podaj mi numer Kilazz do ciebie to pogadamy ! Mój to 602475768
podaj mi numer Kilazz do ciebie to pogadamy ! Mój to 602475768
xxx mozemy sie zgadac po swietach..
poki co "live" z samochodu wklejam wyniki (zrobilem scan all), pomiar robiony na zgaszonym silniku, jakies 20 minut po jezdzie (temp. na zegarze 70 stopni)
Przy okazji przypomnialo mi sie ze kontrolka ESP zaswieca czasem i nie gasnie az do wylaczenia i odpalenia jeszcze raz.Kod:VAG-COM Version: Release 409.1-US Chassis Type: 8N - Audi TT Scan: 01,02,03,08,15,17,22,35,37,45,54,55,56 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Controller: 8N0 906 018 Q Component: 1.8L R4/5VT 0004 Coding: 05500 Shop #: WSC 01236 2 Faults Found: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-10 - - - Intermittent 17521 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1113 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Controller: 8N0 907 379 D Component: ESP 20 CAN V006 Coding: 23049 Shop #: WSC 01236 3 Faults Found: 01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200) 57-10 - Electric Circuit Failure - Intermittent 01423 - Shareware Version. To Decode all DTCs 27-10 - Please Register/Activate - Intermittent 00812 - Shareware Version. To Decode all DTCs 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
To znalazlem
16486 - Mass Air Flow Sensor to jest cos z przeplywomierzem o ile sie orientuje
17521 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S1: Internal Resistance too High - sonda lambda ?
01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200) - co to? http://wiki.ross-tech.com/index.php/01423
00812 - 00812 - Brake Pressure Release Solenoid (F84) http://wiki.ross-tech.com/index.php/00812
Trzy bledy jak widze powiazane z abs/esp, dwa z silnikiem..
Ostatnio edytowane przez kilazz ; 17-03-2013 o 22:01
ttless..
Heh no i wcale nie wyszlo nic zlego..
Wychodzi na to ze musisz wymienic przeplywke i sonde lambda ale ta przed katalizatorem
Bledy z ABS - sprawdz polaczenie elektryczne sensora przyspieszenia ( nisko na piascie za tarcza hamulcowa ) i sprawdz czy okienka z malej tardzy z ktorej czyta sensor nie za zapchane mysle ze drugi blad jest wynikiem pierwszego choc nie na 100%
Jesli chodzi o silnik to po wymianie czesci powinienes skasowac bledy nawet jesli je wczesniej skasowales i ich nie ma kliknij na kasowanie , zresetujesz w ten sposob mapy paliwowe i komp bedzie sie ustawial do nowych czesci .
Po kasowaniu kodow wypada zrobic adaptacje przepustnicy mysle jednak ze nie da sie tego zrobic programem niezarejestrowanym ( lub bez cracka ) Tak wiec po skasowaniu bledow wlacz zaplon i zostaw na 2min , nastepnie odpal silnik i niech pochodzi na jalowych ok 5 min
Jeszcze jedno u mnie na auto scanie nie kasuje bledow , jesli wejde odobno w bloki ktore pokazal auto scan wtedy kasowanie dziala bezproblemowo ...
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Dzieki, poniewaz wyczytalem ze z przeplywka lepiej nie ryzykowac a w ASO 400zl a dodatkowo bede robil geometrie po zmianie na letnie to dam to wszystko do zrobienia w ASO w przyszlym tygodniu.
Pytanie - czy jak dam w ASO moje czesci to mi zaloza? Bo bym sobie zrobil olej/swiece przy okazji i walnal pieczatke do ksiazki na 100.000km
ttless..
Założą,oczywiście bez żadnej gwarancji na części i po dużych kosztach w porównaniu z innym warsztatemZamieszczone przez kilazz
A co sadzicie o czyms takim
http://cgi.ebay.co.uk/AUDI-Catalytic...QQcmdZViewItem
?
[ Dodano: Sob Mar 22, 2008 11:51 am ]
albo
http://cgi.ebay.co.uk/00-05-Audi-TT-...QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.co.uk/AUDI-TT-1-8I-2...QQcmdZViewItem
ttless..
E tam zapomnij o jakis patentach do czyszczenia sondy i katalizatora
Dp zawsze warto zmienic na 3'' , pozbywajac sie katalizatora tezeba sie jeszcze zaopatrzyc w dystans dla 2 sondy zeby nie zapalala sie kontrolka
Tej z pierwszego linka nie polecam , tania chinszczyzna , cieniutkie scianki ...
W osce 180 taniej wyjdzie dorobienie na zamowienie , bo nie jest to takie skomplikowane jak 225 quattro .
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
E tam, olewam na razie jak mowisz ze to tylko sonda przet katalizatorem.. zdam relacje po wizycie w ASO
ttless..
