Strona 30 z 37 PierwszyPierwszy ... 202829303132 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 436 do 450 z 547

Wątek: Humidorek - czarne S-tronic 200KM z 2007r

  1. #436
    Awatar Jaqob
    Dołączył
    Nov 2010
    Płeć
    Skąd
    لودز
    Pojemność
    brak
    KM
    ---
    Rocznik
    ---
    Kolor
    ---
    Posty
    4,582
    Cytat Zamieszczone przez humidorek Zobacz posta
    przy 60-100 już taka moc jest ogarniana przez opony
    Pod warunkiem, że asfalt jest suchy.
    I don't have dreams, I have goals.

  2. #437
    Awatar humidorek
    Dołączył
    Jul 2012
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    2.0T
    KM
    342
    Rocznik
    2008
    Kolor
    czarny DSG
    Posty
    2,015
    Jak asfalt jest mokry to i tak bym z quattro nie szalał, bo podczas hamowania quattro nie pomaga, podczas zakrętów też raczej niewiele. A na tor w deszcz tym bardziej nie wjadę.

    Dlatego dla mnie przy tej turbinie przeróbka na quattro raczej ma mały sens, co innego, jakbym jeszcze turbo nie zmieniał, jak Asikson - wtedy jasne, najpierw quattro, później turbo dla 600KM

  3. #438
    Awatar ksolk
    Dołączył
    Oct 2006
    Płeć
    Skąd
    Olkusz
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    1,837
    Cytat Zamieszczone przez humidorek Zobacz posta
    Jak asfalt jest mokry to i tak bym z quattro nie szalał, bo podczas hamowania quattro nie pomaga, podczas zakrętów też raczej niewiele
    Quattro jak najbardziej na mokry asfalt,podczas mokrych zakrętów tym bardziej.Do hamowania quattro raczej przeszkadza niż pomaga

  4. #439
    Awatar humidorek
    Dołączył
    Jul 2012
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    2.0T
    KM
    342
    Rocznik
    2008
    Kolor
    czarny DSG
    Posty
    2,015
    No właśnie tak, jak sądziłem. W słabych warunkach jeżdżę spokojnie, i tak bym quattro nie wykorzystał. A w dobrych nie pomaga za dużo, poza startem spod świateł, co dla mnie ma małe znaczenie.

  5. #440
    Awatar ksolk
    Dołączył
    Oct 2006
    Płeć
    Skąd
    Olkusz
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    1,837
    Nie jeździłem mk2 Q ale mk1 Q jest porażką jeżeli chodzi o zakręty!(nie mylimy wyprowadzania,nadsterownosci i podsterowności)mogę powiedzieć ,że toczę się tym wynalazkiem od lat jakiś 13 i furory to na mnie nie robi.Teraz byle kompakt w D jest zwinniejszy od naszych kloców.Quattro dużo daje a jeszcze więcej odbiera.TT Q wyjeżdża przodem a nie tyłem.Na tor Mk1 to porażka ,ale Paweł już zrobił coś co się nadaje.Szkoda ,tylko a żeby fajnie się jechało mk1 Q w każdym zakręcie trzeba zrobić dohamowanie i odciążyć tą dupę a i to nie zawsze otrzymamy nadsterowność!Żeby mnie tu żaden amator wczesnych zakrętów nie zjadł,że jak go Q ładnie z zakrętów nie wyciąga,nie o tym mowa!
    Ostatnio edytowane przez ksolk ; 25-09-2014 o 00:48

  6. #441
    Awatar humidorek
    Dołączył
    Jul 2012
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    2.0T
    KM
    342
    Rocznik
    2008
    Kolor
    czarny DSG
    Posty
    2,015
    MK2 FWD też wyjeżdża przodem nawet na suchym, do szybkich zakrętów to auto się kompletnie nie nadaje. Ale nawet zakładając (choć nie wiem, czy to prawda), że z Q byłoby lepiej (np. przez dodanie Blu Haldexa v.2 jeśli jest), jak na razie mnie to nie ciągnie.

    Poczekajmy jednak na wrażenia kogoś (może Asikson), kto przesiądzie się z MK2 na MK2Q... Wtedy będzie jakaś wiarygodna opinia, bo obecnie to chyba jest to głównie teoretyzowanie, popierane rzadkimi przykładami, gdy Q jest istotnie lepsze (ruszanie spod świateł, jazda po śniegu).
    Ostatnio edytowane przez humidorek ; 25-09-2014 o 00:58

  7. #442
    Awatar hubi_pl
    Dołączył
    Sep 2012
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    250
    Rocznik
    2004
    Kolor
    Czerwony
    Posty
    7,038
    Troche dziwia mnie te opinie, nagle q staje sie ble...kiedys mowiles ze gdybys czytal forum przed kupnem to oski bys napewno nie kupil, zreszta po to chciales sprzedac swoja i q kupic. Panowie, wiadomo ze q w tt nigdy nie bedzie napedem rodem z np STi, ale nie bez przyczyny wiele osob przesiadlo sie na q po oskach...choc ostatnio poszlo dziwne uwielbienie w strone osiek zauwazylem (nie w tym temacie) .

