Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 23456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 46 do 60 z 81

Wątek: k03 a k04

  1. #46
    Awatar gregor10
    Dołączył
    Jun 2011
    Płeć
    Skąd
    Jasło
    Pojemność
    2.0T
    KM
    3xx
    Rocznik
    1999
    Kolor
    Lava
    Posty
    1,265
    Cytat Zamieszczone przez Garry Zobacz posta
    Hahah fajny offtop się zrobił, koniec tego dobrego Pany! Zmiana turbo będzie, żadne tuningi się nie opłacają wiec koniec gadania o opłacalności bo tej nigdy nie będzie. Grzebanie przy aucie to moja pasja, a jaka satysfakcja z tego jest jak coś zrobisz i to działa! Kupno innego auta mi tego nie da a wracając do tematu, bo o tym jest to forum.

    Znalazłem numer pompy od S3/R32/TT225 - 8L9 919 051 G.

    gregor10 możesz mi powiedzieć o który przelew do zaslepienia chodzi? Bo ogarnąłem sobie nareszcie jak to wygląda i sam wkład wygląda bardzo podobnie do zwykłej.
    jak kupisz pompe to bedzie odstawala taka rurka, z niej , ja trzeba zaslepic i to wszystko, potem możesz wysłać flaszke.
    Najmocniejsze S5 3.0TFSI w PL 550KM/770NM & RS5 5F 550KM/770NM
    TTRS 2.5TFSI DAZA Multimap Switching, 3 Power levels.

  2. #47
    Awatar Garry
    Dołączył
    Jul 2014
    Płeć
    Skąd
    Ostrów Wielkopolski
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2004
    Kolor
    LC9Z
    Posty
    106
    Dzięki! Flaszkę to zrobimy na zlocie jak mi jakieś pytania przyjdzie do głowy to będę pisał jeszcze.

  3. #48
    Awatar gregor10
    Dołączył
    Jun 2011
    Płeć
    Skąd
    Jasło
    Pojemność
    2.0T
    KM
    3xx
    Rocznik
    1999
    Kolor
    Lava
    Posty
    1,265
    Cytat Zamieszczone przez Garry Zobacz posta
    Dzięki! Flaszkę to zrobimy na zlocie jak mi jakieś pytania przyjdzie do głowy to będę pisał jeszcze.
    To był żart Nie potrzebuje flaszki za takie podpowiedzi. Pozdr i polecam na przyszłość siebie gregor10.pl.
    Najmocniejsze S5 3.0TFSI w PL 550KM/770NM & RS5 5F 550KM/770NM
    TTRS 2.5TFSI DAZA Multimap Switching, 3 Power levels.

  4. #49
    Awatar Garry
    Dołączył
    Jul 2014
    Płeć
    Skąd
    Ostrów Wielkopolski
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2004
    Kolor
    LC9Z
    Posty
    106
    Gregor10 w sumie spadłeś z nieba . Hahah ogarnąłem juz kiedyś twoja stronkę i mi się bardzo podobają twoje projekty

  5. #50
    Awatar Garry
    Dołączył
    Jul 2014
    Płeć
    Skąd
    Ostrów Wielkopolski
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2004
    Kolor
    LC9Z
    Posty
    106
    Jeszcze jedno, chodzi o to ze chce.juz teraz zmienić ten restrykcyjny TIP z AUQ a jednocześnie chciałbym żeby już było do K04, przeplywke z S3 kupiłem ale pytanie jaka jest średnica tego kołnierza montażowego na K03-52 i na K04-2np. Czy uda mi się założyć TIP z K04 na K03? Jaka jest różnica w średnicy od strony turbo? I chodzi o jakiś TIP silikonowy albo z kwasiaka.

  6. #51
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,782
    sylikonowy zapewne się uda. Trzeba będzie nałożyć kawałek gumki na wejście turbiny i na to tip od k04. Zapewne będziesz musiał odgiąć metalowy waż wodny bo będzie przeszkadzał ale to nie jest zbytnio twarde także wszystko do ogarnięcia
    Średnice jak tak bardzo chcesz to mogę pomierzyć bo mam i jakieś k04 i k03 na stanie :P

  7. #52
    Awatar Garry
    Dołączył
    Jul 2014
    Płeć
    Skąd
    Ostrów Wielkopolski
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2004
    Kolor
    LC9Z
    Posty
    106
    Pawełku będę ci bardzo wdzięczny jakbyś mi zmierzył średnicę po zewnątrz wejścia od ładowarek. Tylko słyszałem, że K03-52 ma trochę większą muszle i większe wejście, wiec różnica może nie będzie aż tak kolosalna w stosunku do K04.

