Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 16 do 30 z 58

Wątek: Tragiczny wynik na hamowni:(

  1. #16
    Awatar matikte
    Dołączył
    May 2010
    Płeć
    Skąd
    Cork (Irlandia)
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    1,047
    Nie widac przy jakich obrotch to wszystko sie dzieje ale jesli jest to robione przy 100% otwartej przepustnicy do odcinki to Sonda wariuje i jest do wymiany, jakie sa wskazania w bloku 032 ?

  2. #17

    Dołączył
    Oct 2010
    Płeć
    Skąd
    Bydgoszcz
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    1999
    Kolor
    czarny
    Posty
    19
    sonda byla mierzona przy pelnym gazie od 1500 obrotow do odciecia. jutro postaram sie wstawic wyniki z bloku 32.

  3. #18
    Awatar matikte
    Dołączył
    May 2010
    Płeć
    Skąd
    Cork (Irlandia)
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    1,047
    Cytat Zamieszczone przez michaelmyers Zobacz posta
    sonda byla mierzona przy pelnym gazie od 1500 obrotow do odciecia. jutro postaram sie wstawic wyniki z bloku 32.
    skoro tak to jest do wymiany tak czy siak

  4. #19
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,796
    Jest do wymiany, co nie oznacza że to już koniec problemów, ale zacznij od niej
    Znowu TT znowu Cabriolet

  5. #20

    Dołączył
    Oct 2010
    Płeć
    Skąd
    Bydgoszcz
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    1999
    Kolor
    czarny
    Posty
    19
    no to czeka mnie kolejny wydatek. a sonde kupowac zamiennik czy oryginal bosha?? bo ceny org troszke mnie przerazaja...
    no i na domiar zlego wczoraj wzialem sie za czyszczenie przeplywomierza...no i po wyczyszczeniu i podpieciu kopmuter wszedl w tryb awaryjny i na vagu wyskakuje blad nie do usuniecia :
    "16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-00"
    czyli, ze zbyt slaby slaby sygnal czy jak?? dodam, ze sprawdzalem napiecie na kostce od przeplywki i u mnie podaje na pinach wartosci 0,48. a sprawdzalem u ojca w tdi to wyszlo 12, 12 i 0,5. tylko pytanie czy diesel i benzyna powinny miec tyle samo??
    no i jak wlozylem moja przeplywke do diesla to nie pokazywal tego bledu i na vagu nawet wskazywal jakies wartosci. czyli cos zlego u mnie z kostka?? a moze cos sie porobilo z moim ecu w tt i podaje za slaby sygnal...
    dodam, ze przeplywke czyscilem nitro i potraktowalem go troche opalarka....

  6. #21
    Awatar matikte
    Dołączył
    May 2010
    Płeć
    Skąd
    Cork (Irlandia)
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    1,047
    [QUOTE]Sonda tylko ori bosch inna nie wchodzi w gre,
    Co do przeplywki to umarla albo inaczej "zabiles ja", zobacz czy przewody sa ok jesli tak to juz masz dwa wydatki

    EDIT: hah.. bo pekne dopiero teraz doczytalem. Chlopie puknij ty sie w glowe (sorry ale inaczej tego wyrazic nie mozna)
    NITRO i opalarka na przeplywke!!! jak to sie mowi za glupote sie placi a ta bedzie cie kosztowac okolo 3 stowek
    Przeplywke mozna sprobowac przeczyscic ale sa do tego specjalne srodki do czyszczenia elektroniki (zreszta jest o tym temat na forum http://www.klubtt.pl/ogallne/1937-cz...ywomierza.html ) ale nie rozpuszczalnikiem i opalara
    Ostatnio edytowane przez matikte ; 21-06-2011 o 18:53

  7. #22
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,796
    Orzesz ty!!! bierzesz się za coś nad czym nie masz pojęcia i na taką głupotę, to i my nie poradzimy.. więc do ORI sondy, którą musisz kupić dorzuć jeszcze ORI przepływkę i zapamiętaj to słowo przy kupnie tych części, ORI....
    Znowu TT znowu Cabriolet

  8. #23
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,783
    a czy ceny ori bosch są straszne? kurcze za sondę szerokopasmową zapłaciłem 220zł a za przepływkę 230zł bez kaucji..więc czy to tak strasznie? wiem że to nie fiat że koszt nówki to np 40zł ale jak na audi to uważam że zdecydowanie niema tragedii
    Ostatnio edytowane przez Pawel-2005 ; 21-06-2011 o 23:38

  9. #24
    Awatar M and V
    Dołączył
    Jun 2010
    Płeć
    Skąd
    Bydgoszcz
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2000
    Kolor
    silver
    Posty
    2,266
    Pawel popraw cene przeplywki, bo zaraz zacznie sie wypytywanie o to skad ja masz za te kilka zl

    "Love Them BOTH" - M.

  10. #25

    Dołączył
    Oct 2010
    Płeć
    Skąd
    Bydgoszcz
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    1999
    Kolor
    czarny
    Posty
    19
    Cytat Zamieszczone przez Pawel-2005 Zobacz posta
    a czy ceny ori bosch są straszne? kurcze za sondę szerokopasmową zapłaciłem 220zł a za przepływkę 230zł bez kaucji..więc czy to tak strasznie? wiem że to nie fiat że koszt nówki to np 40zł ale jak na audi to uważam że zdecydowanie niema tragedii

    a moglbys zdradzic gdzie kupiles sonde i przeplywke w tak okazyjnych cenach?? bo u mnie w sklepie zaspiewali mi min. 300 zl za sonde i kolo 400 za przeplywke. na allegro podobne ceny.

    p.s. wiem, wiem...z ta przeplywka to sie za bardzo nie popisalem...ale zamiary mialem dobre czlowiek jednak uczy sie na bledach...za, ktore musi czasami slono placic...

