Dzięki! Flaszkę to zrobimy na zlociejak mi jakieś pytania przyjdzie do głowy to będę pisał jeszcze.
Gregor10 w sumie spadłeś z nieba. Hahah ogarnąłem juz kiedyś twoja stronkę i mi się bardzo podobają twoje projekty
![]()
Jeszcze jedno, chodzi o to ze chce.juz teraz zmienić ten restrykcyjny TIP z AUQ a jednocześnie chciałbym żeby już było do K04, przeplywke z S3 kupiłem ale pytanie jaka jest średnica tego kołnierza montażowego na K03-52 i na K04-2np. Czy uda mi się założyć TIP z K04 na K03? Jaka jest różnica w średnicy od strony turbo? I chodzi o jakiś TIP silikonowy albo z kwasiaka.
sylikonowy zapewne się uda. Trzeba będzie nałożyć kawałek gumki na wejście turbiny i na to tip od k04. Zapewne będziesz musiał odgiąć metalowy waż wodny bo będzie przeszkadzał ale to nie jest zbytnio twarde także wszystko do ogarnięcia![]()
Średnice jak tak bardzo chcesz to mogę pomierzyć bo mam i jakieś k04 i k03 na stanie :P
Pawełku będę ci bardzo wdzięczny jakbyś mi zmierzył średnicę po zewnątrz wejścia od ładowarek. Tylko słyszałem, że K03-52 ma trochę większą muszle i większe wejście, wiec różnica może nie będzie aż tak kolosalna w stosunku do K04.
A kwestia wejścia TIPa od strony przeplywki to AUQ -2.75 cala, a BAM - 3 cale. Dobrze myślę? Bo kupuje filtr powietrza fujity i nie wiem na jaką średnicę brać.
PS Nie chcesz sprzedać K04?![]()
http://www.turbodynamics.co.uk/shop/...es-p-2742.html
znalazlem cos takiego przypadkiem.
Oj, za tą cenę to wolę założyć K04-64 z 2.0 TFSIale fajna alternatywa. Bardziej by mnie teraz pocieszala odpowiedz na moje pytania...
Wysłane z mojej Xperia M2 przy użyciu Tapatalk![]()
Kurde ale to jest naciąganie ludzi w butelkę. Pozorna oszczędność bo ktoś sobie myśli ,że szybko zamontuje bez zmiany kolektora,lini i dp a tak na prawdę wywali kupę kasy na turbo które pewnie prawie nic nie da;/ Za taką kasę to już będzie miał ponad połowę setupu na 300-350km a przy pewnych kombinacjach uda się zmieścić w tej kasie...
Paweł to jakie turbo wybrać na te 300 i małe 300+ HP? Tak żeby dołu nie robić a jednocześnie żeby było takie bezpieczne 300 koni.
Wysłane z mojej Xperia M2 przy użyciu Tapatalk![]()
Każde z potencjałem na 300hp, jest tego pełno na rynku.
Znowu TT znowu Cabriolet
Czyli? Jakiś konkret, model?
Wysłane z mojej Xperia M2 przy użyciu Tapatalk![]()
Np gt28rs wstaje podobnie do k-04 masz potencjał na więcej przy seryjnym silniku, znaczy wykorzystasz pełny potencjał seryjnego silnika.
Znowu TT znowu Cabriolet