Wnętrze w Twojej obecnej TT wygląda praktycznie jakby to była nówka, która dopiero co wyjechała z salonu !
Wnętrze w Twojej obecnej TT wygląda praktycznie jakby to była nówka, która dopiero co wyjechała z salonu !
Grubych modów ciąg dalszy. Tym razem wpadły czarne kierunkowskazy na panelach bocznych, oraz dystanse 17mm przód i 20mm tył. Różnica jest dość widoczna, koło miło wypełnia przestrzeń nadkola. W dalszej przyszlosci jeszcze obniżenie i inne, prawdpodobnie czarne felgi . 17 mm na przód to moim zdaniem max, na tyle można by było dać na upartego 22mm... 25 to chyba za dużo. Dziękuję wszystkim, którzy pomogli mi przy doborze dystansów swoimi radami :P
Czy są gdzieś dostępne znaczki TT, 3.2 w kolorze czarnym? Bo znaczek Quattro czarny z czerwonym napisem to wiem, że wystepuje.
Załącznik 6247
A tu widok kół na dystansach:
Załącznik 6245
Załącznik 6246
Załącznik 6243
Załącznik 6244
Ostatnio edytowane przez Elor ; 30-04-2014 o 16:30
No to teraz gleba i będzie jak powinno być od razu z fabryki, bierz Eibaha pro kit, minimalne obniżenie, a inna jazda i wygląd.
Znowu TT znowu Cabriolet
Zbieram $$$ :P bo bez wahacza się nie obejdzie chyba
Ładnie wyszło, chociaz po tych fotkach poszedlbym osobiscie w 15 przod.
Nie bedzie za czarno z czarnymi felami?
Mysle ze bedzie ładnie mam wizje
Wydaje mi sie ze 15 to za malo. Nie widac ze dystans jest. 17 to tak na styk, niektorzy 20 daja na przod.
Mały obchód:
Przy okazji nagrałem pracę wydechu, jakby kogoś interesowało:
Wysłane z mojego iPhone
Ostatnio edytowane przez Elor ; 01-05-2014 o 11:34
Mk2 vr6 przy mk1 jest mocno zdławiona, zapewne przez normy eu. moja TT przy twojej jedzie jak tramwaj a nie vr6, oczywiście niebawem się to zmieni, ale puki co
Znowu TT znowu Cabriolet
Kolejny krok do przodu. Gratuluję
Powoli do przodu :P
Elor, przede wszystkim dźwięk silnika vr6 jest bajeczny... Pozdrawiam