  8. #443
    Awatar hubi_pl
    Dołączył
    Sep 2012
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    250
    Rocznik
    2004
    Kolor
    Czerwony
    Posty
    7,038
    Ps blue haldex jest do mk2

  9. #444
    Awatar Jaqob
    Dołączył
    Nov 2010
    Płeć
    Skąd
    لودز
    Pojemność
    brak
    KM
    ---
    Rocznik
    ---
    Kolor
    ---
    Posty
    4,582
    Nie trzeba się ścigać spod świateł aby doceniać napęd na 4 koła. Wystarczy zwykłe włączanie się do ruchu szczególnie jak auto ma moc większą niż seryjnie człowiek się zastanawia czy zdąży czy nie. Nerwowo wciska gaz za mocno i w efekcie zamiast szybko ruszyć mielą koła. Podobnie z jazdą po mokrej czy nierównej nawierzchni. Nie miałem okazji nigdy jechać TT z quattro ale mam teraz auto z napędem na 4 koła i czy deszcz czy sucho daje gaz decha i auto jedzie jak czołg. Nie zastanawiam się czy zdążę przejechać przez skrzyżowanie czy nie. Z hamowaniem na mokrym też nie ma jakiegoś wielkiego problemu (kwestia opon zapewne). Zalety quattro są niepodważalne i tylko kwestia przetarcia szlaków przez Asiksona jak inni ruszą w jego ślady. Czego wszystkim właścicielom FWD życzę bo TT jest autem o charakterze sportowym i powinna mieć 4x4 w standardzie.
    I don't have dreams, I have goals.

  10. #445
    Awatar PiotrekHIT
    Dołączył
    Feb 2012
    Płeć
    Skąd
    Warszawa Saska Kępa
    Pojemność
    brak
    KM
    225
    Rocznik
    2001
    Kolor
    Niebieski
    Posty
    3,019
    Dyskusja bez sensu. Wiadomo, że Q będzie górować w klasyfikacji łącznej nad ośką. Q ułatwia wiele rzeczy, aczkolwiek ponad 90% aut w naszym kraju to ośki i ludzie jeżdżą. Więc jeśli jest do wyboru takie samo auto z napędem i bez, to wybrałby teraz każdy z nas z napędem. Jedyne w czym mi Q przeszkadzało, to wspomniane wcześniej wyjście z zakrętu.

  11. #446
    Awatar Blerx
    Dołączył
    Jun 2008
    Płeć
    Skąd
    Wołomin
    Pojemność
    brak
    KM
    ..
    Rocznik
    ..
    Kolor
    ..
    Posty
    1,239
    Cytat Zamieszczone przez humidorek Zobacz posta
    Biały kolor FIS-a (przynajmniej tak mnie zapewniał sprzedający).
    A tak to wygląda w nocy (:

  12. #447
    Awatar humidorek
    Dołączył
    Jul 2012
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    2.0T
    KM
    342
    Rocznik
    2008
    Kolor
    czarny DSG
    Posty
    2,015
    No bardzo ladnie
    A co do Q. Uwazam, ze lepiej z nim, niz bez niego (chocć wlaczanie sie do ruchu nie jest dla mnie zadbym problemem), ale przerobka mojego za 15tys zł (taka jest moja obecna wiedza, może faktycznie da się taniej) przy mocy max 350KM nie jest koniecznością. Oczywiscie, jakbym sprzedal swoją to nową bym kupil z Q, bo i turbo byloby na 600KM.

    Czy nie ma tu osob, ktore jezdzily TT z Q i bez niego? Bo opinie innych osob (w tym moja) to tylko teoretyzowanie.

  13. #448
    Awatar Jaqob
    Dołączył
    Nov 2010
    Płeć
    Skąd
    لودز
    Pojemność
    brak
    KM
    ---
    Rocznik
    ---
    Kolor
    ---
    Posty
    4,582
    Cytat Zamieszczone przez Blerx Zobacz posta
    A tak to wygląda w nocy (:
    Białe zegary w TTS wyglądają rewelacyjnie! Też miałem smaka na ten mod ale Jerry dopiero co był na etapie ogarniania przekładki zegarów w aucie taty
    I don't have dreams, I have goals.

  14. #449
    Awatar przemeks
    Dołączył
    Mar 2014
    Płeć
    Skąd
    -
    Pojemność
    1.8T
    KM
    240
    Rocznik
    1999
    Kolor
    -----
    Posty
    336
    Quattro w MK2 jest sprzęgane podczas hamowania?
    Ktoś techniczny ma jakieś porównania względem MK1?

  15. #450
    Awatar humidorek
    Dołączył
    Jul 2012
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    2.0T
    KM
    342
    Rocznik
    2008
    Kolor
    czarny DSG
    Posty
    2,015
    Wczoraj i dziś Piękna Bestia była w klinice CompSport. Kuracja przeprowadzona to:
    - wymiana wtrysków, wkładu pompy paliwa i jej popychacza, filtra powietrza i dolotu
    - ustawienie wydechu by na stałe "grały" wszystkie 4 rury
    - modyfikacja programu silnika do STAGE4 (342KM, 422Nm)
    - modyfikacja programu skrzyni, by w trybie ręcznym nie zmieniała biegu przy odcince

    Moc podobno doszłaby do 350KM, ale ogranicza ją wydech z TTS. Jakby ktoś chciał go ode mnie odkupić za 3 tys zł (tak, wiem, że drogo, nikogo nie zmuszam), to zmienię sobie na customowy.

    Załącznik 7336

    Auto ciągnie odczuwalnie mocniej, obawiałem się, że już nie poczuję tych 30-40Nm, ale jednak czuć

    A ja w tym czasie zmieniłem sobie tunel i daszek zegarów na skórzane z białą nicią, oraz zegary na białe z TTS.
    Ostatnio edytowane przez humidorek ; 15-10-2014 o 21:07

Podobne wątki

  1. Czarne A3 8P AXX 2.0TFSI quattro 200Km
    Przez gregor10 w dziale Nasze Auta
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 01-05-2017, 11:42
  2. Moje Audi tt 8j 2007r 2.0
    Przez jacekpom w dziale MK2 (2006-2014)
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 08-04-2015, 20:29

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •