dla zainteresowanych cena ori dv na dzień dzisiejszy w ASO Skody 136 zl 06a 145 710 N, dla porównania w ASO Seata cena tego samego dv 250 zl. pozdrawiam
dla zainteresowanych cena ori dv na dzień dzisiejszy w ASO Skody 136 zl 06a 145 710 N, dla porównania w ASO Seata cena tego samego dv 250 zl. pozdrawiam
jak odbieralem catch tank'a z ProPerfektu dostalem info ze maja wprowadzic nowy BOV hybryde z mozliwoscia regulacji ilosci powietrza idacego do atmosfery, moge dostac go na testy 'dla dobra nauki' jak to dziala w naszych autach - tylko pyt. czy niczego nie uszkodze? i ew. co i jak w ogole sprawdzic poza bledami, jakies logi?
"Love Them BOTH" - M.
Jak daja to bierz
dobrze by bylo w takim przypadku zrobic logi przynajmniej 115 i 118 na ori DV i wtedy porownac jak bedzie z tym "ich wymyslem"
problem w tym ,ze w silnikach 1.8T ( za wyjatkiem AGU ) wywala blad jesli zamontuje sie typowego bova dlatego Forge wplowadzil Splitera ktory, moze byc BOV, DV lub HYBRYDA . w chybrydzie podzial wyrzucabego powietrza jest 40/60 . Jesli te proporcje zostana zmienione i mniej powietrza wroci do ukaldu na desce zapala sie "KRZAK" . Takze niewie nozna zdzialac . chyba ,ze ma sie AGU Mozna zalozy wtedy full bov taki jakl 004 i mozna posyczec
ale ten temat i tak byl poruszany na forum z milion razy
pozdr
Może i w AGU nie wywali błędu bo jest tam uproszczone oprogramowanie nie mniej jednak wciąż w przypadku pełnego BOVa będą upierdliwości z tym związane
M and V Niby jak dają to się bierze ale takie testowanie to też pewnego rodzaju odpowiedzialność i zobowiązanie , jak chcesz się w to bawić to czemu nie .
Rozumiem że to ma byc hybryda DV i BOV-a ?? ( Tak jak Splitter )
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Panowie, gdzie najlepiej zamówić zawór Blow off Forge do 2.0?
Na tej stronie znalazłem 3 rodzaje tego zaworu, czym on się różnią i który najlepiej zamówić?
Audi TT Stuff: Forge - Blow Off Spacer - TT 2.0T FSi
Audi TT Stuff: Forge - Piston Diverter Valve - TT 2.0T FSi
Audi TT Stuff: Forge - Blow Off Valve Kit - TT 2.0T FSi
Ok wiadomo, że zależy mi na dźwięku blow off ale tylko pod warunkiem, że nie ucierpi na tym moc. Typowy blow off pod 2.0 Audi TT Stuff: Forge - Blow Off Valve Kit - TT 2.0T FSi będzie pogarszał osiągi?
EDYCJA ---------- Post dodany 22:05 14-04-2012 ---------- EDYCJA
O co chodzi z tym adapterem? Nasz słynny pachura filmik nawet nagrał:
wystarczy sam ten adapter czy co?!
EDYCJA ---------- Post dodany 22:42 14-04-2012 ---------- EDYCJA
Teraz znalazłem post Artura jak zwykle kopalnia wiedzy Pytanie ostateczne. Ten adapter można śmiało zamontować i nie będzie żadnego problemu w utracie mocy?
Tial wypuscił nową serie Zawór upustowy z recyrkulacją serii QR - MotorsportShop.pl
pewnie musi dobrze działac z reszta same grube fury na tialach pędzone
jakbym mial tyle pieniedzy wydać na forge to juz bym wolał zostać przy dv
Audi TT Coupé 2.0 TFSI - Forge Blow-Off Valve - YouTube
tial ma okrutne sapniecie przy doładowaniu nawet 1.3 bar
Fractur3's gt35r STi - Tial Q BOV - YouTube
i tutaj jak widać dv tiala działa szybko i nawet coś syczy
Tial qr Evo - YouTube
Artur pewnie tez założy tiala do swojego projektu czy ma coś innego ? Mysle ze tial w tym momencie jest bezkonkurencyjny
Ale ciekawe czy bov nie bedzie wywalać błedu .pozdr
Cieżko porównywać STI z GT35R do zaworów Forge w TT z K03 czy K04, troche inna bajka.
hks to zwykły gwizdek, ma być męsko to tylko tial.