Wałki się kończa?? hmm, dziwne, nawet bardzo... Co prawda coś tam kiedyś słyszałem, ale info okazalo się wyssane z palca
Sam jestem bardzo ciekaw co pokazały rolki, po zmianie na przygotowana głowice, lecz bez zadnego dostrajania![]()
Wałki się kończa?? hmm, dziwne, nawet bardzo... Co prawda coś tam kiedyś słyszałem, ale info okazalo się wyssane z palca
Sam jestem bardzo ciekaw co pokazały rolki, po zmianie na przygotowana głowice, lecz bez zadnego dostrajania![]()
Ostatnio edytowane przez wowo ; 10-05-2011 o 08:19
NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!
Chodzi o to że widziałem kilka przypadków kiedy to urwał się seryjny zawór wydechowy po zamontowaniu ostrzejszych walków ,
Moim zdaniem albo głowice robić kompleksowo albo zostawić seryjną .
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
W 1.8T zawory urywaja sie w całkowicie seryjnych silnikach i najcześciej wlasnie nie pod pełnym obciążeniem tylko w czasie normalnej eksploatacji :/
NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!
czyli według ciebie przy seryjnej mocy i przy niskich obrotach sie szybciej urwą niż przy wiekszym egt i obrotach pomiedzy 7-8 tys?
jeśli tak to masz duże pojęcie o tym![]()
Napisałem spostrzeżenia osób naprawiających 1.8T. Mocno dłubięte silniki są w większości juz przygotowane, seryjne niestety nie. Możesz się doinformować jeśli czujesz sie skrzywdzony swoja niewiedzą, zresztą nie tylko w tym temacieW sieci jest tego sporo.
Wyższe EGT?? Przecież trzeba to wystroić tak by było ok. Zresztą nie zamierzam wdawać się z Tobą w bezsensowną polemikę...
NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!
ja nie czuję się niczym skrzywdzony...bo nie po to studiuję na wydziale PW SiMR i się tym interesuje żeby nie wiedziec co to jest wytrzymałośc zmęczęniowa i to pewnie TY musisz się w tym temacie dokształcic żeby to zrozumiec .... a jeżeli ktoś tutaj się czuje skrzywdzony to chyba TY że tt na 2871r dostała baty od tt na k04 z druciarskim programem i na wielkich 19tkach...
a odnośnie egt to chyba jasne że trzeba to wystroic ale przy doładowaniu 2 bary tak czy siak może byc z tym problem...no ale jak się dmucha 1.1 bara to nie dziwne że i egt jest niskie więc trochę zluzuj bo mi pisałeś jak ja to teoretyzuje nic nie robię ale jak na razie to ja u Ciebie widzę że tylko jedziesz innym a niestety auto jeździło tak jak jeździło więc miejmy nadzieję że w końcu zacznie i że nie będzie oblatywane przez autka z seryjnymi malutkimi turbineczkami
i koniec już ot bo dalsze spieranie się niema tutaj sensu i będę usuwał dalszy śmietnik bo nie ma co zaśmiecac ciekawego tematu![]()
Ostatnio edytowane przez Pawel-2005 ; 10-05-2011 o 12:20
Wracając do tematu, czape na razie zostaw w spokoju, zrobisz stage i zobaczysz w jakim zakresie będziesz miał pełną moc, jak będzie za wysoko pomyślisz o głowicy, wbrew pozorom są wytrzymałe i znoszą 400hp mądrze wystrojone i użytkowane, wiadomo że jak coś trafia w rece kata, to efekt jest jaki jest, nigdy też nie pożytkuje się na opiniach ludzi którzy naprawiają lub specjalizują się w naprawach danych marek lub części bo np. pogadajcie z mechanikami naprawiającymi BMW oni zawsze twierdzą że to złomy , a przecierz tak nie jest
Znowu TT znowu Cabriolet
no głowica na razie zostaje nie ruszona tylko nowy łańcuszek napinacz i szklanki bo to już jest...a że kolejny stage będzie to jestem prawie pewien bo wątpie żebym miał taki zapas że nie będzie mi mało:P ale pozyjemy zobaczymy
---------- Post dodany o 11:05 ---------- Poprzedni post z 11:01 ----------
pozwolę sobie jeszcze wrzucic nowy filmik tego leona z gt3071r który stroił GTO bo niektórzy(ci przeciwnicy GTO którzy Go nawet nie znają pewnie i nie rozmawiali z osobą:P) mi pisali że zawyża moc że bajki tworzy i że u mnie będzie to samo więc filmik leona z linkiem którego dostałem:
YouTube - leo
100-200 poniżej 7.5s więc skoro gto nie umie stroic i zawyża moce na jakiś pseudo pomiarach to ja też chcę żeby mi tak zawyżył i żeby mi auto tak samo nie jechało jak to:P
tylko marzy mi się ten boost 500 obrotów niżej ale to takie ciche marzenie moje:P
Ostatnio edytowane przez Pawel-2005 ; 10-05-2011 o 12:08
Widziałem tego linka i powiem szczerze że robi przeciąg 100-200
Znowu TT znowu Cabriolet
Wiadomo bylo od razu, ze z rolki to się bedzie napędzac niesamowicie, ale jak jest z kreski juz też wiadomo :/
O zawyżaniu wyników zdaje się ze nikt nie pisal, ale o niepoprawnym hamowaniu i owszem![]()
NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!
