Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 29

Wątek: 1.8T 150 ps prośba o analize logów.

  1. #1

    Dołączył
    Mar 2012
    Płeć
    Skąd
    Kraków
    Pojemność
    1.8T
    KM
    150
    Rocznik
    2002
    Kolor
    Czarny
    Posty
    36

    1.8T 150 ps prośba o analize logów.

    Witam mam powazne problemy z moim silnikiem 1,8T.Wiem że to nie TT i inna mocale barzdo prosze o pomoc.
    Strasznie sie muli , ciężko ruszyc z miejsca a potem jakoś sie toczy...Zrobiłem logi dynamiczne gdyby mógł ktoś zobaczyć na nie...
    VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
    VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
    VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

  2. #2
    Awatar matikte
    Dołączył
    May 2010
    Płeć
    Skąd
    Cork (Irlandia)
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    1,047
    Sprawdz szczelnosc przed turbo jesli jest ok to zacznij od nowej przeplywki bo twoja umarla wskazania z niej sa bardzo niskie. Odepnij przeplywke na rozgrzanym silniku i zobacz czy auto jedzie lepiej.
    Jakie sa wskazania z bloku 032??

  3. #3
    ZBANOWANY!
    Dołączył
    Jul 2011
    Płeć
    Skąd
    Wrocław
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2001
    Kolor
    granatowy
    Posty
    913
    Turbina pompuje tak jak ma byc, przeplyw jakis niski. Z przeplywu wychodzi jakies 120km, nie dociagnales do konca ale watpie zeby tam znalazly sie te koniki :/

    Moze przeplywka padla?

    Ale niech ktos madrzejszy postawi diagnoze

  4. #4

    Dołączył
    Mar 2012
    Płeć
    Skąd
    Kraków
    Pojemność
    1.8T
    KM
    150
    Rocznik
    2002
    Kolor
    Czarny
    Posty
    36
    Ostatni adres tam są logi z bloku 32 i 31...
    Mnie też tak to wygląda jak przepływka...
    Po jej odpięciu jest drobna różnica ale bez szału...

  5. #5
    Awatar matikte
    Dołączył
    May 2010
    Płeć
    Skąd
    Cork (Irlandia)
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    1,047
    po odpieciu przeplywki auto jedzie lepiej niz z padnieta ale napewno nie lepiej niz z dzialajaca wymien przeplywke a jeli chodzi o odczyty z bloku 032 to chodzi o to jakie wskazania sa w dwoch okienkach po wlaczeniu zaplonu

  6. #6

    Dołączył
    Mar 2012
    Płeć
    Skąd
    Kraków
    Pojemność
    1.8T
    KM
    150
    Rocznik
    2002
    Kolor
    Czarny
    Posty
    36
    Cytat Zamieszczone przez matikte Zobacz posta
    po odpieciu przeplywki auto jedzie lepiej niz z padnieta ale napewno nie lepiej niz z dzialajaca wymien przeplywke a jeli chodzi o odczyty z bloku 032 to chodzi o to jakie wskazania sa w dwoch okienkach po wlaczeniu zaplonu
    Wskazania bloku przy pracujacym silniku na biegu jałowym sa 0,0 i 0,0.Chodzi Ci o lewe powietrze?
    Walczyłem z tym i znalazłem ale to nic nie zmieniło. Pytanie jak sprawdzic czy kat też nie zamula...

  7. #7
    Awatar matikte
    Dołączył
    May 2010
    Płeć
    Skąd
    Cork (Irlandia)
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    1,047
    Cytat Zamieszczone przez richi9 Zobacz posta
    Wskazania bloku przy pracujacym silniku na biegu jałowym sa 0,0 i 0,0.Chodzi Ci o lewe powietrze?
    Walczyłem z tym i znalazłem ale to nic nie zmieniło. Pytanie jak sprawdzic czy kat też nie zamula...
    nie, chodzi o to aby spisac wartosci w bloku 032 z obu okienek na wylaczoym silniku

  8. #8

    Dołączył
    Mar 2012
    Płeć
    Skąd
    Kraków
    Pojemność
    1.8T
    KM
    150
    Rocznik
    2002
    Kolor
    Czarny
    Posty
    36
    Na wyłączonym silniku po 3 minutach od jazdy wskazania maja 1.6% i -16% C0 Wy na to

  9. #9
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,861
    Druga wartość jest powyżej normy i może być to spowodowane niesprawną przepływką ..

    Wyczyść ją chociaż i jak wskazania delikatnie spadną po przejechaniu 50 -100 km to będziesz miał pewność że to to ( ja bym od razu wymienił jak jest starsza jak 2 lata ) .

    Poza tym jak zwykle polecam test szczelności systemu ale robiony jedyną pewną metodą czyli za pomocą kompresora lub u porządnego mechanika dysponującego ciśnieniowym testerem dymnym ...








    Pozdrawiam


    Cytat Zamieszczone przez John Dryden
    Beware the Fury of a Patient Man

  10. #10

    Dołączył
    Mar 2012
    Płeć
    Skąd
    Kraków
    Pojemność
    1.8T
    KM
    150
    Rocznik
    2002
    Kolor
    Czarny
    Posty
    36
    Tak tez myślałem że powyżej normy ale dlaczego sprawdza sie ten blok na wyłaczonym silniku a nie na pracujacym...W czasie pracy w pierszej kolumnie było zero a w drugiej -2% po butowaniu tez ...A przepływka jest sprawna...A da sie te kontrole zrobić np pompka taką do kół przeciez ciśnienie nie bedzie uciekać gdy będzie dolot zatkany(o ile jest szczelny)...
    Co do bloku 32 to juz si edoszkoliłem po kasowaniu błędów jest 0% a potem sie zmienia .dzieki Arttur, wygląda na to że gdzieś mi cisnienie ucieka. przepływka nówka jest..
    Ostatnio edytowane przez richi9 ; 19-04-2012 o 20:38

  11. #11
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,861
    Nie doczytałem że przepływka nówka

    Nie zrobisz tego testu pompką bo zawsze powietrze będzie przedostawać się przez przepustnice i dalej kolektor dolotowy oraz któryś z otwartych zaworów . Pompka ma za maą wydajność aby wytworzyć jakieś ciśnienie pokonując to co bedzie naturalnie uciekać a o nieszczelnościach już nie wspominając .

    Jest w dziale '' Zrób to sam '' temat jak to zrobić za pomocą kompresora






    Pozdrawiam


    Cytat Zamieszczone przez John Dryden
    Beware the Fury of a Patient Man

  12. #12

    Dołączył
    Mar 2012
    Płeć
    Skąd
    Kraków
    Pojemność
    1.8T
    KM
    150
    Rocznik
    2002
    Kolor
    Czarny
    Posty
    36
    Problem- duża korekta na kanale 32 w pozycji drugiej -14 do nawet -17.
    Przepływka nowa, dolot szczelny robiona próba do 0,6 bara. Przewody podciśnienia szczelne. Brak mi juz sił...

  13. #13
    Awatar gregor10
    Dołączył
    Jun 2011
    Płeć
    Skąd
    Jasło
    Pojemność
    2.0T
    KM
    3xx
    Rocznik
    1999
    Kolor
    Lava
    Posty
    1,265
    Nieszczelność - wypiałeś odme w trakcie mierzenia szczelności ? dwa przeplywka oryginalna bosch ?

  14. #14

    Dołączył
    Mar 2012
    Płeć
    Skąd
    Kraków
    Pojemność
    1.8T
    KM
    150
    Rocznik
    2002
    Kolor
    Czarny
    Posty
    36
    Przepływka nie oryginalna ale mierzy jak należy. Odma przy mierzeniu szczelności kompresorem była wypięta i zaślepiona. zapodaje logi dynamiczne przepraszam że nie do odcięcia ale odcinek krótki...VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
    VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
    jeszcze jedno pytanie o czym mówi kanał 63 . Opis duty cycle. na wyłączonym silniku bez gazu jest wartość 14.5% a przy wciśniętym pedale gazu do oporu 78%

  15. #15
    Awatar gregor10
    Dołączył
    Jun 2011
    Płeć
    Skąd
    Jasło
    Pojemność
    2.0T
    KM
    3xx
    Rocznik
    1999
    Kolor
    Lava
    Posty
    1,265
    skąd wiesz że mierzy jak należy ? wytlumacz mi jak to sprawdziłeś ?

Podobne wątki

  1. Prośba o analizę logów Audi TT 1.8T 180KM AJQ FWD
    Przez tomirally w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-09-2017, 08:44
  2. prośba o analizę logów 1.8T AUQ
    Przez czester w dziale VAG-COM
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 07-05-2015, 21:17
  3. Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 30-03-2015, 20:40
  4. Prośba o analizę logów i wskazówki 1.8T APY
    Przez marcingti w dziale VAG-COM
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-11-2013, 22:16
  5. Prośba o analize logów.. 1.8T+ nie jedzie...
    Przez _arek_ w dziale VAG-COM
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 10-03-2013, 12:46

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •