Zgadzam się z tym że układ otwarty nie nadaje się do ulicznego auta na co dzień , wspomniałem o tym bo o to zapytałeś a dodatkowo sadzę że to jedyna opcja przy pustym w środku zbiorniczku .

Odnośnie ProPerecta to na rysunku przekrojowym wyglądał przyzwoicie , jeśli koledzy twierdzą że w rzeczywistości nie jest tak świetnie to nie jest wielkim problemem lekko to poprawić jeśli konstrukcja wewnętrzna już jest w miarę OK .
Na pewno sobie poradzisz z drobnymi wskazówkami ...

Jeśli będziesz w ProPerect to powiedz po prostu że oczekujesz takiej konstrukcji w środku jak a była pierwotnie pokazywana na rysunku ( teraz już nie ma na aukcji , może ktoś ma fotkę ) , poproś też o wejścia w wymiarze 3/4 cala a wyjście na cal .

Nie ma specjalnych wad wykorzystania tego zbiorniczka w systemie zamkniętym jeśli spełnia swoją role o oddziela olej od powietrza .
W przypadku kiepskiego zbiorniczka podłączonego w obwodzie zamkniętym po prostu więcej oleju dostaje się do układu dolotowego zanieczyszczając turbinę rury intercooler itd....

Jeśli chodzi o mnie to do tej pory miałem ( w sumie dalej jest w aucie ) zbiorniczek firmy TurboSX , niby dobra firma i jakościowo solidny ale w środku też był pusty i musiałem modyfikować pod własne wymagania .









Pozdrawiam