Oj to miał być żart a nie żadna ironia, czy docinka. Jeżeli Cie w jakiś sposób uraziłem to przepraszam, nie miałem takiego zamiaru. Pozdrawiam!
Oj to miał być żart a nie żadna ironia, czy docinka. Jeżeli Cie w jakiś sposób uraziłem to przepraszam, nie miałem takiego zamiaru. Pozdrawiam!
odnośnie postojówek to ja na początku kupiłem jakieś durne tanie diody za 2zł(po 1.5 roku jeżdżenia bez postojówek) jedna poświeciła x czasu bo po tygodniu widziałem że nie świeci a druga już migała a po paru dniach zdechła, kupiłem jakieś droższe ledy smd na allegro za około 18zł od sztuki i świecą już z pół roku bardzo ładnym białym światłem, odcień bardzo podobny do xenonu więc jestem zadowolony, identyczne mam w suficie tylko że tam muszą byc zamienione bieguny
Myślałem o ledach... ale z drugiej strony wiem, że czasem są przeboje. Dlatego uznałem, że trzeba dać to co było fabrycznie i będzie git majonez
nice one!!!gratuluje!!!
Dziś okazało się, że jestem debil- pewnie was nie zaskoczyłem no ale ja się dowiedziałem o tym dzisiaj.
Miałem problem z spryskami xenona. Zobaczyłem na bezpieczniki... no i jest... spalony.
Wymieniłem, odpalam nie działa. Postanowiłem dostać się do silniczka. No cóż nie zobaczyłem nic ciekawego wiec kupiłem pompkę.
Dziś przypadkowo wpadłem na pomysł, że może spryski zadziałają jak się też swiatła włączy hehehe.
No cóż oczywiście wszystko zadziałało. Musze oddać pompkę.
---------- Post dodany o 14:24 ---------- Poprzedni post z 10:00 ----------
No w aucie siedzi nowa przepływka. Robiłem logi ale nie dałem rady zrobić ich do odcięcia bo się droga skończyła i na poczatku wcisnąłem w podłąge trochę później
Ale wygląda to tak, że turbo od pompuje na równo wyglada w logu tak:
2280 32,3 1000 1040
2480 95,5 1990 1220
2880 134,6 2040 1670
3480 160,2 2070 2080
4080 157,9 2050 2060
4680 163,9 2020 2040
5240 163,2 2000 2030
Przepływka przy 5400 miała 168g/s wiec chyba wszystko jest ok
ciesze miche.
Cze te wyniki na turbo nie sa za wysokie???
Ostatnio edytowane przez Limbo ; 09-05-2011 o 15:53
MARUDA
Z tego skrawka co nazywasz logiem ;P widac, ze turbo pompuje tyle ile wymaga ECU chociaz cos pozno osiaga to wymagane, przyczyna moze byc nieszczelnosc.
Jesli chodzi o sama przeplywke wynik jak na nowke Bosch 168g/s to nie wiem czy tak super (u siebie na czyszczonej mam ponad 180g/s przy doladowaniu 0.8bara) sprawdz szczelnosc dolotu i filtr powietrza
A najlepiej jak zrobisz logi zgodnie ze sztuka, bedzie wszystko widac
Popraw te logi
168 przy ponad 1bar to za malo, powinno być ok 190
Znowu TT znowu Cabriolet
Oki zrobię jakieś porządne.
Ale to 168 nie przy maksymalnych obrotach przecież tylko przy 5400 a dokładnie 5240.
A nie jest tak ze gdyby była jakaś nieszczelność to by cisnienie się nie utrzymywało?
Filtr powietrza jest stary jeszcze go nie wymieniłem
MARUDA
168g/s to bardzo dobry wynik jak na 5.2tys obr bo ja przed programem miałem 170 przy 5 tys ale auto nie było serią a teraz mam prawie 190 ale maksymalnie jest ponad 200 więc te 168 jest ok
odnośnie doładowania to wychodzi że jest lipa ale zrób to przyzwoicie i wrzuć w odpowiedni dział to się oceni;/
Przestańcie Panowie z tymi przepływami w pogrzebanych autach. Przepływ moze byc wyznacznikiem tylko w serii i nie zawsze ma odwzorowanie w mocy. W tej chwili mam na tapecie auto które mierzy 345g/s i nie jedzie !!!!!!
NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!
no ale kolega ma właśnie serię!!! ja w sumie program także więc ma to odwzorowanie...a na dużym turbie i customowym strojeniu to już inna bajka ale o tym nie debatujemy tutaj...
Nie ma znaczenia czy mała, czy duża locha. Turbo napompuje to i bedzie przepływ, a jak to zostanie spalone zalezy od wachy, zapłonu itp.
Tak czy siak logi do poprawki bo z tego skrawka cięzko cokolwiiek wywnioskować.
NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!
Jasne jasne logi takie bo droga się zakończyła. Pozatym po resecie chce przejechać pare km żeby zrobić 032.
Wszystko wrzucę.
MARUDA
Spoczko , jak zrobisz to zamieść wszystko w dziale Vag-com nie tutaj
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Wiem, że już zdążyłem pochwalić się w innym temacie no ale wypada i tu zamieścić informacje.
Wczoraj pojechałem moim turbolotem na wgranie programu.
Trwało to naprawdę długo. Wiązało się z koniecznością wycignięcia komputera.... bo nie mogli się podłączyć.
Czas operacji to ok 2,5h w tym logowanie za każdym razem po wyniku i ponowne hamowanie.
Na miejscu mocno marudziłem, żeby nie przesadzić z mocą i nm... bo chce mieć jeszcze sprzęgło
Spece stwierdzili, że prawdopodobnie moge mieć problem z dv.... i dobrze było by go zmienić.
Podaje wykresik
Wyszło w serii 226 km i 270nm
Po wirusie 254km i 340 nm
Czekam na ocene wykresu
Po powrocie do domu TT zostało umyte i wyczyszczone w środku... tak w nagrodę
Ostatnio edytowane przez Limbo ; 18-09-2011 o 07:20
MARUDA