ech messik nie bedę z Tobą już debatował odnośnie tuningu bo to strata czasu, TY wiesz najlepiej ;/
Nawet Patryk ostatnio się śmiał przy mnie że ludzie z naszego forum dzwonią i chcą zakładać takie coolery jak ja (precision) do k04 (nie wiem kto to dzwonił ale może TY?) ,chcesz to kupuj nikt CI nie broni chodziło tylko o Twoją kasę gdyż obniżenie o 2 stopnie temp w dolocie nic nie da(zakładając że ten dużo mniejszy precision do 350hp będzie lepiej chłodził niż ten który testowałem) ale skoro wiesz lepiej i się lepiej znasz to bierz co chcesz.
W sumie ten temat mnie już można powiedzieć nie dotyczy bo k04 dawno pogoniłem ale że sam kiedyś przechodziłem przez ten etap ( robiłem troszkę testów na swoim i cudzych autach z k04) i uważam że mam "troszkę" więcej doświadczenia z tym niż Messik który ostatnio wszystkie rozumy pozjadał,dlatego chciałem doradzić ale że mam sobie moje testy wsadzić w kieszeń to już nic nie piszę .
Powodzenia w robieniu 280-300km na k04 i płaskich 400NM
EDYCJA ---------- Post dodany 10:18 15-04-2012 ---------- EDYCJA
post messika oczywiście usunąłem bo przekręcał pewne fakty i poruszał wątki które zupełnie nie pasują do tematu ale dodam jeszcze 2 istotne kwestie odnośnie coolera:
ta TT z k04 co były testy potrafiła dmuchnąć nawet i 1.1 bara(moja też tak czasem dmuchała na serii programie dzieki wydechowi i innym modom), testy były robione w ten sposób że auto miało x przejazdów na pełnym bucie a potem test od 0 do 4 biegu z pedałem w podłodze i patrzyłem jak się temp zachowywała i ile wyniosł maks gdy pedał był w podłodze.Dlatego właśnie nie wrzucałem logów bo byłby tam spory śmietnik ale maks różnica to 5 stopni miedzy dolotem a otoczeniem a to jest rewelacja
Ponadto TEN SAM COOLER był testowany w aucie :
http://www.klubtt.pl/nasze-auta/9537...-fp-white.html
auto legitymuje się mocą 400+ wynik na hamowni to 417km a na innych pomiarach wyszło nawet 430km
różnica w temp wyszła maks 16 stopni, testowane tak samo x razy auto butowane aby sprawdzić czy cooler wyrabia i różnica wyszła maks 16 stopni , fakt że bez zderzaka i dlatego ja właśnie go sprzedałem bo nie planowałem nic u siebie ciąć z przy mocnym zakryciu ten sam u mnie już gorzej sobie radził.
Boost na BIG turbo to 1.65 bar i jest to maks z tego turbo bo ledwie utrzymuje to do odcinki więc turbo na pewno więcej grzeje niż Messika k04 na 1.3-1.4 bar.
Po prostu chciałem sprostować aby nikt mi nie zarzucił że robiłem tylko logi na lajtowym sofcie z k04 bo skoro dało radę w aucie 400+ to przy k04 SPOKOJNIE SOBIE DA RADĘ
to tyle odnośnie tego co chciałem dodać
EDYCJA ---------- Post dodany 10:25 15-04-2012 ---------- EDYCJA
hmm dodam jeszcze tylko że kolega MESSIK jednak powróci do tematu dopiero za miesiąc ;/
banana otrzymał w nagrodę za wiadomości PW jakie do mnie pisał ;/