Serce mi krwawi widząc jak się do siebie odnosicie , dajcie sobie raz po twarzy i miejmy to wszyscy za sobą![]()
Proszę też o wyedytowanie postów zanim zmuszony będę sam się tym zająć .
Jeśli chodzi o nasze głowice to u nas na forum nigdy nie było takiego przypadku to samo stanach , dawno nie słyszałem o przypadku żeby zawór po prostu się urwał . Tym bardziej w seryjnym nie modyfikowanym aucie .
Owszem z ostrzejszymi wałkami i seryjnymi zaworami i sprężynkami takie przypadki były .
Zdecydowana większość problemów z głowicami jest wynikiem awarii elementów rozrządu czyli hydraulicznego napinacza . samego paska lub pompy wodnej . I z tym się zgodzę że sporo jest tego w sieciNiestety rozrząd trzeba robić na czas i nie żałować kasy na dobre części .
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Panowie jak już pokończycie swoje projekty proponuje zrobić Zlot Big Turbo. Zweryfikujemy swoje moce na drodze, potem napijemy się browaru i rozładujemy emocje, jakie powstały ostatnio tu i tam, wspólna pasja powinna nas raczej łączyć niż dzielić
![]()
Znowu TT znowu Cabriolet
no ja też jestem tego zdania bo wszystkie spotkania jak do tej pory dały mi zawsze pozytywne emocje a ja się nie spinam czy objadę Pana X czy Y bo to chodzi o FUNnawet z Piootrem na bemowie mieliśmy rywalizację bo było to czuć ale wszystko brane z humorem na lajcie i nawet jak wynik się okazał dla niektórych zaskakujący to nie odczułem ani trochę złości itp tylko dalej miła atmosfera i fajnie by było żeby na wszystkich takich spotkaniach tak pozostało..a nie potem złośc bo komuś nie poszło, następnym razem może być zupełnie odwrotnie więc luz jest tutaj wskazany
a odnośnie spotkania big T to jestem za ..ale liczę że wpadnie do nas Arttur i nasz wszystkich pogodzi kilując wszystko co się tylko da
![]()
Wracając do tematu mocno dłubniętych 1.8T widać łatwiej je robić niż utrzymać w topowej bezawaryjnej kondycji, czasem chcę więcej i więcej, ale czasem se myśle, że lepiej mniej a pewniej, no i w tym przypadku, och, ach, niestety na razie pozostanie tylko wspomnieniem, niestety
cichociemny 1.8 T z duzym plusem - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum
Znowu TT znowu Cabriolet
No trudno coś konkretnego powiedzieć bo przyczyna jeszcze nie znana . Czasem wystarczy małe niedopatrzenie lup oszczędnośći na tym co nie trzeba i awaria gotowa . Poczekajmy z dyskusją do czasu aż coś się wyjaśni
Znam '' osobiście '' kilka mocnych 1.8T jeżdżących już kilka lat bez awarii tak więc pewnie się da
Pozdrawam
Zamieszczone przez John Dryden