Pokaż wyniki od 1 do 15 z 29

Wątek: Audi TT 8N - miwt

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #6

    Dołączył
    Sep 2015
    Płeć
    Skąd
    Zawiercie
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    1999
    Kolor
    Czarny
    Posty
    22
    Dobra w tym tygodniu nastąpił mały progress, kilka rzeczy zostało zrobione

    - Przede wszystkim wyjaśnił się temat pisku z okolic alternatora, okazało się że to przepustnica i jest to normalna jej praca w tych modelach także mocno mnie uspokoiła ta wiadomość (dla zainteresowanych podpinam link do wątku na ten temat: http://www.klubtt.pl/showthread.php?...ic-alternatora)
    - Wymienione zostały 2 sworzenie na przodzie samochodu
    - Wymieniona została tuleja wahacza przedniego lewego tylna
    - Wymieniony został pasek klinowy GDPU1195 + Rolka napinająca pasek
    - Wcześniej wymieniany był czujnik temperatury lecz auto nadal się niedogrzewało, więc wymieniony został jeszcze Termostat (silnik w końcu łapie idealną temperaturę i to bardzo szybko!)
    - Wymienione zostały górne mocowania amortyzatorów na przodzie 2szt
    - Wymieniony został płyn do chlodnicy G12 -35 stopni

    Generalnie zawieszenie po oględzinach jest już w bardzo dobrym stanie, zostało zrobić na nowo zbieżność za około 500km jak nowe podzespoły w pełni się "uleżą". Podobnież jest jeszcze tylko drobny luz na drążku kierowniczym, ale tym zajmiemy się przy dokonaniu zbieżności.

    Wcześniej auto bardzo huczało, szczególnie było to słyszalne przy niskich prędkościach. Obstawiałem jakieś łożysko, teraz dźwięk ustał choć czasami mam wrażenie, że coś delikatnie huczy, ale prawie niesłyszalnie. Nie wiem tylko czy to właśnie łożysko czy może szum opon? Wcześniej jeździłem na mniej szerokich, obecnie opony to 245/45 R17 i one fabrycznie troche szumią.

    Dodatkowo:
    - 2 żarówki postojowe z przodu, tylnia żarówka drogowa oraz żarówki nad rejestracją
    - Udało mi się również naprawić jeden spryskiwacz bo spadł wężyk podający płyn
    - Oraz udało się usunąć napis "Service" przy okazji dzięki za link do tego jak tego dokonać

    Ale to wszystko to już raczej w ramach estetycznych pierdół

    Następne w kolejności są filtr paliwa, powietrza oraz kabinowy. Filtr oleju już wymieniony razem z olejem, ale mam dylemat co do filtru powietrza. Zastanawiałęm się nad nieco wydajniejszym, sportowym lecz mam obawy czy więcej syfu nie dostanie się do silnika. Polecacie coś może lub macie jakieś większe doświadczenia w tej materii? Generalnie mówie o filtrach bawełnianych tak do około 100zł za sztukę.

    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez miwt ; 01-10-2015 o 17:09

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •