Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 16 do 28 z 28

Wątek: wymiana silnika audi TT 1.8 turbo

  1. #16
    Awatar M and V
    Dołączył
    Jun 2010
    Płeć
    Skąd
    Bydgoszcz
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2000
    Kolor
    silver
    Posty
    2,274
    Cytat Zamieszczone przez gregor10 Zobacz posta
    AJQ/AQA brak czujnika poziomu oleju
    sorry za ot, ale skoro pojawilo sie stwierdzenie to dopytam,
    czy to oznacza, ze w ajq TT nie sygnalizuje, jesli poziom oleju zejdzie ponizej bezpiecznego? czy o co chodzi z tym czujnikiem? o_O

    "Love Them BOTH" - M.

  2. #17
    Awatar Jaqob
    Dołączył
    Nov 2010
    Płeć
    Skąd
    لودز
    Pojemność
    brak
    KM
    ---
    Rocznik
    ---
    Kolor
    ---
    Posty
    4,582
    Cytat Zamieszczone przez M and V Zobacz posta
    sorry za ot, ale skoro pojawilo sie stwierdzenie to dopytam,
    czy to oznacza, ze w ajq TT nie sygnalizuje, jesli poziom oleju zejdzie ponizej bezpiecznego? czy o co chodzi z tym czujnikiem? o_O
    Podłączam się do pytania bo to w sumie ciekawe. Taki czujnik o który pyta M&V to jest w każdym aucie bo to podstawa a jakiego "innego" nie ma w AJQ/AQA?!
    I don't have dreams, I have goals.

  3. #18

    Dołączył
    Sep 2010
    Płeć
    Skąd
    Dubaj, Z.E.A.
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2001
    Kolor
    Czarny
    Posty
    279
    podstawą jest czujnik ciśnienia oleju. czujnik poziomu minimalnego oleju nie jest montowany w każdym aucie.

  4. #19
    Awatar gregor10
    Dołączył
    Jun 2011
    Płeć
    Skąd
    Jasło
    Pojemność
    2.0T
    KM
    3xx
    Rocznik
    1999
    Kolor
    Lava
    Posty
    1,265
    Dokladnie tak jak pisze piotrdul
    Podstawą jest czujnik cisnienia oleju. Ma go każdy silnik. Natomiast czujnik poziomu oleju już niekoniecznie. W AJQ /AQA nie ma go. Zdaje się że APP też chyba nie ma ale pewności tutaj nie mam. W misie olejowej jest takie zagłebienie na czujnik poziomu oleju. W AJQ brak tego czujnika.

  5. #20
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,798
    AUQ 180 to taki odpowiednik BAM 225, reszta może tylko czegoś nie mieć, lub mieć mniej.
    Znowu TT znowu Cabriolet

  6. #21
    Awatar Jaqob
    Dołączył
    Nov 2010
    Płeć
    Skąd
    لودز
    Pojemność
    brak
    KM
    ---
    Rocznik
    ---
    Kolor
    ---
    Posty
    4,582
    Czy na FIS-ie jest ta sama kontrolka od cisnienia i poziomu wtedy?
    I don't have dreams, I have goals.

  7. #22
    Awatar M and V
    Dołączył
    Jun 2010
    Płeć
    Skąd
    Bydgoszcz
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2000
    Kolor
    silver
    Posty
    2,274
    czyli mam przez to jednak rozumiec, ze jesli poziom oleju zszedlby z jakis przyczyn ponizej minimum w trakcie jazdy w moim ajq to TT nie powiadomi mnie o tym kontrolka ?!
    wtf ?! no to juz chyba nadmierna oszczednosc, rozumiem ze mam w takiej sytuacji czekac na kontrolke informujaca o fuck up'ie silnika ?
    czy ten czujnik cisnienia w jakis sposob zabezpieczy mnie w pore przy jakims niespodziewanym wycieku, czy po prostu przed nieodpowiednim/ zbyt rzadkim sprawdzaniem stanu ?

    "Love Them BOTH" - M.

  8. #23
    Awatar KubaTT
    Dołączył
    May 2010
    Płeć
    Skąd
    Lublin / Zamość
    Pojemność
    2.0T
    KM
    -
    Rocznik
    -
    Kolor
    -
    Posty
    1,063
    Jak kontrolka się u nas zaświeci, to w większości przypadków jest już pozamiatane...

