagę, że ja budą Mk2 latam już prawie 10 lat (w tym 2 lata TT-RS'ą 2.5T prawdziwą), więc muszę sobie powymyślać - to tak jak z domem, raz na jakiś czas robi się rewizję mebli i coś się zmienia w domu, tak ja ze stanu "zasiedzonego" chcę coś "przemeblować". Na razie koncepcja stoi w miejscu póki nie będzie dokładki od TT-S'a.

  12. #117
    Awatar KpRacing
    Dołączył
    Nov 2013
    Płeć
    Skąd
    Gdańsk
    Pojemność
    brak
    KM
    XXX
    Rocznik
    2014
    Kolor
    Nimbusgrey
    Posty
    468
    Cytat Zamieszczone przez MichalTT Zobacz posta
    Powiem Ci tak, że TT-RS jest ładny w końcu mam ten bodykit już kilka lat na TT, tylko weź pod uwagę, że ja budą Mk2 latam już prawie 10 lat (w tym 2 lata TT-RS'ą 2.5T prawdziwą), więc muszę sobie powymyślać - to tak jak z domem, raz na jakiś czas robi się rewizję mebli i coś się zmienia w domu, tak ja ze stanu "zasiedzonego" chcę coś "przemeblować". Na razie koncepcja stoi w miejscu póki nie będzie dokładki od TT-S'a.
    No właśnie jak wrażenia TT RS'a? Dużo się zastanawiałem nad nia. W sumie jeździłem 10 min ale to nie to samo co dłuższa jazda


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  13. #118
    Awatar MichalTT
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    CompSport
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    801
    Rocznik
    2008
    Kolor
    SolarOrang
    Posty
    2,176
    Cytat Zamieszczone przez KpRacing Zobacz posta
    No właśnie jak wrażenia TT RS'a? Dużo się zastanawiałem nad nia. W sumie jeździłem 10 min ale to nie to samo co dłuższa jazda
    TT-RS prowadzi się rewelacyjnie w zakrętach, jest dynamiczna, szybka (ja miałem w manualu) fajnie się zmienia biegi - chociaż synchronizatory mogłoby wskakiwać trochę szybciej, zwłaszcza między 2-gim a 3-cim biegiem.
    Jakbyś kupował w s-tronic to byłby to na pewno nie gorszy zakup od tego co już posiadasz.

  14. #119
    Awatar KpRacing
    Dołączył
    Nov 2013
    Płeć
    Skąd
    Gdańsk
    Pojemność
    brak
    KM
    XXX
    Rocznik
    2014
    Kolor
    Nimbusgrey
    Posty
    468
    " Miałem " czyli już go nie ma ?
    Widzi mi się TT RS bo jest prawdziwy nie udawany, cenie takie rzeczy w aucie i nie lubię rzeźby druciarstwa. Tez słyszałem o synchronizatorach. I dźwięk 5 cylindrów jest przyjemny.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  15. #120
    Awatar MichalTT
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    CompSport
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    801
    Rocznik
    2008
    Kolor
    SolarOrang
    Posty
    2,176
    W sumie ponad 2 lata nią jeździłem, sprzedałem bo na tamten okres nie było przystępnym "stejdżóff", udało się Compsportom na 2010r uzyskać 407ps i 520nm na kompletnym wydechu Milteka + intercooler wagnera. Wynik nie jeakiś specjalny.
    Miałem ogólnie dwie TT'tki i pomarańczę i TT-RS. Powiem Ci obie to świetne auta i jakbym miał teraz wybierać i "odzyskać" wydane fundusze, nie wiem czy nie zrobiłbym tego samego i kupił R32.
    Samo dłubanie 2.5T na wysokie moce to masakrycznie dużo środków vs R32, ceny części do 2.5T też znacznie większe, a sprawdzonych stejdżów tak naprawdę nie ma w 100%
    Chociaż do TT-RS mam sentyment z racji sterowności i właśnie tego co mówisz - "braku druciarstwa" (nie mylić tego zwrotu z druciarstwem)

    Poniżej moja była (a zaśmiecię Ci trochę post) :

    _DSC1564.JPG

    _DSC1617.JPG

    _DSC1595.JPG

    _DSC1618.JPG

    _DSC1635.JPG

Podobne wątki

  1. Nazywam się GREY. TTS METEOR GREY.
    Przez elmacho w dziale MK2 (2006-2014)
    Odpowiedzi: 132
    Ostatni post / autor: 29-09-2018, 21:31
  2. Aviator Grey
    Przez Madd w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 52
    Ostatni post / autor: 08-12-2017, 15:30
  3. Aviator Grey 225PS Quattro - Legion
    Przez Legion w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 02-05-2013, 12:40
  4. PICIU - TT 225 Arrow Grey
    Przez Piciu w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 09-10-2011, 00:02

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •