odkreć zbiorniczek z płynem chłodniczym i ktoś niech doda gazu a ty patrz czy jest lekki wir w nim. Jak nie ma to pompa wody poszłaaaaaaaa:d
odkreć zbiorniczek z płynem chłodniczym i ktoś niech doda gazu a ty patrz czy jest lekki wir w nim. Jak nie ma to pompa wody poszłaaaaaaaa:d
Byłem w warsztacie. Wstępna diagnoza : pompa wody tak jak mówili tutaj niektórzy.
Czyli wypadałoby razem z tym zrobić rozrząd.
Jak wymienialiście pompę + rozrząd to ile płaciliście za robociznę ? Bo mi krzyknęli 350 zł, co uważam za lekką przesadę, skoro pompa + rozrząd = 650 zł.
To jest kilka godzin roboty, więc tak ze 300 zł to raczej norma w innym niż ASO serwisie i nie uważam, że to przesada
Jak dobry warsztat i ma wystawić paragon czy fakturę, to trzeba zapłacić (lepiej bierz z dowodem, bo jak coś skopią, to łatwiej będzie im udowodnić winę).
Poszukaj pompy wody z metalowym, a nie plastikowym wirnikiem, chyba już tylko jedna firma robi takie i będzie spokój na wieki.
Swoją drogą coś tanio te części, mi jak dobrze pamiętam wyszło troszkę drożej, wymienili te wszystkie pierdółki, napinacze itp.
Witam,
Chciałbym odświeżyć temat,
Mam podobny problem jak opisany w pierwszym poscie.
Temperatura wzrasta podczas jazdy do 100-110 stopni, (sprawdzone na vagu i klimatroniku, wskazówka na zegarach nie działa)
Jestem świeżo po wymienie termostatu + kpl rozrzadu - myslalem ze termostat/pompa wody
Jednak problem dalej wystepuje. Wiatraki od chlodnicy chodzą - jak włącze klime to sie włączają dwa na raz.
Jak dalej diagnozować problem?
Termostat masz założony oryginalny z audi? Bo czasem wina jest tych termostatów. Lubią być wadliwe.
Sprawdź też czujnik temperatury, może przekłamywać. Jeśli wskazówka nie pokazuje to konieczna będzie podmiana na inny bo tak nie sprawdzisz.
Proste są dla szybkich aut a zakręty dla szybkich kierowców
https://www.facebook.com/SzefKuchniPodOrlem?ref=hl
Po wzroście temperatura się utrzymuje czy raz spada a raz rośnie?
Proste są dla szybkich aut a zakręty dla szybkich kierowców
https://www.facebook.com/SzefKuchniPodOrlem?ref=hl
Termostat oryginalny z ASO, temperatura na klimatroniku jest taka sama jak na VAG'u (silniczek krokowy w zegarach uszkodzony)
Temperatura dosc szybko rosnie juz po 2km auto jest dogrzane. Generalnie caly czas jest nie mniej jak 95 stopni wzrasta do 103 po czym spada na 96-98 i takie są wahania
nawet termostat z aso może nie działać prawidłowo, niedawno jeden z kolegów na forum wymieniał i był walnięty.
nie jestem pewien ale temperatura, którą wskazuje klimatronik jest podawana z tego samego miejsca co na vag więc będzie taka sama, za temperaturę na zegarach odpowiada inny pin w czujniku i dopiero porównanie przy sprawnym zegarze dało by pewność co do prawidłowych wskazań czujnika. na Twoim miejscu najpierw podmienił bym czujnik na sprawny i sprawdził co się dzieje a potem jeśli to nie przyniesie rezultatu to chyba termostat
Odwrotnie kolego Grzałka, vag---klimatronic+zegary.
Znowu TT znowu Cabriolet
no to w takim razie czujnik ok. myślałem że jest inaczej ( dzięki ZUCZEK za wyprowadzenie z błędu).
w takim razie może jednak termostat nie działa jak powinien, lub jak w innym temacie na tym forum poruszany był problem załączania pierwszego biegu wentylatora, poszukaj i poczytaj o tym
ja bym obstawiała termostat. Szybko się autko zagrzewa, a potem termostat nie włącza dużego obiegu i autko się przegrzewa, tak łopatologicznie myśląc. Ale to tyle na odległość mogę powiedzieć