Słuchajcie, musiałem wymienić dolne poduszki silnika. Postanowiłem więc zakupić coś lepszego niż ORI i zakupiłem gumy poliuretanowe powerflexa.
Powerflex
Powerflex
Zamontował mi je mechanik i teraz cała buda trzęsie się jak szalona. Są tak mocne wibracje, że przy 1000-1200 obrotów czuć jakby się kombajnem jechało. Rozmawiałem z mechanikiem na temat za mocnego dokręcenia i powiedział mi, że gumy (te żółte) są trochę większe niż ORI i że należy je i tak przykręcić do oporu (końca gwinta), ponieważ tak to się śruba może odkręcić. Teraz pytanie, czy to bajki czy prawda? Czy tę śrubę należy po prostu dokręcić momentem 40nm? Czy śruba trzymająca gumy w łapie powinna być wymieniona na nową? (czytałem wcześniej, że są one jednorazowe, ponieważ się naciągają przy dokręceniu).