Dokładnie - rozrusznik normalnie kręci nie ma odpalenia. Po 2 sek kręcenia przerywam - nie chcę uszkodzić silnika
Zapomniałem sprawdzić - a jaki byłby wskazany?
--------------------------------------------
Zrobiłem skan vagiem:
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 8N0 906 018 Q
Component: 1.8L R4/5VT 0004
Coding: 05500
Shop #: WSC 01236
4 Faults Found:
17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High
P1113 - 35-10 - - - Intermittent
17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High
P1114 - 35-10 - - - Intermittent
16522 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Signal too High
P0138 - 35-10 - - - Intermittent
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-10 - - - Intermittent
I teraz WAŻNE pytanie - czy błędy na sondzie mogą wynikać tego że samochód mam napędzany gazem? Oczywiście start następuje na paliwie, i po osągnięciu odpowiedniej temp. instalacja samoczynnie przełącza się na gaz.?
Pozostałe błędy - proszę o info czy ważne bo z tego co widzę dotyczą systemu alarmowego?
5 Faults Found:
01366 - Opened Due to Crash Signal
35-00 - -
01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side
35-00 - -
01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring
35-00 - -
01616 - Signal Wire to Interior Monitor
36-10 - Open Circuit - Intermittent
00956 - Key 2
09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent
Address 45 -------------------------------------------------------
Controller: 8N8 951 177
Component: Innenraumueberw. D09
Coding: 00001
Shop #: WSC 00000
1 Fault Found:
01463 - Alarm triggered by Sensor for anti-theft alarm System
35-00 - -