Strona 5 z 10 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 75 z 139

Wątek: M and V - TT 1.8 quattro 180KM 2000r.

  1. #61
    Awatar M and V
    Dołączył
    Jun 2010
    Płeć
    Skąd
    Bydgoszcz
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2000
    Kolor
    silver
    Posty
    2,274

    "Love Them BOTH" - M.

  2. #62
    Awatar M and V
    Dołączył
    Jun 2010
    Płeć
    Skąd
    Bydgoszcz
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2000
    Kolor
    silver
    Posty
    2,274


    EDYCJA ---------- Post dodany 21:53 21:57 ---------- EDYCJA

    Cytat Zamieszczone przez Moreno Zobacz posta
    Dzisiaj kontaktowałem się w sprawie progów z ASO w Gdańsku i koszt progów to 407,80zł/szt plus malowanie ok 300zł/szt
    ma to rece i nogi,
    gosc sie na glos zastanawial ile to wyjdzie i padlo takie haslo, ze lakieru powinno wystarczyc na oba progi i wtedy padla cena 550zl x2
    wiec obstawiam, ze za jedna strone wychodzi te 400 + 300, a za dwie juz jest szansa ze wyjdzie 400+400+300 jak sie dobrze pogada,
    w kazdym razie robienie obu stron jest tu jak sadze kluczem do negocjacji, mi sami wyskoczyli z tym haslem, ze lakier powinien starczyc na oba progi,
    roznica znaczna, wiec warto dopytac

    EDYCJA ---------- Post dodany 21:57 21:57 ---------- EDYCJA

    Cytat Zamieszczone przez WW Zobacz posta
    Troche dziwi mnie wasze typowanie 100zł haha
    typowanie "100" dotyczylo srednicy koncowek, a nie kwot 100mm = 4 cale

    "Love Them BOTH" - M.

  3. #63
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,782
    M and V jak widzę auto już jeździ, kiedy opis reszty?

  4. #64
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,863
    Pięknie mruczy choć na filmach wydaje się że jest głośniej niż w realu . Pewnie to logiczny efekt w zależności od tego jak i na czym się słucha


    Cytat Zamieszczone przez Pawel-2005 Zobacz posta
    M and V jak widzę auto już jeździ, kiedy opis reszty?
    Cierpliwości Paweł Tyle czasu nie było to i teraz poczekamy , zwłaszcza jak Marek chce robić uaktualnienia na dobrym poziomie .









    Pozdrawiam


    Cytat Zamieszczone przez John Dryden
    Beware the Fury of a Patient Man

  5. #65
    Awatar M and V
    Dołączył
    Jun 2010
    Płeć
    Skąd
    Bydgoszcz
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2000
    Kolor
    silver
    Posty
    2,274
    Cytat Zamieszczone przez Pawel-2005 Zobacz posta
    M and V jak widzę auto już jeździ, kiedy opis reszty?
    mysle, ze najpozniej w sobote

    EDYCJA ---------- Post dodany 15:40 15:42 ---------- EDYCJA

    Cytat Zamieszczone przez Arttur Zobacz posta
    Pięknie mruczy choć na filmach wydaje się że jest głośniej niż w realu
    zgadza sie kompromis jest dla nas idealny, bo pomruk jest b. fajny, ale podczas normalnej jazdy zero meczenia uszu -wydech nie jest glosny
    Ostatnio edytowane przez M and V ; 16-03-2013 o 18:59

    "Love Them BOTH" - M.

  6. #66
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,798
    A jak dupohamownia, coś delikatnie poczuła uwolnienie spalin?
    Znowu TT znowu Cabriolet

  7. #67
    Awatar M and V
    Dołączył
    Jun 2010
    Płeć
    Skąd
    Bydgoszcz
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2000
    Kolor
    silver
    Posty
    2,274
    Cytat Zamieszczone przez ZUCZEK Zobacz posta
    A jak dupohamownia, coś delikatnie poczuła uwolnienie spalin?
    jak dla mnie roznica zdecydowanie na plus, ale moja opinia bym sie nie sugerowal,
    ja jestem tak podatny na efekt placebo, ze jak wymienilem TIP to stwierdzilem, ze autto idzie jak szalone, a okazalo sie pozniej, ze N75 nie podpielismy... wiec bez komentarza
    ale bedzie mozna to wzglednie fajnie zbadac, bo hamowalem autto, gdy bylo kompletnie ori wszystko, a na pewno wjade na ta sama hamownie teraz po wymianach, gdy zrobi sie podobna temp otoczenia,
    wiec bedzie mozna obstawiac, czy jakis dodatkowy konik sie urodzil

    "Love Them BOTH" - M.

  8. #68
    Awatar Jaqob
    Dołączył
    Nov 2010
    Płeć
    Skąd
    لودز
    Pojemność
    brak
    KM
    ---
    Rocznik
    ---
    Kolor
    ---
    Posty
    4,582
    Dopiero teraz zobaczyłem zmianę wydechu i malowanie progów, gratulacje! Wydech świetnie wygląda i mruczy a progi 100% PROFI czyli tak jak być powinno.
    I don't have dreams, I have goals.

  9. #69
    Awatar KubaTT
    Dołączył
    May 2010
    Płeć
    Skąd
    Lublin / Zamość
    Pojemność
    2.0T
    KM
    -
    Rocznik
    -
    Kolor
    -
    Posty
    1,063
    Fajnie się dzieje u Was w aucie W końcu mogłem pooglądać jakieś foty z modzenia, bo na forum na razie mamy delikatny zastój Koniecznie zapodajcie wykres przed i po modach

  10. #70
    Awatar M and V
    Dołączył
    Jun 2010
    Płeć
    Skąd
    Bydgoszcz
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2000
    Kolor
    silver
    Posty
    2,274
    ok lece dalej z moim 'photo story'

    po wydechu przyszedl czas na cooler:

    zielone papcie zwiastuja, ze nie ma zartow, wiec poznajmy nowego kolege:

    FMIC custom wykonany przez PPT (PAG PARTS) na rdzeniu Garretta


    wymiary rdzenia 55cm x 26cm x 6cm
    caly FMIC dlugosci 66cm (78cm liczac z wyjsciami) , wejscie/wyjscie 2,5"

    swego czasu pytalem o orurowanie:
    http://www.klubtt.pl/ogallne/10368.htm
    ostatecznie stanelo na Kit rurkach Forge'a dedykowanych pod TT 180KM
    (na zdjeciu juz po wykapaniu przez V + po prawej jako bonus kolanko do turbo)


    do zestawu potrzebny jest kolektor od wersji 225, ktory poszedl w polerke:

    wiecej zdjec kolektora po polerce tu: http://www.klubtt.pl/off-top-free/8147-3.htm#post145695

    no to rozbieramy auttko,
    oto widok pod maska na starcie prac:


    stary kolektor znika, wymiana uszczelki i nowy kolektor na miejscu:


    rozbieramy wiazke z izolacji i przeciagamy potrzebne przewody (map/przepustnica/czujnik temp) z lewej na prawa:

    fajnie, bo po wyciagnieciu z glownej wiazki, kabelki bez przedluzania mozna przeciagnac druga strone

    przy okazji prac juz wczesniej odlaczona na okres testow N'ka fizycznie w calosci wypada z autta:


    elektronika zostaje podpieta tutaj:


    zabieramy sie za cooler,
    czyli ostatnie chwile ori SMICa na auttku:


    TT juz bez mini-coolera:


    ori SMIC vs PPT FMIC:


    pierwsza rurka coolera na aucie:


    upgrade orurowania w postaci dodania DV Relocation Kit ,
    czyli zlaczka wykonana na moja prosbe przez ProPerfekt:


    zlaczka 2,5 cala + 25mm krociec


    no i mamy custom DV ReloKit :


    wstepna przymiarka,
    czyli wszystkie rurki z zestawu na aucie...

    ...nie widac tego, ale wyjscia rurek nie pasuja pod coolera, bo FMIC z zestawu Forge'a na wyjscia na srodku, a moj PPT na dole
    problem wczesniej obadany w PhotoShop'ie, wiec poki co nie ma paniki,
    jest pomysl, tylko troche stresu, czy wyjdzie to sensownie,
    kilka przymiarek na aucie, zebranie wymiarow i moge szukac kolanek

    do domu zabieram tez pokrywe, by V sie nie nudzila :


    V w akcji, czyli pierwsze mycie pokrywy ,
    wstepny syf:



    V wkracza do akcji :


    po:


    kobiece 'patenty' :


    profi stanowisko dalszej pracy,
    czyli papier scierny w dlon


    pokrywa gotowa:


    docieraja tez brakujace element ukladanki:



    wezyki tez juz w komplecie:


    mozna wracac do auTTka...
    cdn
    Ostatnio edytowane przez M and V ; 16-03-2013 o 19:09

    "Love Them BOTH" - M.

  11. #71
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,782
    wszystko super fajnie tylko zapomnieliście o jednej rzeczy:P
    Może dla kogoś to bzdura ale kolektor ładnie się świeci a przepustnica.....hmm sami wiecie a wbrew pozorom nie jest z nią tak dużo pracy dlatego zachęcam :P
    oczywiście czekam na dalsze foto

    mały OT ale e zazdroszczę Ci pomocnika w postaci V, taka kobieta to skarb więc trzymaj się jej i nie puszczaj. Dziś ciężko znaleźć osobę która nawet nie będzie pomagać ale chociaż zaakceptuje to co robisz i nie będzie gadać :"tyle kasy znowu wydajesz na to , zamiast kupić szafki do pokoju to wydajesz na jakieś bzdury i siedzisz w tej piwnicy....bla bla bla.."
    także V tak trzymaj
    Ostatnio edytowane przez Pawel-2005 ; 16-03-2013 o 17:50

  12. #72
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,798
    W końcu jakieś konkrety, dokładnie, V to skarb nie dość że nie brzęczy nad uchem, to jeszcze pomaga przy modach
    Znowu TT znowu Cabriolet

  13. #73
    Awatar M and V
    Dołączył
    Jun 2010
    Płeć
    Skąd
    Bydgoszcz
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2000
    Kolor
    silver
    Posty
    2,274
    Cytat Zamieszczone przez WW Zobacz posta
    Teraz aż się prosi o jakieś fajne fele.
    masz racje ah gdyby tak kasa rosla na drzewach
    poki co nowe felgi mam, ale tylko w katalogu na pulpicie podejrzewam, ze jeszcze sporo czasu uplynie zanim zmienimy ori 16stki na auttku
    raz, ze sporo jeszcze pomyslow na liscie z modami jest nad pozycja 'felga',
    a dwa, ze ja jestem straszna zlotowa, wiec poki opony pod aktualna felge sa w dobrym stanie, nie kalkuluje mi sie zmiana kola na wieksze

    EDYCJA ---------- Post dodany 18:57 19:25 ---------- EDYCJA

    Cytat Zamieszczone przez Pawel-2005 Zobacz posta
    wszystko super fajnie tylko zapomnieliście o jednej rzeczy:P
    Może dla kogoś to bzdura ale kolektor ładnie się świeci a przepustnica.....
    a widzisz fakt, tutaj zonk i przeoczenie z mojej strony
    kompletnie nie pomyslalem o przepustnicy,
    a najlepsze jest to, ze moja pierwsza mysl po jej przykreceniu to: 'kurcze, ale to teraz kontrastuje', a zaraz pozniej: 'oj Pawel wytknie to palcem'

    "Love Them BOTH" - M.

  14. #74
    Awatar M and V
    Dołączył
    Jun 2010
    Płeć
    Skąd
    Bydgoszcz
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2000
    Kolor
    silver
    Posty
    2,274
    ok lecim dalej,
    czyli powrot do autta

    wspominalem wczesniej, ze w wannie z rurkami od FMICa pluskalo sie kolanko od turbo,

    porownanie ori kolanka z odpowiednikiem firmy Forge:




    pokrywa wraca na autto juz w kolorze "Forge Blue" :




    przymiarka alu wspornika na FMIC:






    kiedys pisalem o pewnej przypadlosci seryjnych 180tek:
    http://www.klubtt.pl/warsztat-zralb-sam/9515.htm
    przy okazji aktualnych prac przy aucie rura z laczeniem kontrolnie wyciagnieta z autta celem sprawdzenia, jak trzyma przerobione przeze mnie laczenie:


    wszystko nadal w 100% szczelne, co potwierdza, ze wczesniejsza poprawka daje rade
    (wyciagnieta rure widac na dole zdjecia):


    w nagrode za dobre sprawowanie rurka dostala troche koloru:


    chwila prawdy,
    czyli czas na zaplanowane polaczenie orurowania Forge'a z FMIC'em,
    na pierwszym planie klasyczne "S" z 2 kolanek 90stopni,
    na drugim planie na aucie, laczenie juz po przycieciu zarowno silikonowego, jak i aluminiowego kolanka:


    jedna z 'niespodziewanek' przy pracy,
    czyli nie pasujaca linia wspomagania 225 z wejsciem serwo:


    i tu male pytanie do posiadaczy wersji 225:
    czy wejscie zaworka od wspomy jest w 225 tak jak na powyzszym zdjeciu po lewej stronie?
    czy moze po prawej, w miejscu, gdzie u mnie jest wypuklosc?
    pytam, bo obstawiam, ze w 225 wejscie jest po prawej, co spowodowalo mini problem

    W kazdym razie raportuje ze linia z zaworkiem od 180tki, nie pasuje do linii od 225, o czym internet mnie nie uprzedzil,
    konieczny byl patent,
    potrzeba matka wynalazkow - tak zrodzil sie brakujacy element, czyli
    zaworek i wejscie z linii od 180tki + wezyk dochodzacy do kolektora = ?


    charge pipe w nowych barwach wraca na autto z zaslepionym kroccem po wezu do DV
    pod maske powraca rowniez rozporka juz w wersji smerfowej:



    zaczyna to powoli wygladac:


    map sensor juz w nowym domku:


    FMIC z orurowaniem powoli staja sie jednoscia:


    strona kierowcy jeszcze bez obejm:




    mocowanie FMICa z lotu ptaka :


    pod belke FMIC wchodzi na styk... :


    ...czego potwierdzeniem zoom z obu stron :




    moim nieskromnym zdaniem orurowanie wyszlo niezle,
    wiec obejmy w ruch i skrecamy:


    efekt koncowy od lewej:




    efekt koncowy - calosc:






    efekt koncowy po prawej:


    cdn
    Ostatnio edytowane przez M and V ; 16-03-2013 o 21:56

    "Love Them BOTH" - M.

  15. #75
    Awatar lelu666
    Dołączył
    Sep 2011
    Płeć
    Skąd
    Szwecja/Falkenberg
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    1,999
    Tylko pogratulowac milo spedzonego czasu
    W życiu piękne są tylko chwile ...

Podobne wątki

  1. Czy ktoś poznaje,Czarna Audi TT 8n 2000r.180km quattro.
    Przez GrzegorzMi8 w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 21-03-2017, 22:38

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •