Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: Powracające błędy TT 180km.

  1. #1

    Dołączył
    Oct 2010
    Płeć
    Skąd
    z nutelli
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    591

    Powracające błędy TT 180km.

    Pare razy usuwałem błędy VAGiem, po paru dniach powracały, tak jak dzisiaj.
    Poniżej zamieszczam kody błędów i opis.

    18010 - napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie
    17633 - obwód wtryskiwacza cylindra 1 zwarcie do masy
    17635 - obwód wtryskiwacza cylindra 3 zwarcie do masy
    17636 - obwód wtryskiwacza cylindra 4 zwarcie do masy
    17634 - obwód wtryskiwacza cylindra 2 zwarcie do masy
    17833 - zawór PRZEWIETRZENIA? zbiornika zwarcie do masy
    17955 - zawór regulacji ciśnienia do ładowania zwarcie do masy
    17908 - obwód przekaźnika pompy paliwa uszkodzenie elektryczne
    17697 - zawór regulacji ciśnienia turbiny zwarcie do masy

    Mam nadzieje, że pomożecie jak uporać się z tymi błędami.
    Pozdrawiam.

  2. #2
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,863
    Więc tak
    18010 - pojawia sie zawsze kiedy rozłączymy akumulator , inną przyczyną może być słaby akumulator lub niesprawny alternator

    17633 ,4,5 ,6 - Masz zwarcie na przewodach zasilających/ sterujących wtryskami . Trzeba wyciągnąc przewody z plastikowych osłon i wszystko dokładnie posprawdzać .

    17833 - Zwarcie do masy na zaworku systemu EVAP , chodzi o zawór N80 zlokalizowany między zbiorniczkiem od wspomagania a reflektorem .

    17955 - zwarcie za zaworku sterującym doładowaniem N75

    17908 - zwarcie w układzie przekażnika pompy paliwa lub uszkodzony przekaźnik pompy paliwa J17 . Przekaźnik ten jest pod maską zaraz nad zbiorniczkiem płynu hamulcowego w specjalnej obudowie .

    17697 - wygląda jak nie od tego auta , może mieć związek z 17955 .


    Generalnie masz strasznie namieszane w elektryce , trzeba wszystko po kolei dokładnie sprawdzać albo oddać auto w ręce dobrego elektryka




    Pozdrawiam


    Cytat Zamieszczone przez John Dryden
    Beware the Fury of a Patient Man

  3. #3

    Dołączył
    Oct 2010
    Płeć
    Skąd
    z nutelli
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    591
    Swoją drogą uważasz, że to są poważne błędy, mają duży wpływ na działanie auta?

  4. #4
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,863
    Zdecydowanie trzeba to naprawić , nie wiem jak Ci auto chodzi ale jak jest problem ze sterowaniem doładowaniem i wtryskami to na pewno nie tak jak powinno .
    Pomijając już nawet fakt że zawsze jak jest gdzieś zwarcie to istnieje ryzyko pożaru .




    Pozdrawiam


    Cytat Zamieszczone przez John Dryden
    Beware the Fury of a Patient Man

  5. #5

    Dołączył
    Oct 2010
    Płeć
    Skąd
    z nutelli
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    591
    Ok, to na razie daruje sobie jazde do czasu kiedy naprawie te błędy, lepiej dmuchać na zimne.
    Jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to śmiało pisać.
    Ogólnie każdy najmniejszy błąd działa mi na nerwy i każdy musze wyeliminować
    Dzięki wielkie Artur, będę pisał na bieżąco to zaglądaj do tematu

  6. #6

    Dołączył
    Oct 2010
    Płeć
    Skąd
    z nutelli
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    591
    17908 - obwód przekaźnika pompy paliwa uszkodzenie elektryczne
    17833 - zawór PRZEWIETRZENIA? zbiornika zwarcie do masy

    na internecie znalazłem, że jeden gość miał problem z tymi błędami do czasu kiedy korzystał z odcięcia paliwa.
    Pamietam, że w pierwszy dzien rejstracji podpinałem auto pod VAGa, były dwa błędy, nie pamiętam które już.
    Na następny dzień zrobiłem odcięcie paliwa u elektryka, za pare dni podlaczylem i bledow bylo juz wiecej.
    Moze miec to jakis zwiazek z tym?
    Moze warto usunac bledy jeszcze raz jezeli sie pojawia, przestac korzystac przez pare dni z tego odciecia paliwa i znowu podpiac pod VAGa?

  7. #7
    Awatar marini
    Dołączył
    Jul 2010
    Płeć
    Skąd
    Wisła
    Pojemność
    1.8T
    KM
    260
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    643
    Myślę, że wartwo spróbować tak jak piszesz. Odcięcia paliwa na pewno zrobione jest na obwodzie przekaźnika. 17833 - tutaj masz problem z zaworkiem systemu EVAP.
    pozdrawiam

  8. #8
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,863
    Nie wspomniałeś wcześniej że ktoś grzebał Ci w elektryce ....
    Być może błędy dotyczące wtryskiwaczy też są z tym związane , jedz do gościa który to robił i powiedz mu że wywala Ci takie błędy i żeby sprawdził czy nie ma zwarć zanm coś sie spali





    Pozdrawiam


    Cytat Zamieszczone przez John Dryden
    Beware the Fury of a Patient Man

  9. #9

    Dołączył
    Oct 2010
    Płeć
    Skąd
    z nutelli
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    591
    17633 - obwód wtryskiwacza cylindra 1 zwarcie do masy
    17635 - obwód wtryskiwacza cylindra 3 zwarcie do masy
    17636 - obwód wtryskiwacza cylindra 4 zwarcie do masy
    17634 - obwód wtryskiwacza cylindra 2 zwarcie do masy
    17833 - zawór PRZEWIETRZENIA? zbiornika zwarcie do masy
    17955 - zawór regulacji ciśnienia do ładowania zwarcie do masy
    17908 - obwód przekaźnika pompy paliwa uszkodzenie elektryczne

    Zlokalizowałem przyczyne. Mianowicie powyższe błędy pojawiają sie wtedy, gdy odcięcie paliwa jest włączone, a próbuje się odpalić auto wywala te błędy. Po usunięciu VAGiem już się nie pojawiają, tylko wtedy gdy właśnie się tak zrobi, bo sprawdzałem to teraz.


    18010 - napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie - ten błąd się już nie pojawił.

    17697 - zawór regulacji ciśnienia turbiny zwarcie do masy - ten również się już nie pojawił.

    Sprawdze jeszcze za kilka dni na komputerze czy wywala mi te dwa błędy 18010 i 17697, jeżeli się pojawią dam znać i będziemy coś działać.
    Dzięki za pomoc Wam drodzy koledzy

Podobne wątki

  1. LOGI do oceny 180km i błędy
    Przez mate1993 w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-02-2017, 13:16
  2. BAM nierówna praca silnika, powracające błędy
    Przez HENRY007 w dziale VAG-COM
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 23-05-2012, 19:29
  3. błedy vag
    Przez bulletTT w dziale VAG-COM
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-03-2009, 06:45
  4. Audi TT 180KM vs Mercedes W211 E270 180KM
    Przez Chmoora w dziale Kill on street
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 04-02-2009, 21:38
  5. Różnice pomiędzy TT 1.8 180KM i QUATTRO 180KM
    Przez allkado w dziale Ogólne
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 16-09-2008, 16:58

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •