Strona 8 z 14 PierwszyPierwszy ... 678910 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 106 do 120 z 209

Wątek: Pawel-2005 :"Projekt dupowóz 1.8t z jajem czyli Audi A3 RWD"

  1. #106

    Dołączył
    Aug 2009
    Płeć
    Skąd
    Wyszków
    Pojemność
    2.0T
    KM
    310
    Rocznik
    2007
    Kolor
    black matt
    Posty
    900
    ta a-trójka to szatan, ma zajebisty dół
    i czekamy też na jej wykres

    dla sprecyzowania w s3 żeliwo to 10,5, a wirnik kompresora prawie 20G CNC

  2. #107
    Awatar MaTTeusz
    Dołączył
    Oct 2011
    Płeć
    Skąd
    Łódź
    Pojemność
    brak
    KM
    257
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Granatowy
    Posty
    1,986
    dobrze idzie, jak na lpg Pawel a co z TT bo czekam tez na jakies wiesci w Twoim temacie

  3. #108
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,782
    dziś wreszcie doczekałem się dyno day w firmie dr tunning i dupowóz wjechał na roleczki:
    https://www.youtube.com/watch?v=dDYjPIEMGT4
    wyniki są bardzo pozytywne :

    to jeden z pierwszych pomiarów.
    były też kolejne z wynikiem 304 km i hamowane jako 4x4 a najgorszy wynik to:

    W moim odczuciu hamownia jest trochę optymistyczna ale tak czy siak fura podaje i może kiedyś zapłacę za pomiar i pojadę na inną w celu weryfikacji.
    Tak z ciekawości przede mną było hamowane sirocco 1.4 tfsi turbo kompresor z układem wydechowym i wyszło mu 240nm i 170km czyli tylko 10km więcej od serii. Natomiast po mnie nasz kolega z forum też chyba zadowolony:P
    Dziś było troszkę zimniej i może dlatego takie optymistyczne wyniki:P
    W sumie mógłbym teraz napisać ,że jest to najmocniejsze k04 w pl ( fakt ,że nie seryjna turbina bo po modach) ale bądźmy poważni i nie piszmy głupot ,że jest to najmocniejszy "wykres" w pl bo dla mnie ważne aby auto killowało ale na szczęście w tym wypadku tak jest

  4. #109

    Dołączył
    Feb 2013
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2002
    Kolor
    Srebrna
    Posty
    31
    Miałem okazję wczoraj się przejechać A3 i faktycznie dobrze podaje :P Liczyłem na 3 z przodu i udało się :P

  5. #110

    Dołączył
    Aug 2009
    Płeć
    Skąd
    Wyszków
    Pojemność
    2.0T
    KM
    310
    Rocznik
    2007
    Kolor
    black matt
    Posty
    900
    wynik jest za jebis ty i nie ma co się dziwić, że na razie nie ma mocnego

  6. #111

    Dołączył
    Mar 2014
    Płeć
    Skąd
    CT
    Pojemność
    1.8T
    KM
    22+
    Rocznik
    2001
    Kolor
    Niebieski
    Posty
    21
    Dupowóz....mówili...
    Wynik zacny jak na '' ZWYKŁY'' Dupowóz...hehe...bezawaryjności!

    Wysłane z mojego 6036Y przy użyciu Tapatalka

  7. #112
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,782
    dziś była kolejna weryfikacja mocy z pewną forumową TT która ma setup na gt2871 tworzonym przez moją osobę a strojonym przez GTO.
    GTO ocenił auto na jakieś 330km ale na hamowni wyszło tylko 310km. Lecz zostały znalezione nieszczelności ( stary wężyk się rozdwoił ) i jedno stare połaczenie się zzsuwało. Po usprawnieniu przyszedł czas na weryfikację z moim dupowozem:

    TT z racji iż ma więcej mocy została dociążona moim kolegą także na pokładzie + 90kg vs mój gazik z pełnym bakiem + 50kg to nadal różnica na + dla mojej a3 ale w końcu mam słabsze auto
    Proponowałem jeszcze sam na sam ale kolega się spieszył już do domu i może innym razem ale tak czy siak myślę ,że wstydu a3 nie przyniosła bo jedzie porównywalnie dopiero przy 220+ TT ucieka troszkę
    Ostatnio edytowane przez Pawel-2005 ; 24-02-2015 o 19:16