U mnie jeszcze jest problem zimnego silnika :-/ Gdy odpalam autko silnik bardzo głośny, obroty na 1,5 max 2 tysiące obrotów, kopci dosyć mocno i spalanie na rozruchu koło 11 litrów a do tego jeszcze potrafi go dusić dosyć mocno przy dodawaniu gazu. Gdy silnik pochodzi parę minut i sie rozgrzeje to w miarę sie to wszystko uspokaja ale czy to jest normalne ! Moje autko już nie posiada katalizatora hmmm
p.s. dzieje sie tak kiedy temperatura na dworze jest koło "0"
to samo dzialo sie u mnie ponoc to wina luznego lancucha na rozrzadzie czy jakos tak i wkoncu wszystko piardlo rozdzad i glowica do wumiany + walek jedz lepiej do mechanika tez myslalem ze to jakies gowno ale jak mocno zredukowalem to wszystko sie rozsypalo
i jak odpala na zimnym to słychać jakby piszczenie delikatne tarcie paska od strony pasażera i sapanie. Może cos z rozrządem jest nie tak mam juz 126 tysiaków przejechane
[ Dodano: Pon Mar 24, 2008 8:54 pm ]
[quote="Arttur"]E tam zapomnij o jakis patentach do czyszczenia sondy i katalizatora
Dp zawsze warto zmienic na 3'' , pozbywajac sie katalizatora tezeba sie jeszcze zaopatrzyc w dystans dla 2 sondy zeby nie zapalala sie kontrolka
Jaki dystans ?
2009 Lotka R32 tył,Dystanse,Większe hamulce tył,Ciemne szyby jak drug? połówkę przekonam,Dolot BMR
Zwiekszone obroty i dziwne dzwieki to normalna sprawa przy odpalaniu na zimno , to znak ze dziala pompa powietrza ktora ma za zadanie wtlaczanie powietrza do ukladu wydechowego .
Jest to potrzebne tylko ze wzggledow ekologicznych i na nic wiecej ..
Jesli dusi auto przy dodawaniu gazu to moze czas wymienic swiece..
Jesli chodzi o rozrząd to przy tym przebiegu nie powinienes czekac tylko wymienic jak najszybciej, nie jest to takie drogie w porownaniu do kosztow jakie moda byc po awarji ..
A ten dystans stosuje sie po usunieciu katalizatora zeby oszukac 2 sonde lambda , jest to kawalek metalowej rurki ktora wkreca sie miedzy sonde a wydech , dzieki dzemu sanda '' widzi '' wolniejszy przeplyw spalin tak jak ma to miejsce kiedy jest katalizator ..
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Wykryte błędy :
17 705 Spadek ciśnienia pomiędzy zaworem a przepustnicy
16 795 Nieprawidłowy przepływ w układzie dolotowym
17 545 Adaptacja dodatkowego paliwa.Mieszanka bogata.
[ Dodano: Wto Mar 25, 2008 10:06 pm ]
słuchaj kupiłem kolanko z końcówka na admę do dowolnego wywiercenia jej średnicy. Zostało to wywiercone i nie sprawdzone czy jest dziura wystarczajaco duża. Po sprawdzeniu dzisiaj układu sportowego SimotaAirSystem zauwazyłem że praktycznie dziura która zasila powietrzem podciśnienie jest prawie całkowicie zapchana a średnica samej dziuty to około 2 mm :-/.Jest ona całkowicie z gumy dlatego tego nie zauważyłem ale mimo to założyłem spowrotem seryjny filtr z obudowo
Tak wiec ....
17705 - Utrata cisnienia miedzy turbina a przepustnica - Najczesciej ten blad jest spowodowany nieszczelnym DV ( dobra okazja zeby pozbyc sie seryjnego ) , w 2-giej kolejnosci nieszczelnasc na wezach doladowania i ostatni najmniej prawdopodobny powod to awaria elektrozaworu sterujacego ( N294 ) naszym DV
Ide o zaklad ze po prostu winny jest DV i nic wiecej ..
Dodatkowo przy tym bledzie zalecane jest sprawdzenie i wyczyszczenie przepustnicy a nastepnie jej adaptacja ...
16795 - Nie dziala Ci SAI czyli Secondary Air Injection System , mozna to zupelnie olac , zwykly ekologiczny ''zagracacz'' silnika , no chyba ze nie przejdzie testu spalin lub pompa powietrza bedzie wydawac dikuczliwe dzwieki
17545 - Ten blad jesli wystapi sam to jest kila przyczyn do sprawdzenia jednak w tym przypadku na 98% jest on wynikiem pierwszego bledu masz za bogata mieszanke bo powietrze zmierzone przez przeplywke gdzies sobie uchodzi
Jesli mam byc szczery to nie dokladnie rozumiem o co Ci chodzi w 2-giej czesci posta ..
Jedyne co wchodzi do filtra powietrza ( poza przeplywka oczywiscie ) to rurka zasilajaca powietrzem pompe od SAI i ma ona srednice ok 2,5 cm
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Jest tak :
Kupił filtr stożkowy SimotaAirSystem ale wiadomo że trzeba dokupić filt lub podłączenie na odmę. I zrobiłem błąd i kupiłem kolanko http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=334127865 w którym trzeba wywiercić żądana średnice dziury na odmę (Zrobiłem za małą mniej wiecej 2mm ) bo nie sprawdziłem ja zaraz po wywierceniu ! i miałem problem bo średnica samego przewodu audi to około 2,5 do 3 cm a kolana chyba z 2 cm. Wiec pewnie sam mozesz odpowiedzieć co zrobiłem żle :-/