KW Sturzkorrekturstreben Audi Quattro S3 TT Quattro Golf 4motion Seat Leon R32 | eBay
Jeżeli chcesz zaskarbić sobie przyjazń userów na tym forum, czym prędzej napraw swój błąd w dziale witamy.
KW Sturzkorrekturstreben Audi Quattro S3 TT Quattro Golf 4motion Seat Leon R32 | eBay
Jeżeli chcesz zaskarbić sobie przyjazń userów na tym forum, czym prędzej napraw swój błąd w dziale witamy.
Znowu TT znowu Cabriolet
W thettshop.co.uk można kupić nówki KW jak by coś
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Bardzo ciekawy temat, zwłaszcza że mi ostatnio coś podobnego się zdarzyło. Temperatura w okolicy zera, dojeżdżam powoli do ronda, jakieś 50 km/h, delikatnie hamulec i jak mnie nagle nie postawi bokiem ...
Gdyby nie ESP, kontra i to że nie lubię szybko jeździć to TT spotkałoby się z latarnią. Dzięki za wskazówki!
A ja musze wcisnac taki maly OT.
Sam jezdze szybko, zawsze wylaczone ESP (pierwsze co robie po odpaleniu auta). Nigdy w latarnie nie wpadam (odpukac). To , ze sie jezdzi powoli nie oznacza ze bezpiecznie i bezwypadkowo. Zwlacza zima trzeba wiedziec jak samochod sie zachowa po zachamowaniu, po dodaniu gwaltownym gazu, po naglym skreceniu itd. A tego nie nauczymy sie jezdzeniem w stylu emeryta.
Bez urazy i proponuje troche fantazji podczas jazdy zima
W życiu piękne są tylko chwile ...
Zgadzam się w zupełności.Trochę fantazji i zabawy na śliskim a uratujesz później nie raz sobie du..
Jak najbardziej się z wami zgadzam, każdą zimę jak spadnie śnieg spędzam na placu dlatego mam odruchy kontry. Ale tutaj zdarzyło się to w sytuacji kiedy no cholera, nie miało prawa się zdarzyć. Rozumiem lód, ale wtedy powinna po prostu pojechać do przodu, ale nagły gwałtowny obrót? To nie jest normalne.
Sorry za OT ale dodam swoje pare groszy i jeśli ktoś naprawdę chce się nauczyć jeździć w nieco bardziej ekstremalnych warunkach to zdecydowanie polecam udział w róznego rodzaju rajdach. Nawet w tych totalnie amatorskich jak KJS i gwarantuję, że kazdy nauczy się tam więcej podczas jednego wystepu niż podczas wielu szaleństw w zimowe dni z wyłączonym ESP. Nie da się kompletnie porównać zamkniętej trasy i tych emocji do codziennej jazdy na ulicach. Dlatego zachęcam i doradzam, uczmy się jeździć w specjalnie do tego przygotowanych warunkach a wyjdzie nam to tylko na korzyść i do tego w zdecydowanie bezpieczniejszych warunkach.
100% geometria, szczegolnie przy obnizonym zawieszeniu
w cytrynce tak miałem myslałem że tu jest podobnie..... sorki