nawet jak patrze w projektach u GTO to wszystkie 1.8t mają seryjne regulatory więc myślę że nie będzie to konieczne
ale w razie czego wrócę do tematu:P
nawet jak patrze w projektach u GTO to wszystkie 1.8t mają seryjne regulatory więc myślę że nie będzie to konieczne
ale w razie czego wrócę do tematu:P
no co o tym produkcie sądzicie?
http://www.rpmotorsport.pl/auta/regu...ff25a3c9c7a8a2
mogę miec taki za sporo lepszą cenę lecz ciekawi mnie czy to dobry wybór?
[QUOTE=Pawel-2005;84926]no co o tym produkcie sądzicie?
Jaką wydajność mają twoje wtryski przy 3barach??
Może nie trzeba jeszcze wymieniać regulatora ew. dać większe wtryski i stroić na 3 barach, po co utrudniać sobie życie z wymianami FPR??
Ostatnio edytowane przez ZUCZEK ; 11-05-2011 o 16:19
Znowu TT znowu Cabriolet
ech ja bym go nie wymieniał...ale chodzi o to że u mnie jest bosch 044 i podobno ten mój mały regulator nie będzie wstanie utrzymac ciśnienia 3 barów na listwie tylko będzie puszczał więcej...nie wiem czy tak jest ale jakoś sceptycznie do tego podchodzę;/ wydajnośc wtrysków będzie wystarczająca więc ja bym go nie ruszał ale w końcu to nie ja bedę stroił auto a ktoś tak mi radził więc nie wiem ;/
okazuje się że do tego regulatora jeszcze muszą byc przewody z końcówkami (dodatkowe wydatki)itp czyli już się zaczyna;/
Paweł skoro tak to jaki konkretnie regulator Ci GTO rekomenduje .Jeśli seryjny mu się nie podoba to musi mieć jakieś konkretne preferencje ?
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
jeśli od seryjnego auta to od silnika 7a 2.3 o numerze katalogowym:
054 133 534
podobno taki daje radę...ale używki żadnej na allegro nie znalazłem a nowy w aso to kupa kasy więc pewnie coś kupię akcesoryjnego ale na razie sobie poczekam bo sprawdzę po zrobieniu wszystkiego czy mój daje radę, dostałem instrukcję jak to sprawdzić więc nie ma co się stresowac na zapas..a jak okaże się że nie da rady to zakup i przerobienie to szybka sprawa