ta a-trójka to szatan, ma zajebisty dół
i czekamy też na jej wykres
dla sprecyzowania w s3 żeliwo to 10,5, a wirnik kompresora prawie 20G CNC
ta a-trójka to szatan, ma zajebisty dół
i czekamy też na jej wykres
dla sprecyzowania w s3 żeliwo to 10,5, a wirnik kompresora prawie 20G CNC
dobrze idzie, jak na lpg Pawel a co z TT bo czekam tez na jakies wiesci w Twoim temacie
dziś wreszcie doczekałem się dyno day w firmie dr tunning i dupowóz wjechał na roleczki:
https://www.youtube.com/watch?v=dDYjPIEMGT4
wyniki są bardzo pozytywne :
to jeden z pierwszych pomiarów.
były też kolejne z wynikiem 304 km i hamowane jako 4x4 a najgorszy wynik to:
W moim odczuciu hamownia jest trochę optymistyczna ale tak czy siak fura podaje i może kiedyś zapłacę za pomiar i pojadę na inną w celu weryfikacji.
Tak z ciekawości przede mną było hamowane sirocco 1.4 tfsi turbo kompresor z układem wydechowym i wyszło mu 240nm i 170km czyli tylko 10km więcej od serii. Natomiast po mnie nasz kolega z forum też chyba zadowolony:P
Dziś było troszkę zimniej i może dlatego takie optymistyczne wyniki:P
W sumie mógłbym teraz napisać ,że jest to najmocniejsze k04 w pl ( fakt ,że nie seryjna turbina bo po modach) ale bądźmy poważni i nie piszmy głupot ,że jest to najmocniejszy "wykres" w pl bo dla mnie ważne aby auto killowało ale na szczęście w tym wypadku tak jest
Miałem okazję wczoraj się przejechać A3 i faktycznie dobrze podaje :P Liczyłem na 3 z przodu i udało się :P
wynik jest za jebis ty i nie ma co się dziwić, że na razie nie ma mocnego
Dupowóz....mówili...
Wynik zacny jak na '' ZWYKŁY'' Dupowóz...hehe...bezawaryjności!
Wysłane z mojego 6036Y przy użyciu Tapatalka
dziś była kolejna weryfikacja mocy z pewną forumową TT która ma setup na gt2871 tworzonym przez moją osobę a strojonym przez GTO.
GTO ocenił auto na jakieś 330km ale na hamowni wyszło tylko 310km. Lecz zostały znalezione nieszczelności ( stary wężyk się rozdwoił ) i jedno stare połaczenie się zzsuwało. Po usprawnieniu przyszedł czas na weryfikację z moim dupowozem:
TT z racji iż ma więcej mocy została dociążona moim kolegą także na pokładzie + 90kg vs mój gazik z pełnym bakiem + 50kg to nadal różnica na + dla mojej a3 ale w końcu mam słabsze auto
Proponowałem jeszcze sam na sam ale kolega się spieszył już do domu i może innym razem ale tak czy siak myślę ,że wstydu a3 nie przyniosła bo jedzie porównywalnie dopiero przy 220+ TT ucieka troszkę
Ostatnio edytowane przez Pawel-2005 ; 24-02-2015 o 19:16
W końcu ktoś Cię skilował, tak szczerze to to B.T dupy nie urywa, dopiero wyższe prędkości są na +, walory tej turbiny dopiero po zakuciu silnika się ujawnią, Łukasz biegi chyba wolno zmieniał, albo takie wrażenie na filmiku.
Znowu TT znowu Cabriolet
Tak niuton z dołu został z redukowany z racji seryjnych korb:P U mnie setup jest na maksa i pamiętajmy też ze gt2871r wystrojone jest bardzo bezpiecznie. Robiłem logi dziś i sytuacja tam jest troszkę inna niż u mnie bo jest zapas czego nie można powiedzieć o moim setupie. Ale tak czy siak fajnie ,że taką k04 można powkurzać auto na dużej turbinie które ma już sporo killi na koncie :P
Nie urywa bo jest bezpieczny setup :P Ale te GT28 bardzo fajnie wstaje, co widać po filmikach, że z rolki z 1 TT wyskoczyła na chwile jako pierwsza, niestety zmiana biegów trochę zawodziła, no i dodatkowe obciążenie :P
Racja,Łukasz wolno zmieniał biegi,bo nie lubi machac wajha jak poje ... wszystko robię tak,zeby jak najdłużej pojeździć TT . Faktem jest też to,ze chciałem wystroić najbezpieczniej jak to możliwe. no i tak właśnie wyszło,ze szalu nie robi . Niestety gdy dojechałem do domu,pojawiła się znowu nieszczelność widoczna gołym okiem. W tym samym wężyki,trzeba chyba zainwestować w nowe sylikony
a dziś znalazłem chwilkę ,żeby coś nakręcić :
wskazówki podobnie latają jak kiedyś w TT na k04 tylko ,że tam leciałem na pusto , na stalówkach ,a a3 leciała z połową baku paliwa, pełnym bakiem gazu i na ori 17 calowych kołach:P Zresztą czuję ,że a3 sporo lepiej jedzie niż kiedyś TT i ciekawi mnie jaki czas wykręciła by na 1/4 :P
To jest już po wrzuceniu n75 więc boost jest deko niższy niż na mbc ale ono musiało powędrować do TT ( na razie )
Biegi zmieniasz prawie jak DSG słaba jakość ale widać że jedzie zacnie, jak na small turbo, zresztą na plecach też czuć ten moment, to się nazywa wielkość małego turbo
Znowu TT znowu Cabriolet
zmień tytuł filmu na a3 8L
Bardzo ładnie idzie teraz jest to killer zwykłych TT