  9. #24
    Awatar gregor10
    Dołączył
    Jun 2011
    Płeć
    Skąd
    Jasło
    Pojemność
    2.0T
    KM
    3xx
    Rocznik
    1999
    Kolor
    Lava
    Posty
    1,265
    Jak kontrolka się u nas zaświeci, to w większości przypadków jest już pozamiatane... Niestety to prawda. rzadko zdaża się że mimo kontrolki i zgaszenia silnika po zalaniu oleju bedzie ok.. Syt z podworka - wprawdzie to vr6 w corrado ale podobna sprawa, kamien , miska olejowa = dziura , wyciek , spokojna jazda, wreszcie wyskoczyla kontrolka oleju. zgaszony silnik, laweta. Zalany olej proba odpalenia - urwało łąncuch rozrzadu - przylapalo walek wydechowy w glowicy , efekt = glowica + zawory na zlom . Kumpel dal za corrado cos 7kafli, a 6musial wylozyc na naprawe... Eot.

    Taka prawda, trzeba pilnowac oleju na miarce co jakis czas. Ja juz zrobilem troche km i wiem kiedy mam sie spodziewac dolewki oleju i lubie zawsze patrzec czy mi coś nie cieknie spod auta na asfalcie jak odjeżdzam , ale wiadomo jak w trasie peknie miska ,etc olej zleci to moze byc różnie... odpukać w niemalowane....

  10. #25
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,863
    U mnie jest czujnik poziomu oleju ale nigdy nie widziałem go w akcji bo sprawdzam poziom oleju co jakiś czas .
    Kiedyś z ciekawości włączyłem zapłon podczas zmiany oleju i na FIS-ie zaświecił się mniejszy symbol ''konewki'' i obok napis '' low oil level '' .
    Jeśli mamy to wyjaśnione to proponuje zakończyć bo temat zbacza z kierunku
    Widać trochę przestraszyliśmy kolegę

    Cytat Zamieszczone przez lw012181 Zobacz posta
    Ja już teraz nic nie wiem , Panowie to czego mam szukać w na zamianę mojego AJQ ???
    Wszystko czym będzie się różnił (osprzęt) silnik który kupisz możesz przełożyć łatwo z Twojego obecnego silnika .
    Jeśli chodzi o SAI to w wypadku jak kupisz silnik z tym systemem to wystarczy tylko zaślepka przykręcana do głowicy w miejsce Combi Valve i po sprawie .









    Pozdrawiam


    Cytat Zamieszczone przez John Dryden
    Beware the Fury of a Patient Man

  11. #26
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,798
    Napisałem koledze na P.W ale jeszcze tutaj napisze, silniki te róznią się jedynie osprzętem, który to można zaadoptować ze swojego starego silnika, więcej kombinacji jest w przypadku jakiegoś swapa, bo wtedy dochodzi jeszcze instalacja osprzętu itp. w tym przypadku potrzebny jest blok silnika, który to podejdzie od jakiejkolwiek wersji 1.8T poprzecznie montowanej.
    Znowu TT znowu Cabriolet

  12. #27

    Dołączył
    Nov 2011
    Płeć
    Skąd
    gliwice -monchengladbach
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2000
    Kolor
    czarny
    Posty
    9
    witam wszystkich
    wymiana zakończona powodzeniem , orginalne AJQ zastąpione AUQ z seata leona bez większych problemów ! Dziekuje wszystkim za pomoc i serdecznie pozdrawiam Łukasz

  13. #28
    Awatar KubaTT
    Dołączył
    May 2010
    Płeć
    Skąd
    Lublin / Zamość
    Pojemność
    2.0T
    KM
    -
    Rocznik
    -
    Kolor
    -
    Posty
    1,063
    Cieszę się, że się udało

Podobne wątki

  1. Gruszka turbo, wymiana.
    Przez rsmaniek w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-09-2016, 16:29
  2. Wymiana turbo na k04
    Przez Sokol1330 w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 20-09-2015, 17:42
  3. Wymiana silnika
    Przez molendez w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 04-02-2015, 23:04
  4. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 24-08-2009, 15:00

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •