Dzięki! Flaszkę to zrobimy na zlocie jak mi jakieś pytania przyjdzie do głowy to będę pisał jeszcze.
Gregor10 w sumie spadłeś z nieba . Hahah ogarnąłem juz kiedyś twoja stronkę i mi się bardzo podobają twoje projekty
Jeszcze jedno, chodzi o to ze chce.juz teraz zmienić ten restrykcyjny TIP z AUQ a jednocześnie chciałbym żeby już było do K04, przeplywke z S3 kupiłem ale pytanie jaka jest średnica tego kołnierza montażowego na K03-52 i na K04-2np. Czy uda mi się założyć TIP z K04 na K03? Jaka jest różnica w średnicy od strony turbo? I chodzi o jakiś TIP silikonowy albo z kwasiaka.
sylikonowy zapewne się uda. Trzeba będzie nałożyć kawałek gumki na wejście turbiny i na to tip od k04. Zapewne będziesz musiał odgiąć metalowy waż wodny bo będzie przeszkadzał ale to nie jest zbytnio twarde także wszystko do ogarnięcia
Średnice jak tak bardzo chcesz to mogę pomierzyć bo mam i jakieś k04 i k03 na stanie :P
Pawełku będę ci bardzo wdzięczny jakbyś mi zmierzył średnicę po zewnątrz wejścia od ładowarek. Tylko słyszałem, że K03-52 ma trochę większą muszle i większe wejście, wiec różnica może nie będzie aż tak kolosalna w stosunku do K04.
A kwestia wejścia TIPa od strony przeplywki to AUQ -2.75 cala, a BAM - 3 cale. Dobrze myślę? Bo kupuje filtr powietrza fujity i nie wiem na jaką średnicę brać.
PS Nie chcesz sprzedać K04?
http://www.turbodynamics.co.uk/shop/...es-p-2742.html
znalazlem cos takiego przypadkiem.
Oj, za tą cenę to wolę założyć K04-64 z 2.0 TFSI ale fajna alternatywa. Bardziej by mnie teraz pocieszala odpowiedz na moje pytania...
Wysłane z mojej Xperia M2 przy użyciu Tapatalk
Kurde ale to jest naciąganie ludzi w butelkę. Pozorna oszczędność bo ktoś sobie myśli ,że szybko zamontuje bez zmiany kolektora,lini i dp a tak na prawdę wywali kupę kasy na turbo które pewnie prawie nic nie da;/ Za taką kasę to już będzie miał ponad połowę setupu na 300-350km a przy pewnych kombinacjach uda się zmieścić w tej kasie...
Paweł to jakie turbo wybrać na te 300 i małe 300+ HP? Tak żeby dołu nie robić a jednocześnie żeby było takie bezpieczne 300 koni.
Wysłane z mojej Xperia M2 przy użyciu Tapatalk
Każde z potencjałem na 300hp, jest tego pełno na rynku.
Znowu TT znowu Cabriolet
Czyli? Jakiś konkret, model?
Wysłane z mojej Xperia M2 przy użyciu Tapatalk
Np gt28rs wstaje podobnie do k-04 masz potencjał na więcej przy seryjnym silniku, znaczy wykorzystasz pełny potencjał seryjnego silnika.
Znowu TT znowu Cabriolet