"Love Them BOTH" - M.
EDYCJA ---------- Post dodany 21:53 21:57 ---------- EDYCJA
ma to rece i nogi,
gosc sie na glos zastanawial ile to wyjdzie i padlo takie haslo, ze lakieru powinno wystarczyc na oba progi i wtedy padla cena 550zl x2
wiec obstawiam, ze za jedna strone wychodzi te 400 + 300, a za dwie juz jest szansa ze wyjdzie 400+400+300 jak sie dobrze pogada,
w kazdym razie robienie obu stron jest tu jak sadze kluczem do negocjacji, mi sami wyskoczyli z tym haslem, ze lakier powinien starczyc na oba progi,
roznica znaczna, wiec warto dopytac
EDYCJA ---------- Post dodany 21:57 21:57 ---------- EDYCJA
typowanie "100" dotyczylo srednicy koncowek, a nie kwot 100mm = 4 cale
"Love Them BOTH" - M.
M and V jak widzę auto już jeździ, kiedy opis reszty?
Pięknie mruczy choć na filmach wydaje się że jest głośniej niż w realu . Pewnie to logiczny efekt w zależności od tego jak i na czym się słucha
Cierpliwości Paweł Tyle czasu nie było to i teraz poczekamy , zwłaszcza jak Marek chce robić uaktualnienia na dobrym poziomie .
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Ostatnio edytowane przez M and V ; 16-03-2013 o 18:59
"Love Them BOTH" - M.
A jak dupohamownia, coś delikatnie poczuła uwolnienie spalin?
Znowu TT znowu Cabriolet
jak dla mnie roznica zdecydowanie na plus, ale moja opinia bym sie nie sugerowal,
ja jestem tak podatny na efekt placebo, ze jak wymienilem TIP to stwierdzilem, ze autto idzie jak szalone, a okazalo sie pozniej, ze N75 nie podpielismy... wiec bez komentarza
ale bedzie mozna to wzglednie fajnie zbadac, bo hamowalem autto, gdy bylo kompletnie ori wszystko, a na pewno wjade na ta sama hamownie teraz po wymianach, gdy zrobi sie podobna temp otoczenia,
wiec bedzie mozna obstawiac, czy jakis dodatkowy konik sie urodzil
"Love Them BOTH" - M.
Dopiero teraz zobaczyłem zmianę wydechu i malowanie progów, gratulacje! Wydech świetnie wygląda i mruczy a progi 100% PROFI czyli tak jak być powinno.
I don't have dreams, I have goals.
Fajnie się dzieje u Was w aucie W końcu mogłem pooglądać jakieś foty z modzenia, bo na forum na razie mamy delikatny zastój Koniecznie zapodajcie wykres przed i po modach
ok lece dalej z moim 'photo story'
po wydechu przyszedl czas na cooler:
zielone papcie zwiastuja, ze nie ma zartow, wiec poznajmy nowego kolege:
FMIC custom wykonany przez PPT (PAG PARTS) na rdzeniu Garretta
wymiary rdzenia 55cm x 26cm x 6cm
caly FMIC dlugosci 66cm (78cm liczac z wyjsciami) , wejscie/wyjscie 2,5"
swego czasu pytalem o orurowanie:
http://www.klubtt.pl/ogallne/10368.htm
ostatecznie stanelo na Kit rurkach Forge'a dedykowanych pod TT 180KM
(na zdjeciu juz po wykapaniu przez V + po prawej jako bonus kolanko do turbo)
do zestawu potrzebny jest kolektor od wersji 225, ktory poszedl w polerke:
wiecej zdjec kolektora po polerce tu: http://www.klubtt.pl/off-top-free/8147-3.htm#post145695
no to rozbieramy auttko,
oto widok pod maska na starcie prac:
stary kolektor znika, wymiana uszczelki i nowy kolektor na miejscu:
rozbieramy wiazke z izolacji i przeciagamy potrzebne przewody (map/przepustnica/czujnik temp) z lewej na prawa:
fajnie, bo po wyciagnieciu z glownej wiazki, kabelki bez przedluzania mozna przeciagnac druga strone
przy okazji prac juz wczesniej odlaczona na okres testow N'ka fizycznie w calosci wypada z autta:
elektronika zostaje podpieta tutaj:
zabieramy sie za cooler,
czyli ostatnie chwile ori SMICa na auttku:
TT juz bez mini-coolera:
ori SMIC vs PPT FMIC:
pierwsza rurka coolera na aucie:
upgrade orurowania w postaci dodania DV Relocation Kit ,
czyli zlaczka wykonana na moja prosbe przez ProPerfekt:
zlaczka 2,5 cala + 25mm krociec
no i mamy custom DV ReloKit :
wstepna przymiarka,
czyli wszystkie rurki z zestawu na aucie...
...nie widac tego, ale wyjscia rurek nie pasuja pod coolera, bo FMIC z zestawu Forge'a na wyjscia na srodku, a moj PPT na dole
problem wczesniej obadany w PhotoShop'ie, wiec poki co nie ma paniki,
jest pomysl, tylko troche stresu, czy wyjdzie to sensownie,
kilka przymiarek na aucie, zebranie wymiarow i moge szukac kolanek
do domu zabieram tez pokrywe, by V sie nie nudzila :
V w akcji, czyli pierwsze mycie pokrywy ,
wstepny syf:
V wkracza do akcji :
po:
kobiece 'patenty' :
profi stanowisko dalszej pracy,
czyli papier scierny w dlon
pokrywa gotowa:
docieraja tez brakujace element ukladanki:
wezyki tez juz w komplecie:
mozna wracac do auTTka...
cdn
Ostatnio edytowane przez M and V ; 16-03-2013 o 19:09
"Love Them BOTH" - M.
wszystko super fajnie tylko zapomnieliście o jednej rzeczy:P
Może dla kogoś to bzdura ale kolektor ładnie się świeci a przepustnica.....hmm sami wiecie a wbrew pozorom nie jest z nią tak dużo pracy dlatego zachęcam :P
oczywiście czekam na dalsze foto
mały OT ale e zazdroszczę Ci pomocnika w postaci V, taka kobieta to skarb więc trzymaj się jej i nie puszczaj. Dziś ciężko znaleźć osobę która nawet nie będzie pomagać ale chociaż zaakceptuje to co robisz i nie będzie gadać :"tyle kasy znowu wydajesz na to , zamiast kupić szafki do pokoju to wydajesz na jakieś bzdury i siedzisz w tej piwnicy....bla bla bla.."
także V tak trzymaj
Ostatnio edytowane przez Pawel-2005 ; 16-03-2013 o 17:50
W końcu jakieś konkrety, dokładnie, V to skarb nie dość że nie brzęczy nad uchem, to jeszcze pomaga przy modach
Znowu TT znowu Cabriolet
masz racje ah gdyby tak kasa rosla na drzewach
poki co nowe felgi mam, ale tylko w katalogu na pulpicie podejrzewam, ze jeszcze sporo czasu uplynie zanim zmienimy ori 16stki na auttku
raz, ze sporo jeszcze pomyslow na liscie z modami jest nad pozycja 'felga',
a dwa, ze ja jestem straszna zlotowa, wiec poki opony pod aktualna felge sa w dobrym stanie, nie kalkuluje mi sie zmiana kola na wieksze
EDYCJA ---------- Post dodany 18:57 19:25 ---------- EDYCJA
a widzisz fakt, tutaj zonk i przeoczenie z mojej strony
kompletnie nie pomyslalem o przepustnicy,
a najlepsze jest to, ze moja pierwsza mysl po jej przykreceniu to: 'kurcze, ale to teraz kontrastuje', a zaraz pozniej: 'oj Pawel wytknie to palcem'
"Love Them BOTH" - M.
ok lecim dalej,
czyli powrot do autta
wspominalem wczesniej, ze w wannie z rurkami od FMICa pluskalo sie kolanko od turbo,
porownanie ori kolanka z odpowiednikiem firmy Forge:
pokrywa wraca na autto juz w kolorze "Forge Blue" :
przymiarka alu wspornika na FMIC:
kiedys pisalem o pewnej przypadlosci seryjnych 180tek:
http://www.klubtt.pl/warsztat-zralb-sam/9515.htm
przy okazji aktualnych prac przy aucie rura z laczeniem kontrolnie wyciagnieta z autta celem sprawdzenia, jak trzyma przerobione przeze mnie laczenie:
wszystko nadal w 100% szczelne, co potwierdza, ze wczesniejsza poprawka daje rade
(wyciagnieta rure widac na dole zdjecia):
w nagrode za dobre sprawowanie rurka dostala troche koloru:
chwila prawdy,
czyli czas na zaplanowane polaczenie orurowania Forge'a z FMIC'em,
na pierwszym planie klasyczne "S" z 2 kolanek 90stopni,
na drugim planie na aucie, laczenie juz po przycieciu zarowno silikonowego, jak i aluminiowego kolanka:
jedna z 'niespodziewanek' przy pracy,
czyli nie pasujaca linia wspomagania 225 z wejsciem serwo:
i tu male pytanie do posiadaczy wersji 225:
czy wejscie zaworka od wspomy jest w 225 tak jak na powyzszym zdjeciu po lewej stronie?
czy moze po prawej, w miejscu, gdzie u mnie jest wypuklosc?
pytam, bo obstawiam, ze w 225 wejscie jest po prawej, co spowodowalo mini problem
W kazdym razie raportuje ze linia z zaworkiem od 180tki, nie pasuje do linii od 225, o czym internet mnie nie uprzedzil,
konieczny byl patent,
potrzeba matka wynalazkow - tak zrodzil sie brakujacy element, czyli
zaworek i wejscie z linii od 180tki + wezyk dochodzacy do kolektora = ?
charge pipe w nowych barwach wraca na autto z zaslepionym kroccem po wezu do DV
pod maske powraca rowniez rozporka juz w wersji smerfowej:
zaczyna to powoli wygladac:
map sensor juz w nowym domku:
FMIC z orurowaniem powoli staja sie jednoscia:
strona kierowcy jeszcze bez obejm:
mocowanie FMICa z lotu ptaka :
pod belke FMIC wchodzi na styk... :
...czego potwierdzeniem zoom z obu stron :
moim nieskromnym zdaniem orurowanie wyszlo niezle,
wiec obejmy w ruch i skrecamy:
efekt koncowy od lewej:
efekt koncowy - calosc:
efekt koncowy po prawej:
cdn
Ostatnio edytowane przez M and V ; 16-03-2013 o 21:56
"Love Them BOTH" - M.
Tylko pogratulowac milo spedzonego czasu
W życiu piękne są tylko chwile ...