Cytat Zamieszczone przez Lamer Zobacz posta
po zatrzymaniu samochodu w miejscu zaczyna rosnąć i dalej się utrzymuje, co skutkuje załączeniem się wenta, zgaszę auto i went dalej chodzi zeby wychłodzić go. Martwi mnie poprostu że układy chłodzenia nie zbijają tej temperatury przy niskich prędkościach. To wygląda tak, jakby pęd powietrza w trakcie szybkiej jazdy dostatecznie chłodził silnik, niestety przy wolnej jeździe nie ma tego pędu i gdy zatrzymuję auto, nie ma chłodzenia dostatecznego...

Popróbuję jeszcze różnych kombinacji: jazda w korku, ostra jazda -> zatrzymanie w miejscu, normalna jazda -> zatrzymanie w miejscu, z klimą / bez klimy i dam znać co się dzieję, będzie troche ciężko bo jak to w TT świrują wskaźniki, u mnie temp własnie no i paliwa. niecałe 130 stopni to jak normalne 90, cały bak to jakby pół.

Możesz spróbować rozebrać zegary i ustawić wskazówki tak żeby pokazywały prawidłowe wartości. Po wymianie procesora w liczniku tak zrobiłem i jest ok. Co do rosnącej temperatury to z tego co teraz napisałeś to nie jest w porządku, może pompa wody nie daje rady na wolnych obrotach.