Witam,
Kupie turbosprezarka do wersji 225km z 2001r. Moze ktos sobie upgarde'owal auto i ma akurat na zbyciu taka - w pelni sprawna.
teoretycznie zawsze od forumowiczow pewniej niz jakies uzywki regenerowane z allegro.
pozdrawiam
Witam,
Kupie turbosprezarka do wersji 225km z 2001r. Moze ktos sobie upgarde'owal auto i ma akurat na zbyciu taka - w pelni sprawna.
teoretycznie zawsze od forumowiczow pewniej niz jakies uzywki regenerowane z allegro.
pozdrawiam
a może lepiej zregeneruj swoją turbosprężarkę zamiast kupować używkę (która też może się zaraz rozsypać),
Turbo-tech
Łódź, ul. Giewont 18
tel (42) 679-47-02
polecam ten adres
Quattro forever
Nie znam sie specjalnie na regeneracji turbin - ale czy jesli mi mechanik stwierdzil ze jest zapieczony west gate to czy regeneracja na to zaradzi? bo podobno to jest glowny problem tej turbosprezarki
Masz rozwalony WG i chcesz wymieniać całe turbo ? To twój pomysł czy mechanika ? Jak mechanika to go lepiej zmień na innego
no wlasnie to jest ciekawe. jak wspomnialem - nie jestem expertem w tej dziedzinie - dlatego szukalem opinii expertow. w zeszlym roku bylem w compsport ze sprawdzeniem turbo (firma polecana przez uzytkownikow z tego forum) - bylo regulowanie, wymienianie kilku wezykow - i ostateczna diagnoza - zapieczony waste gate a ze jest to integralna czesc turbo nie da sie wymienic samego elementu czy tez naprawic - brac nowa... Nowa mi sie nie usmiecha - wiadomo - koszty. Zastanawialem sie nad czyms uzywanym (ale jak czytam to w wiekszosci tez regenerowane).
Wiec ponownie - czy regeneracja pomoze na WG? Ewentualnie jakie sa inne sposoby na naprawienie tego elementu?
bede wdzieczny za wszelkie wskazowki
Ostatnio edytowane przez LoWang ; 12-05-2014 o 14:42
Co to znaczy zapieczone wg? Bo pierwsze slysze o takim przypadku, bardziej mozliwe ze klapka od wg jest urwana i dlatego turbo slabo laduje. Na poczatek by sie przydalo sprawdzic co z tym turbo jest naprawde nie tak.
chyba pęknięty wg... a nie zapieczony...
Najmocniejsze S5 3.0TFSI w PL 550KM/770NM & RS5 5F 550KM/770NM
TTRS 2.5TFSI DAZA Multimap Switching, 3 Power levels.
Jeśli byłby "zapieczony" to zapewne gruszka by byla zapieczona a to da się wymienić, watpie zeby klapka w turbinie sie zapiekła... z reszta i na to regeneracja powinna pomóc oni tam cuda działają, ale jak oddasz do regeneracji to wymienią wszystko co jest już wyeksploatowane nie pojedyncza część.
Jako, że i tak masz turbo do naprawy polecam wątek :
http://www.klubtt.pl/showthread.php?...hlight=hybryda
Dobra alternatywa jak i tak musisz kasę wydać.