  11. #26
    Awatar M and V
    Dołączył
    Jun 2010
    Płeć
    Skąd
    Bydgoszcz
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2000
    Kolor
    silver
    Posty
    2,266
    Pawel zapewne tu , czesto polecany sklep - tani i solidnie Vagtech - części Audi Seat Skoda Volkswagen
    a jak chcesz u nas w Bydg to podjedz tu : MotoMar | Auto Czci - Start , powiedz mariuszowi, ze z polecenia marka od TT, bedzie ciut drozej niz w vagtech'u ale odejdzie koszt wysylki, wiec pewnie wyjdzie podobnie

    "Love Them BOTH" - M.

  12. #27

    Dołączył
    Oct 2010
    Płeć
    Skąd
    Bydgoszcz
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    1999
    Kolor
    czarny
    Posty
    19
    cos mi ta przeplywka nie daje spokoju. przed chwila wlozylem ja do 2 innych silnikow ( co prawda tdi) ale dziala! wydaje mi sie, ze nie mam zasilania na wtyczce przeplywomierza. sprawdzalem miernikiem i na jednym pinie powinno byc 12 v. u mnie nie ma. gdzie szukac przyczyny??? sprawdzilem bezpieczniki i sa ok.
    dodam, ze po czyszczeniu przeplywki, jak wlozylem ja do auta i odpalilem to rozrusznik ledwo co zakrecil (mimo, ze akumulator mam dobry) i zresetowala sie godzina i kilometry. i wtedy wskoczyl w tryb awaryjny. czyzby jakies zwarcie??

    moj blad. zmierzylem napiecie przeplywki na odpalonym silniku i jest ok. wczesniej sprawdzalem tylko przy wlaczonym zaplonie. sorki za zamęt.

    p.s. wlasnie wykrecilem sonde lambda. czy kupujac nowa musi miec identyczne numery?? bo wydaje mi sie, ze jest kilka sond boscha detykowanych do silnika 180km

    ---------- Post dodany 06-27-2011 o 21:31 ---------- Poprzedni post 06-22-2011 z 11:20 ----------

    Witam.
    Dzisiaj caly dzien grzebalem przy aucie i nadal stoje w miejscu...ale od poczatku. W aucie turbo ok, szczelnosc odpowiednia, zawór n75 ok, przepływka i sonda lambda nówki (obydwie boscha), a dzisiaj caly dzien poswiecilem na czyszczenie intercoolera (nie byl wcale mocno zabrudzony i oleju tez sladowe ilosci). postanowilem wyczyscic jeszcze czujnik temperatury powietrza dolotowego (byl caly czarny i tłusty od sadzy). no i ciagle tak samo, czyli moc nie taka jak byc powinna. na vagu zadnych bledow. juz nie mam pomyslu co robic. myslalem nad czyszczeniem katalizatora, ale nie chce mi sie wierzyc, ze przy przebiegu 50.000 jest zabrudzony.
    mam wiec do Was ostatnie pytanie ( bo juz wszystkie pomysly wyczerpalem ) - jaka powinna byc temperatura powietrza dolotowego??? bo u mnie zarówno przed jak i po czyszczeniu IC i czujnika temperatury powietrze dochodzi prawie do 70 stopni celsjusza. czy tak byc powinno?? (oczywiscie jak robie logi dynamiczne, tj 3 bieg i od zera do odciecia).
    Ostatnio edytowane przez michaelmyers ; 22-06-2011 o 15:59

  13. #28

    Dołączył
    Oct 2010
    Płeć
    Skąd
    z nutelli
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    591
    Rzuciła mi się jedna rzecz w oczy, 1999 rok i 50.000 przebiegu? Lepiej zamiast wierzyć w takie rzeczy przeczyść sobie nawet ten katalizator, bo sądze, że masz 4x tyle

  14. #29

    Dołączył
    Dec 2009
    Płeć
    Skąd
    Gorlice/Rzeszów
    Pojemność
    2.0T
    KM
    200
    Rocznik
    2007
    Kolor
    VegasYelow
    Posty
    4,449
    Coś czuję, że to była okazja

  15. #30

    Dołączył
    Oct 2010
    Płeć
    Skąd
    z nutelli
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    591
    Cytat Zamieszczone przez ICE Zobacz posta
    Coś czuję, że to była okazja
    Też tak myślę skoro na hamowni wyszło mu 130+ps a przebieg 50.000 to nie wiem co przy takim przebiegu mogło zabrać 50ps, troche sporo

Podobne wątki

  1. Auto Scan Vag-Com Wynik błędów
    Przez minibigii w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 06-04-2017, 07:14
  2. Tragiczny wypadek - Warszawa
    Przez Offca1988 w dziale Ogólne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 24-12-2015, 08:18
  3. Wykres z hamowni
    Przez wiewioraandrzej w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 03-12-2014, 13:15
  4. Załamka po hamowni Zerknijcie na wykresik
    Przez max_auto w dziale Ogólne
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 12-05-2010, 20:52
  5. analiza wykresu z hamowni
    Przez xylo w dziale Ogólne
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post / autor: 01-12-2008, 16:18

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •