Tak właśnie zrobię. Biorę na razie sprawy w swoje ręce.
Najpierw sama z vagiem zrobię output testu pompki. Jeżeli wyjdzie, że to ona padła, to zabiorę się za wymianę - dam radę to sama zrobić? Rozumiem że towarzyszyć temu ma wymiana oleju w haldexie i w dyfrze?
Mechanik zasugerował mi, że sama wymiana pompki może nie przynieść rezultatu, bo nie mamy pewności czy mechanicznie haldex się gdzieś nie uszkodził. Tylko że ja nie wierzę, by przy moim przebiegu 187 tys, coś tam było nie tak. Na brak oleju w dyfrze też chyba nie moge zwalić, bo żadnych niepokojących dźwięków i zgrzytów z tyłu nie słyszałam. A olej w haldexie wymieniałam jakiś czas temu razem z filtrem. Zaczęło się wszystko od tego sterownika i dlatego jestem ciekawa, czy przez ten błąd sterownika i jeżdżąc z nim, mogło się coś mechanicznie uszkodzić w haldexie, albo pompka przez niego padła.