Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 16

Wątek: TT Wrocław2

  1. #1
    ZBANOWANY!
    Dołączył
    Nov 2012
    Płeć
    Skąd
    DW
    Pojemność
    1.8T
    KM
    2XX
    Rocznik
    2001
    Kolor
    -
    Posty
    615

    TT Wrocław2

    Opisze swoja historie z TT w duzym skrocie:

    Wszystko zaczelo sie ponad 2 lata temu :




    pozniej przyszedł czas na program: firmy nie polecam


    Nastepnie:
    wydech, FMIC, TIP ktore robil KLS, ktorego nie polecam (o tym nizej) i jakies mniejsze pierdoly ( albo i wieksze :P )



    Przez 2 lata jezdzilem sobie mniej lub bardziej bezawaryjnie, przybylo troche rys :/ (pod uczelnia i pod domem!). Wpadło całe nowe zawieszenie Eibach pro kit -25mm, reszta Lemforder z drazkami kierowniczymi ...


    Pozniej zaczely sie problemy ze stukajacymi szklankami na co pomogla wymiana pompy oleju, od razu zmierzylismy kompresje i byla 9,5 10,5 12,5 12,5 i auto zauwazalnie gorzej jechalo, wiec mialem w planie regeneracje glowicy, zrobienie rozrzdzadu itp... Wszystko do czasu wyjazdu na koncert Depeche Mode w Warszawie, po okolo 140km oszczednej jazdy (5,8l/100km), autem podrzucilo, w lusterku zobaczylem mala chmurke dymu i jakies "smieci", zatrzymalem sie w zatoczce i patrze pod auto:


    A smieci okazaly sie puzzlami:


    Wiec po powrocie z koncertu wyciagnelismy silnik:


    Znalezlismy dziurke:


    i jeszcze jedna troche wieksza:


    turbo tez nie bylo w najlpeszym stanie:


    tak samo jak kolektor:


    Wiec potrzebowalem praktycznie caly silnik, postawilem na AGU i tylko :/ K04:



    blok po chonowaniu:


    w czasie skladania:


    i wkoncu odpalony z malym dymkiem :P



    Zrazony poprzednimi "tjunerami" wybralem sie az na podkarpacie do Gregora10, ktory wraz z Marcinem zabrali sie za "oddrutowanie" wydechu, FMIC i Tipa. Zostal rowniez napisany nowy obiecujacy program, ale niestety nie moglismy dokonczyc strojenia bo pompa paliwa sie poddala. Wiec czeka mnie jeszcze jedna wyprawa na podkarpacie, tym razem na dluzej ... :P

    no wiec u Grzeska:



    To chyba tyle, chcialbym bardzo podziekowac (i polecic) Gregora za poswiecony czas i za baaaardzo konkurencyjne ceny, no bezkonkurencyjne :P
    Rowniez obecnemu na naszym forum Germanowi za zlozenie silnika

    Plany:
    - oczywiscie pompa paliwa i strojenie,
    - podtlenek LPG ( dzieki Grzesiek) i jego strojenie - sa 2 mozliwosci na ktorymi sie wacham: spokojne 240km albo max czyli okolice 300km ( sa szanse :P ),
    - pomniejsze pierdoly,
    - przerobienie kolekota lewostronnego na szeroki kanal,
    - koncowa przelotowa pucha

    Podsumowanie:
    -silnika AGU z walkami, miska olejowa i pokrywa zaworow z BAMa,
    - wszystko zmierzone czy "nadaje sie",
    - nowe pierscienie panewki,
    - pompa oleju, napinacz, rozrzad, pasek klinowy z napinaczem,
    - turbo po regeneracji ( z malym +), kolektor wydechowy,
    - regeneracja glowicy,
    - i jeszcze jakies konieczne pierdoly,
    - wszystkie nowe sruby i uszczelki
    Jakby fundusze pozwolily to bylyby rowniez kute korby i zestaw Valeo, niestety nie mozna miec wszystkiego ...



    PS winowajca :
    Ostatnio edytowane przez kisseM ; 09-11-2013 o 14:32

  2. #2
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,798
    Ci którzy mają kalenarzeTT raczej znają to auto i właściciela, no ale w sumie jest ich tylko 10 sztuk
    Czekamy na dalszy opis auta, bo pewnie będzie o czym poczytać.
    Znowu TT znowu Cabriolet

  3. #3
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,782
    Właśnie ta fotka w nocy też była mi znajoma i już wiem czemu:P

  4. #4
    ZBANOWANY!
    Dołączył
    Nov 2012
    Płeć
    Skąd
    DW
    Pojemność
    1.8T
    KM
    2XX
    Rocznik
    2001
    Kolor
    -
    Posty
    615
    W kalandarzu niestety wyszlo za ciemne :/

  5. #5
    Awatar Dydol
    Dołączył
    May 2013
    Płeć
    Skąd
    Łódź
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Srebrna
    Posty
    101
    Apropo podtlenku szczerze polecam Staga pod 300KM+, samochód daje radę bez problemu i dzięki temu, że instalacja jest pod 300+ a nie pod 240 nawet przy najwyższych obrotach auto ani nie traci mocy ani nie rozłącza gazu jak to zazwyczaj bywa przy słabszych instalacjach.

    Pomijając LPG tak jak ktoś wcześniej napisał, będziesz miał jeszcze o czym pisać skoro tak się poświęcasz, nie jeden rzuciłby ręcznik przy takich problemach

  6. #6
    ZBANOWANY!
    Dołączył
    Nov 2012
    Płeć
    Skąd
    DW
    Pojemność
    1.8T
    KM
    2XX
    Rocznik
    2001
    Kolor
    -
    Posty
    615
    Minusy instalacji na 300+ sa 2: problemy z wolnymi obrotami, wiec trzeba byloby ustawic przelaczanie na gaz powyzej dajmy na to 1000 obrotow (chyba ze podniesienie obrotow rozwiazaloby problem), drugi to kasa- taka instalacja musi byc troche drozsza.

    Plusami powinno byc ponad 100oktanowe paliwo i zabawa z zaplonem, ale to za jakis czas

  7. #7
    Awatar gregor10
    Dołączył
    Jun 2011
    Płeć
    Skąd
    Jasło
    Pojemność
    2.0T
    KM
    3xx
    Rocznik
    1999
    Kolor
    Lava
    Posty
    1,265
    stag jest dobry, ale zamontujemy techa , jest jeszcze lepszy. wolne obroty na duzych wtryskach czasami są problemem w 4 garach i mocach ca 300ps. ale nie ma rzeczy niemożliwych spokojnie będzie hulać na lpg do odcinki
    Najmocniejsze S5 3.0TFSI w PL 550KM/770NM & RS5 5F 550KM/770NM
    TTRS 2.5TFSI DAZA Multimap Switching, 3 Power levels.

  8. #8
    Awatar Dydol
    Dołączył
    May 2013
    Płeć
    Skąd
    Łódź
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Srebrna
    Posty
    101
    Przez ostatnie pół roku pojawiałem się u kumpla gazownika co tydzień, żeby dojść do na tyle idealnego ustawienia z obrotami i wtryskami, że różnicy na gazie i benzynie nie ma dosłownie żadnej a początkowo pojawiający się problem z obrotami, o których wspominacie zniknął w zupełności. Dlatego ze względu na swoje doświadczenie sami do tego dojdziecie i to pewnie dużo szybciej Powodzenia Panowie, popieram ten projekt bo staram się przekonać ludzi ( nie tylko apropo TT ), że ze względu i na Polskie warunki i na cenę LPG warto je promować

  9. #9
    ZBANOWANY!
    Dołączył
    Nov 2012
    Płeć
    Skąd
    DW
    Pojemność
    1.8T
    KM
    2XX
    Rocznik
    2001
    Kolor
    -
    Posty
    615
    Jakby fundusze i czas pozwolil to juz bysmy montowali ...

    Co do tych obrotow chodzi o to ze te wtryski przy takiej wydajnosci na wopnych obrotach nie sa wstanie odpowiednio podac gaz, wiec moze nyc tak ze pomimo usilnych prob nie uda sie tego ogarnac w 100%, teraz mozna tylko gdybac czy podniesienie obrotow da poprawe, czy provlem bedzie praktycznie niezauwazalny

  10. #10
    Awatar Dydol
    Dołączył
    May 2013
    Płeć
    Skąd
    Łódź
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Srebrna
    Posty
    101
    Ja wiem, dlatego bardzo waznym jest znalezienie zlotego srodka pomiedzy wysokoscia obrotow a iloscia podawanej mieszanki, zeby nie bylo zadnych niedoborow. Nam sie udalo, wam tez sie uda

  11. #11
    Awatar gregor10
    Dołączył
    Jun 2011
    Płeć
    Skąd
    Jasło
    Pojemność
    2.0T
    KM
    3xx
    Rocznik
    1999
    Kolor
    Lava
    Posty
    1,265
    Tak wyszło


    Przyspieszenie po modach 0-200kmh



    Więcej info odnośnie setupu http://gregor10.pl/audi-tt-1-8t-225km-bam-290km-380nm/
    Najmocniejsze S5 3.0TFSI w PL 550KM/770NM & RS5 5F 550KM/770NM
    TTRS 2.5TFSI DAZA Multimap Switching, 3 Power levels.

  12. #12
    Awatar Konrad20VT
    Dołączył
    Aug 2010
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    1.8T
    KM
    2xx
    Rocznik
    2004
    Kolor
    Czarny
    Posty
    81
    Jakoś te przyspieszenie szału nie robi jak na taką moc O.o Z chęcią bym sie ustawił z tą TTtką...

  13. #13
    Awatar gregor10
    Dołączył
    Jun 2011
    Płeć
    Skąd
    Jasło
    Pojemność
    2.0T
    KM
    3xx
    Rocznik
    1999
    Kolor
    Lava
    Posty
    1,265
    Chcący się ustawiać pierwsze musiałbyś ogarnąć dymienie swojego silnika

    Ja tam zawsze mówię że trzeba mieć porównanie do innych projektów z większą mocą np S3 320km 420nm 0-200kmh

    Myślę że TTka 290KM nie odstaje pomimo mniejszej mocy o 30km i 30nm

    A tak apropo ani takie k03s w 1.8T ani takie k04 w budzie 1500kg quattro nie jedzie więc o jakim szale tutaj można mówić zejdzmy na ziemie to tylko 290koni
    Ostatnio edytowane przez gregor10 ; 03-11-2014 o 15:55
    Najmocniejsze S5 3.0TFSI w PL 550KM/770NM & RS5 5F 550KM/770NM
    TTRS 2.5TFSI DAZA Multimap Switching, 3 Power levels.

  14. #14

    Dołączył
    May 2013
    Płeć
    Skąd
    Olkusz
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    1999
    Kolor
    srebrny
    Posty
    346
    Cytat Zamieszczone przez gregor10 Zobacz posta
    ... A tak apropo ani takie k03s w 1.8T ani takie k04 w budzie 1500kg quattro nie jedzie więc o jakim szale tutaj można mówić...
    Dokładnie. Jestem tego samego zdania.

  15. #15
    Awatar Konrad20VT
    Dołączył
    Aug 2010
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    1.8T
    KM
    2xx
    Rocznik
    2004
    Kolor
    Czarny
    Posty
    81
    A co ma dymienie do scigania sie?Do konca tego miesiaca na pewno zostanie znaleziony powód i zrobione wiec zapraszam jesli z tym byłby problem Chodziło mi tylko, że patrząc po zegarach to jakos nie ma rewelacji jak na taka moc. To tyle z mojej strony. A to że k03 i k04 nie jadą, to wiadomo W dzisiejszych czasach jak nie masz 500-600 koni to masz muła i tyle :P

    Pozdro600

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •