Tip się poluzował przy wejściu do Turbiny, ogarnięte i lata.
Dziś wymieniłem świeczki, olej i filtr w haldexie ... niestety tył się nie załącza, tzn na 1-ce, 2000 obrotów i pisk opon:/ oleju ściekło 250ml i był znacznie ciemniejszy niż ten świeżo kupiony. Zauważyłem też grudki, takie bardziej smoliste i ciemniejsze (tak jakby się olej "zważył" ).

swego czasu wyskoczył błąd
Controller: 02D 900 554 B
Component: HALDEX LSC ECC 0006
1 Fault Found:
01155 - Clutch
04-10 - Mechanical Malfunction - Intermittent
Po jego wykasowaniu pokazywał się ponownie dopiero po jakimś czasie (50-100km), jak narazie go nie ma. Test jazdy w koło przy 10km/h, przy kółku gdzie obroty 3000, auto zatrzymuje się w połowie drogi więc tak jak przy sprawnym haldexie.
Robiłem też test Vagiem (output test) i słychać jak coś się w haldexie dzieje... tzn nie słychać jakiegoś tyrkania, ale słychać jeden dźwięk na samym początku ... pytanie czy to pompa, czy sterwonik?
Jeśli słychać, że coś się tam dzieje to można wykluczyć sterownik? Czy możecie kogoś polecić w Warszawie? widziałem, że chłopaki na forum robią regeneracje chałupniczą, ale chyba na tyle nie jestem zdolny :/ Od czego zacząć? ... nadchodzi zima :>