  8. #113
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,798
    W końcu ktoś Cię skilował, tak szczerze to to B.T dupy nie urywa, dopiero wyższe prędkości są na +, walory tej turbiny dopiero po zakuciu silnika się ujawnią, Łukasz biegi chyba wolno zmieniał, albo takie wrażenie na filmiku.
    Znowu TT znowu Cabriolet

  9. #114
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,782
    Tak niuton z dołu został z redukowany z racji seryjnych korb:P U mnie setup jest na maksa i pamiętajmy też ze gt2871r wystrojone jest bardzo bezpiecznie. Robiłem logi dziś i sytuacja tam jest troszkę inna niż u mnie bo jest zapas czego nie można powiedzieć o moim setupie. Ale tak czy siak fajnie ,że taką k04 można powkurzać auto na dużej turbinie które ma już sporo killi na koncie :P

  10. #115

    Dołączył
    Feb 2013
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2002
    Kolor
    Srebrna
    Posty
    31
    Nie urywa bo jest bezpieczny setup :P Ale te GT28 bardzo fajnie wstaje, co widać po filmikach, że z rolki z 1 TT wyskoczyła na chwile jako pierwsza, niestety zmiana biegów trochę zawodziła, no i dodatkowe obciążenie :P

  11. #116

    Dołączył
    Mar 2013
    Płeć
    Skąd
    Łuków
    Pojemność
    1.8T
    KM
    330
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Czarny
    Posty
    294
    Racja,Łukasz wolno zmieniał biegi,bo nie lubi machac wajha jak poje ... wszystko robię tak,zeby jak najdłużej pojeździć TT . Faktem jest też to,ze chciałem wystroić najbezpieczniej jak to możliwe. no i tak właśnie wyszło,ze szalu nie robi . Niestety gdy dojechałem do domu,pojawiła się znowu nieszczelność widoczna gołym okiem. W tym samym wężyki,trzeba chyba zainwestować w nowe sylikony

  12. #117
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,782
    a dziś znalazłem chwilkę ,żeby coś nakręcić :

    wskazówki podobnie latają jak kiedyś w TT na k04 tylko ,że tam leciałem na pusto , na stalówkach ,a a3 leciała z połową baku paliwa, pełnym bakiem gazu i na ori 17 calowych kołach:P Zresztą czuję ,że a3 sporo lepiej jedzie niż kiedyś TT i ciekawi mnie jaki czas wykręciła by na 1/4 :P
    To jest już po wrzuceniu n75 więc boost jest deko niższy niż na mbc ale ono musiało powędrować do TT ( na razie )

  13. #118
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,798
    Biegi zmieniasz prawie jak DSG słaba jakość ale widać że jedzie zacnie, jak na small turbo, zresztą na plecach też czuć ten moment, to się nazywa wielkość małego turbo
    Znowu TT znowu Cabriolet

  14. #119

    Dołączył
    Aug 2009
    Płeć
    Skąd
    Wyszków
    Pojemność
    2.0T
    KM
    310
    Rocznik
    2007
    Kolor
    black matt
    Posty
    900
    zmień tytuł filmu na a3 8L

  15. #120
    Awatar marini
    Dołączył
    Jul 2010
    Płeć
    Skąd
    Wisła
    Pojemność
    1.8T
    KM
    260
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    643
    Bardzo ładnie idzie teraz jest to killer zwykłych TT

Podobne wątki

  1. Pawel-2005 Sprzedaż garażowych części do 1.8t audi TT itp
    Przez Pawel-2005 w dziale Ogłoszenia komercyjne
    Odpowiedzi: 284
    Ostatni post / autor: 26-07-2021, 13:45
  2. TT turbo-kompresor vs tt r30T czyli Żuczek vs Pawel-2005
    Przez Pawel-2005 w dziale Kill on street
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 30-07-2016, 17:18
  3. Ciekawy "projekt"
    Przez Antau w dziale Off top - Free
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 29-01-2016, 08:33
  4. "Szara myszka" TT225 by Pawel-2005 and Żuczek
    Przez Pawel-2005 w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 76
    Ostatni post / autor: 06-07-2013, 12:21
  5. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-10-2011, 09:06

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •