Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 81

Wątek: k03 a k04

  1. #1

    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    slask
    Pojemność
    brak
    KM
    11
    Rocznik
    1993
    Kolor
    czarny
    Posty
    8

    k03 a k04

    mam pytanie czym sie rozni k03 od k04-20 czy ma inne wymiary??czy ma takie same mocowania co k03??i czy jak mam k03 to co trzeba przerobic zeby weszla mi k04??

  2. #2
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,863
    K04-20 to turbina stosowana w TT225 HP jest wieksza od K03 , wieksza czesc goraca i zimna , troche wieksza srednica wlotu , jedynie flansza laczaca turbo z DP jest taka sama..
    Aby wpasowac ja do 180 musisz miec kolektor wydechowy od 225 , ze wzgledu na wieksze wymiary nie da sie jej zamontowac na kolektorze od K03..
    Wszystkie linie olejowe i wodne beda pasowac .. To w zasadzie tyle zebu wpasowac turbo..
    Natomiast zeby auto jezdzilo odpowiednio , musisz miec wtryski od 225 , przewody dolotu powietrza z filtra do turbo i z turbo do intercolera przeplywke od 225 , 2-gi IC lub wstawic jeden FMIC , przerobic DP lub zaszczepic z 225-tki no i oczywiscie program ..
    Jako ze przeplywka z 225 jest wieksza musidz przerobic puszke filtra luzb zastosowac inny filtr
    Nie wiem czy nie lepiej wstawic od razu wieksze turbo , sam musisz podjac decyzje ..

    Pozdrawiam


    Cytat Zamieszczone przez John Dryden
    Beware the Fury of a Patient Man

  3. #3

    Dołączył
    Aug 2007
    Skąd
    z daleka
    Posty
    945
    Arttur dużo tego moim zdaniem nie warto chyba inwestować w KO4 lepiej chyba coś większego
    NO RISK,
    NO FUN.

  4. #4
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,863
    Troche tego jest ...Roboty prawie tyle samo co z wieksza turbina , wszystko jednak rozbija sie o koszty ...Wieksze turbo to kilka razy wieksze koszty
    Bez wymiany korb mozna sobie pozwolic na odribine wieksze turbo od K04 np.GT 28R juz na GT28 RS to kuszenie losu .
    Na K04 mozna dojsc bezpiecznie w okolice 280KM ...
    Wszystko jest kwestia jakie fundusze sa zaplanowane


    Pozdrawiam


    Cytat Zamieszczone przez John Dryden
    Beware the Fury of a Patient Man

  5. #5

    Dołączył
    Dec 2008
    Płeć
    Skąd
    leszno
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    1999
    Kolor
    srebrny
    Posty
    99
    doł?cze się do tematu, gdyż mój kolega kupił to audi od forumowicza z moc? 270 Km od kiedy się z nim przejechałem to zachorowałem na now? turbinę itd bo 180 która ja posiadam to do tamtego 270 Km niczym polonez do BMW serio, taka rożnica.

    problem w tym ze po wpisaniu w necie K04 wyskakuje mase roznych turbin nawet od forda transita ktore maja oznaczeni k04.
    moje pytanie, jak szukac turbuny ? jakies blizsze dane czy kazda k04 pasuje do tt ? nie ma jakiegos numeru fabrycznego albo cos podobnego ?

    [ Dodano: |16 Lis 2009|, 2009 13:57 ]
    proszę o szybk? odpowiedx bo aukcja sie konczy za kilka godzin, czy ta K03 bedzie pasowala do TT 180 km ?

    http://www.allegro.pl/show_item.php?item=804880273

  6. #6
    Awatar lambo
    Dołączył
    Oct 2008
    Płeć
    Skąd
    małopolskie /Rudnik/
    Pojemność
    1.8T
    KM
    231
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Czarny
    Posty
    308
    jimmy7, a czy ty czytałe? posty wyżej ? je?li tak!! to powiniene? sam sobie odpowiedzieć na swoje Pytania.

  7. #7

    Dołączył
    Dec 2008
    Płeć
    Skąd
    leszno
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    1999
    Kolor
    srebrny
    Posty
    99
    tak wiem, ale mi chodzi o jaki? nr seryjny czy co? w tym stylu bo na samo "oko" turbiny mimo ze k03 to nie wygladaj? tak samo

  8. #8
    Awatar lambo
    Dołączył
    Oct 2008
    Płeć
    Skąd
    małopolskie /Rudnik/
    Pojemność
    1.8T
    KM
    231
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Czarny
    Posty
    308
    Nie wiem czy mi się wydaje czy ty chcesz tylko kupić tubinkę od 225konnej TT zamontujesz sam i już .. temat masz wałkowany przez wiele postów, najpierw poczytaj potem zadaj pytania a najlepiej podjedz do dobrej firmy tuningowej i powiedz co chcesz i ci zrobi? sam to raczej za wiele nie zdziałasz, tak przynajmniej Mi się wydaje bo je?li nie umiesz turbiny K04 znale¥ć to z czym do czego

  9. #9

    Dołączył
    Nov 2012
    Płeć
    Skąd
    Łódź
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    1999
    Kolor
    Czarne
    Posty
    2
    witam ,
    dolaczajac sie do tematu wnosze ogolne pytnie : ,, cena?'' zaokraglona oczywiscie mnie interesuje bo nie kosztorys z warsztatu ,
    zmiana turbiny z ogrinalu audi tt 180 1.8t na K04 ,na wieksza / inna ,
    czytajac wpis o rezczach do wymiany aby inna turbina dala cos zastanawiam sie nad kosztem ,
    im wieksza tym wiecej rozumiem , ale pytanie jest o przyblizona / zaokraglona cene w przyblizeniu +/- ,
    oczywiscie jesli ktos zna temat ktorego nie udalo mi sie znalesc , przez co nie wypisywal bym tego tutaj bede wczieczny za link
    pozdrawiam i tanszej benzynki zycze

  10. #10
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,798
    Wszystko zależy za ile kupisz potrzebne części i kto będzie ci to robił tak że ten plus minus to może być nawet kilka tyś
    Turbo k-04
    Linie wodne i olejowe
    kolektor wydechowy
    DP
    Wtryskiwacze 380ccm
    Przepływomierz 3clae
    złaczki rurki pierdułki
    Dodatkowy Smic lub najlepiej Fmic
    Jeżeli masz ośkę, to wydajniejsza pompa paliwa.
    Montaż
    Program
    Jeżeli będziesz wiedział co za ile uda ci się kupić, czy nowe czy używane, będziesz znał przybliżony koszt.
    Znowu TT znowu Cabriolet

  11. #11

    Dołączył
    Nov 2012
    Płeć
    Skąd
    Łódź
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    1999
    Kolor
    Czarne
    Posty
    2
    racja , sorry powinieniem zdawac sobie sprawe z roznic cenowych czesci na rynku , to wazny czynnik ,
    dobrze ze ,,kilka tyś'' to juz jakas linia ,
    dzieki za odp. zapytam o tym jeszcze wiosna pewnie , jak przyjdzie temeratura i czas na zmiany
    pozdrawiam

  12. #12
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,798
    Cytat Zamieszczone przez Kai93 Zobacz posta
    racja , sorry powinieniem zdawac sobie sprawe z roznic cenowych czesci na rynku , to wazny czynnik ,
    dobrze ze ,,kilka tyś'' to juz jakas linia ,
    dzieki za odp. zapytam o tym jeszcze wiosna pewnie , jak przyjdzie temeratura i czas na zmiany
    pozdrawiam
    Jeżeli nie czujesz się na siłach sam tego zorganizować, wbrew pozorom nie jest to takie straszne, każdy z nas na początku przez to przechodził, to możesz zlecić to komuś, lub firmie tuningowej, przybliżone kwoty to ok 8-10tyś ale gra warta świeczki za dodatkowe 80-100hp
    Znowu TT znowu Cabriolet

  13. #13
    ZBANOWANY!
    Dołączył
    Nov 2012
    Płeć
    Skąd
    DW
    Pojemność
    1.8T
    KM
    2XX
    Rocznik
    2001
    Kolor
    -
    Posty
    615
    ja bym poszedl w ok 330-350 km i ok 400nm plasko, albo juz grubo i ruszyc silnik. Montowac k04 sie nie oplaca

  14. #14
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,863
    To tylko kwestia za ile uda się wyrwać potrzebne graty .
    Tak samo można stwierdzić że skoro już się wydaje większą kasę to po co się ''paprać'' z 350 jak 400 wyjdzie minimalnie drożej







    Pozdrawiam


    Cytat Zamieszczone przez John Dryden
    Beware the Fury of a Patient Man

  15. #15
    ZBANOWANY!
    Dołączył
    Nov 2012
    Płeć
    Skąd
    DW
    Pojemność
    1.8T
    KM
    2XX
    Rocznik
    2001
    Kolor
    -
    Posty
    615
    Ja mam k04 zrobione na ok 280km i dla mnie zeby byl sens cos robic to trzeba isc w moce ponad 370km i turbo z evo zebu to fajnie wstawalo. Jakbym mial K03 to zlotym srodkiem byloby chyba 330-350km i 400 nm miedzy efektami a kosztami

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •