A jak zrobisz wydech to i tak go nie uslyszysz
A jak zrobisz wydech to i tak go nie uslyszysz
Oba sklepy w PL oferujące Splitter Forga omijać z daleka. Kilka miechów temu robiłam 1 podejście...wpłaciłam zaliczkę, po 15 dniach czekania, telefonach i mailach "kiedy?", bo miało być do 7 dni - odesłali zaliczkę, bo niby ktoś w ENG nawalił. 2 podejście do innego sklepu, 3-4 dni robocze, zaliczka, po 10 dniach zwrot, bo kurs $ im nie taki bla bla bla. Zamówiłam na http://www.ttstuff.com/ z darmową wysyłką wyszło nieco ponad 560zł i po 8 dniach z USA był u mnie, zamontowany ze stożkiem Arttura, 16 klik, tylko 0,6 doładowanie, wszystkie przewody stare/fabryczne, a sapie (oczywiście najlepiej podczas jazdy) aż miło! Więc jeśli ktoś ma powymieniane te wszystkie "rurki" na silikonowe, tip, doloty, mega szczelność itp. itd i mu nie "sapie" to chyba zapomniał, żeby uruchomić auto Pozdrawiam.
Są kobiety pistolety!
- NIE dyskutuję z idiotą! Sprowadzi mnie do swojego poziomu, a tam pokona doświadczeniem.
no wiesz z tym splitterem to jest tak jak z kobietami...dla jednego sapie że aż miło a dla innych nie:P a tak na poważnie to jest to kwestia indywidualna dla jednego dźwięk jest fajny i się tym jara a dla drugiego to nic szczególnego :P
ja mając wydech i tylko splittera mocno się nim rozczarowałem bo praktycznie musiałęm się wsłuchiwać żeby cokolwiek usłyszeć:P gdy wywaliłem uszczelkę pod maską zrobiłem tipa ze stożkiem i podniosłem boost do 1.3 bar to wszyscy nagle się pytali kiedy kupiłem upust ( a miałem od roku:P) ale po chwili to i tak się nudzi :P
ale chyba nie zakładamy splittera tylko z powodu jego syczenia:P ale ma on inne zalety według mnie dużo ważniejsze
Jakie zalety? Oprocz syczenia to same wady w porownianiu z DV, jak to jest?
This valve uses a Copper and Zinc alloy piston which utilises new sealing technology along with a variable spring preload incorporating a ratchet type top adjuster that will allow for the positive and precise adjustment to match the valve to your engine. This is achieved by using a unique single, conical, progressive rate spring that can allow for the retention of boost pressure over a wide adjustment range. This unique spring design also allows for unrestricted piston travel and flow volume regardless of the amount of pre-load adjustment added to the spring. Other manufacturers valves using cylindrical springs with adjustable pre-load often experience restricted piston travel and a reduction in flow volume.
When we say our products are Engineered For Performance. Its not a catchy sales phrase, it's the truth and we prove it with every product we manufacture
Pawel-2005: to polskie forum więc czemu wklejamy teksty po angielsku? więc sugestia żeby kolega przetłumaczył ten tekst bo nie każdemu się chce mysleć aby go przetłumaczyć albo nie każdy zna język w takim stopniu aby wyłapać kwit esencje wypowiedzi
---------- Post dodany 10-01-2012 o 21:12 ---------- Poprzedni post 03-01-2012 z 19:04 ----------
Jestem kilku języczny, ale tłumacz ze mnie żaden. Nie pierwszy raz widzę coś wklejone po angielsku, ale cóż moj błąd. To się więcej nie powtórzy proszę panna
Ostatnio edytowane przez Pawel-2005 ; 03-01-2012 o 20:47
Znowu TT znowu Cabriolet
To że zawór upuszcza cześć powietrza do atmosfery w niczym nie pomaga silnikowi i osiągom wręcz odrobinę przeszkadza , jednak Splitter jest 100 razy lepszym wyjsciem dla tych lubiących słyszeć '' syk '' niż pełny atmosferyczny BOV .
Takie efekty jak opisałeś ( Messik ) bardziej występują właśnie przy pełnym BOV-ie i chyba raczej w tym kontekście o tym pisałem . Nie mniej jednak sam osobiście nigdy nie używałem Splittera i bynajmniej nie z powodu ceny czy dostępności .
Tak jak już parę razy napisałem , zawór ten jest świetnym kompromisem ( miedzy DV a BOV) a nie najlepszym możliwym zaworem z technicznego punktu widzenia ..
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Czyli mialem racje, ze "W przypadku Splitera żadnych wad nie ma" to stwierdzenie jest nie prawda. Lepiej miec DV a jak ktos chce miec koniecznie pss to najlepszym wyborem jest Spliter. Tylko nie ma co oczekiwac cudow i na filtrze stozkowym i podniesionym cisnieniu turbo dv tez ladnie upuszcza
Messik czytaj ze zrozumieniem, a najlepiej to przestudiuj cały temat od początku jeżeli tak cię to fascynuje, powtarzam jeszcze raz i ostatni, używanie Splittera jest pozbawione wszelkich wad, czyli nie ma, jest kilka opcji konfiguracji i jeżeli już ktoś wyczuje pogorszenie, co jest wdg. mnie mało możliwe, wiem co piszę, bo posiadam takowy, może w 3 sekundy przerobić go na pełny D.V. pisałem o takiej możliwości wyżej i to nie są żadne cuda.
Znowu TT znowu Cabriolet
Mysle, czytam, znowu mysle i ...
"Messik czytaj ze zrozumieniem" tego do tej pory nie wykombinowalem Wiec moze pomoge Tobie zobaczyc, ze znowu dajesz plame ;P
Zuczek:
"W przypadku Splitera żadnych wad nie ma zalety to porządny bezawaryjny zawór możliwość konfiguracji jako DV, BOV, DV/BOV funkcja ustawienia napięcia sprężyny zaworka, co daje fajną zabawę z dostrojeniem Splittera kilkoma kliknięciami do nowych modów"
Artur:
"To że zawór upuszcza cześć powietrza do atmosfery w niczym nie pomaga silnikowi i osiągom wręcz odrobinę przeszkadza"
Czyli wychodzi, ze sie mylisz, ale pewnie zaraz bedziesz krecil, tlumaczyl albo dasz mi bana
Przeczytalem wczesniejsze posty i zauwazylem ze caly czas jest mowa o innych plusach splittera, oprocz dzwieku. Chodzi pewnie o to ( zacytuje miloo666):
"zawór w przeciwienstwie do oryginalnego boscha (plastik-dziadostwo) nie przepuszcza powietrza i jest szczelny, dzieki czemu nie ma spadku mocy i petarda pięknie sie kreci do 7 tys obrotów! (potem odcięcie)... Miejsce upustu atmosferycznego mozna zaslepic specjalną zaslepką jak ktos chce miec w 100% zawór recylkujący (ale po co? )"
Wiec pewnie o to Ci chodzilo, ze jest trwalszy od ori dv, pewnie tak jest, zwroc jednak uwage na koniec jego wypowiedzi, skoro caly czas sie nia kierujesz:
"Miejsce upustu atmosferycznego mozna zaslepic specjalną zaslepką jak ktos chce miec w 100% zawór recylkujący (ale po co? )"
Podkreslilem najwazniejsze, PO CO? Jak chcesz miec psss to jest ten minus o ktorym pisze Artur, jesli nie jest to Ci koniecznie potrzebne to kupujesz 200 zl tanszy dv forga.
Reasumujac, moze zacznij najpierw myslec co piszesz. Wydaje ci sie ze jestes najmadrzejszy a chyba nie koniecznie tak jest ... :/
Ostatnio edytowane przez Messik ; 11-01-2012 o 21:09
Splitter też można uszkodzić i będzie ciśnienie upuszczał...
Beda bledy wtedy na vagu , jak na wszystkim innym
No nie koniecznie. Mamy tak.
- ORI BOSCH który pada jak jabłka z drzew na jesień
- Forge 008 -007 który wymaga wymiany sprężynki i podkładek przy zwiększaniu ciśnienia przy tuningu
- Splitter Forge który wymaga odpowiedniego serwisowania. Rozkręcania czyszczenia i smarowania. Jego wada to że przez otwór który jest upuszczane powietrze może dostać się bród i tłoczek się porysuje. Jednak tak jest z każdymi atmosferycznymi zaworami.
Splitter jest najlepszym rozwiązaniem bo:
- jak chcesz to syczy i nie szkodzi to samochodowi ( dawka upuszczanego powietrza jest odpowiednia)
- nie ma w nim membrany która pada jak w przypadku ori DV
- można go stosować beż konieczności modyfikacji przy różnych mocach samochodu
- ma w sobie DV, BOV i dodatkowo pół na pół co jest bardzo GIT
Dodatkowo odczyty z bloku 32 mam praktycznie idealne bliskie 0 w obydwu kolumnach więc ECU nie wariuje pomimo że mi syczy.
Wszystkim polecam Splitter ewentualnie nowy 008 Forge.
Ostatnio edytowane przez ICE ; 11-01-2012 o 21:33
ICE nic nie trzeba uszkadzać, bo jest opcja na całkowity BOV
Messik jest między nami różnica, ty teoretyzujesz i mając mało pojęcia na w.w temat wymądrzasz się pod wpływem postów Artura, ja praktykuje i piszę to co obserwuję, lub dotykam, więc dalsza dyskusja między nami nie ma sensu, bo widzę że zaczynasz praktykować tu do mnie jakieś osobiste wycieczki, więc nie mam zamiaru wchodzić z tobą na twój poziom.
Znowu TT znowu Cabriolet