    A kwestia wejścia TIPa od strony przeplywki to AUQ -2.75 cala, a BAM - 3 cale. Dobrze myślę? Bo kupuje filtr powietrza fujity i nie wiem na jaką średnicę brać.

    PS Nie chcesz sprzedać K04?

  8. #53
    Awatar molendez
    Dołączył
    Oct 2013
    Płeć
    Skąd
    York/Siemianowice Slaskie
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    1999
    Kolor
    czarny
    Posty
    368
    http://www.turbodynamics.co.uk/shop/...es-p-2742.html

    znalazlem cos takiego przypadkiem.

  9. #54
    Awatar Garry
    Dołączył
    Jul 2014
    Płeć
    Skąd
    Ostrów Wielkopolski
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2004
    Kolor
    LC9Z
    Posty
    106
    Oj, za tą cenę to wolę założyć K04-64 z 2.0 TFSI ale fajna alternatywa. Bardziej by mnie teraz pocieszala odpowiedz na moje pytania...

    Wysłane z mojej Xperia M2 przy użyciu Tapatalk

  10. #55
    Awatar gregor10
    Dołączył
    Jun 2011
    Płeć
    Skąd
    Jasło
    Pojemność
    2.0T
    KM
    3xx
    Rocznik
    1999
    Kolor
    Lava
    Posty
    1,265
    Cytat Zamieszczone przez Garry Zobacz posta
    Pawełku będę ci bardzo wdzięczny jakbyś mi zmierzył średnicę po zewnątrz wejścia od ładowarek. Tylko słyszałem, że K03-52 ma trochę większą muszle i większe wejście, wiec różnica może nie będzie aż tak kolosalna w stosunku do K04.

    A kwestia wejścia TIPa od strony przeplywki to AUQ -2.75 cala, a BAM - 3 cale. Dobrze myślę? Bo kupuje filtr powietrza fujity i nie wiem na jaką średnicę brać.

    PS Nie chcesz sprzedać K04?
    auq 2.75cala , bam 3 cale , dobrze myślisz.

    wejscie do k03 i k04 jest dużo większej średnicy i tip nie podejdzie o czym Ci pisałem na PW.
    Najmocniejsze S5 3.0TFSI w PL 550KM/770NM & RS5 5F 550KM/770NM
    TTRS 2.5TFSI DAZA Multimap Switching, 3 Power levels.

  11. #56
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,782
    Cytat Zamieszczone przez molendez Zobacz posta
    Kurde ale to jest naciąganie ludzi w butelkę. Pozorna oszczędność bo ktoś sobie myśli ,że szybko zamontuje bez zmiany kolektora,lini i dp a tak na prawdę wywali kupę kasy na turbo które pewnie prawie nic nie da;/ Za taką kasę to już będzie miał ponad połowę setupu na 300-350km a przy pewnych kombinacjach uda się zmieścić w tej kasie...

  12. #57
    Awatar Garry
    Dołączył
    Jul 2014
    Płeć
    Skąd
    Ostrów Wielkopolski
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2004
    Kolor
    LC9Z
    Posty
    106
    Paweł to jakie turbo wybrać na te 300 i małe 300+ HP? Tak żeby dołu nie robić a jednocześnie żeby było takie bezpieczne 300 koni.

    Wysłane z mojej Xperia M2 przy użyciu Tapatalk

  13. #58
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,798
    Każde z potencjałem na 300hp, jest tego pełno na rynku.
    Znowu TT znowu Cabriolet

  14. #59
    Awatar Garry
    Dołączył
    Jul 2014
    Płeć
    Skąd
    Ostrów Wielkopolski
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2004
    Kolor
    LC9Z
    Posty
    106
    Czyli? Jakiś konkret, model?

    Wysłane z mojej Xperia M2 przy użyciu Tapatalk

  15. #60
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,798
    Np gt28rs wstaje podobnie do k-04 masz potencjał na więcej przy seryjnym silniku, znaczy wykorzystasz pełny potencjał seryjnego silnika.
    Znowu TT znowu Cabriolet

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •