Haha nie próbuje tankować, bo ja jeszcze do szkoły laże, młody gówniarz 18 lat mam i nie zawsze mam te 300zł żeby zatankować do pełna tylko częściej tankuje po prostu po 100zł heheh :P
Haha nie próbuje tankować, bo ja jeszcze do szkoły laże, młody gówniarz 18 lat mam i nie zawsze mam te 300zł żeby zatankować do pełna tylko częściej tankuje po prostu po 100zł heheh :P
Mam pytanie.
Otóż wszystko wskazuje na to, że mam w pełni sprawny przepływomierz, jednak nie zrobiłem jeszcze logów stąd pewności nie mam Na wszelki wypadek już teraz robię przymiarki do zakupu nowego.... lub dla własnej wiedzy chciałbym się czegoś nauczyć.
Czy przepływomierz w silniku BAM i APX jest taki sam? Wyczytałem w któryms z postów Artura, że taki jest numer przepływki 0280218034
Znalazłem też taką stronę e-autoparts.pl - części samochodowe w zasięgu ręki, wszystkie marki! Auto części zamienne do samochodów, sklep motoryzac - e-autoparts.pl-części samochodowe w zasięgu ręki, auto części zamienne do samochodów, sklep motoryzacyjny - przep
wynika z niej, że pasuja 3 różne modele z BOSCHA... każdy w innej cenie i każdy niby pasuje bo pod TT 225Q.
Jak jest naprawdę?
No i jeszcze jedno do znawców robienia logów. Otóż udało mi się jakoś ogarnąć inny program do logowania tj PCmscan czy wyniki z logowania tego programu można uznać tak samo miarodajnie jak z vag com??
Ostatnio edytowane przez Limbo ; 03-05-2011 o 17:26
Z tego co widzę to masz APX. Pasuje do niego tylko 0280218034 numer części VW: 06A906461E. Sklep polecam bo kupowałem tam sondę
Nie kupuj czasem jakiejś podróbki przepływomierza
Pozdrawiam
Wiem wiem, że podróby się nie kupuję. Ale chyba jeszcze nie musze kupować. Jade zaraz robić logi, może teraz się uda.
A do BAM jest taki sam przepływomierz?
Do BAM jest inny. Numery 0280218065, VW: 06A906461M
Dziekuje za zaspokojenie mojej wiedzy
Znowu robiłem pomiary pcmscan i wiem czemu nie dziala vagcom- dlatego ze mam kabel jakis od elm327 a nie do vagcoma no ale nie ważne. Chodzi o sam program pcmscan jest albo dupowaty albo nie wiem. Mam dostep to w pelni legalnego. Dzis robiłem takim właśnie pomiary. Jaki jest efekt? a no taki, że auto pokazuje cały czas doładowanie równe 0- coś nie działa. Dlatego nie wiem na ile inne dane są w miarę prawdziwe. Maf pokazuje maksymalnie 145 czy jakoś tak. Wiec jesli to prawda to przepływomierz do wymiany. Mam spore doświadczenia z przepływkami i wiem kiedy coś z nimi nie tak. Wydaję mi się że auto sprawuje się ok wiec ten wynik chyba też jest błędny.
Czekam na nowy kabel do vagcoma i będzie wszystko jasne.
---------- Post dodany 05-04-2011 o 12:41 ---------- Poprzedni post 05-03-2011 z 19:10 ----------
Przy dobrych wiatrach dziś uda się logowanie. Mam kabel do vagcoma. Wrzuce logi. Oprócz tego do auta wpadnie nowy olej. Wybór padł na Motul 5w40 300V competition cena trochę duża....ale chyba dla TT warto kupiony w hurtowni nie podroba z allegro.
Ostatnio edytowane przez Limbo ; 04-05-2011 o 13:52
Wiem że jest to olej jeden z najlepszych (niby) na świecie. Nie leje się do serii tylko dlatego, że jest zbyt drogi. Ale nic się nie stanie jeśli nim zaleje.
Jeżeli kogoś stać na ten olej... to nic nie stoi na przeszkodzie by go nim zalać.
Poszperałem trochę tez po forum co do 300V. M and V musze przyznać ze jestes chyba jedyną osoba z jakąś awersją do tego oleju (w każdym temacie jako jedyny piszesz ze 300V jest zły) poprosze więc o sensowne wyjasnienie tego zjawiska a najlepiej jakis artykuł, link cokolwiek.
Ostatnio edytowane przez Limbo ; 04-05-2011 o 15:46
heheh nie mam awersji do 300V po prostu lubie niuanse
zwracam na to tylko uwage, bo jak rozumiem chciales wlac mozliwie najlepszy olej do siebie bez wzgledu na koszta ? jesli tak motul 8100 bylby dla twojego (seryjnego) autka lepszy,
jesli chodzi o wyjasnienie zjawiska - chodzi o sklad oleju, w tym miedzy innymi o jego gestosc, 300V to olej dedykowany do motorow modowanych,
w seryjnym aucie lepiej sprawowac bedzie sie model 8100 - oczywiscie, ze nic sie nie stanie, to swietny olej, ale jego sklad byl tworzony pod inny rodzaj silnikow - nie ma sensu zalewac go do serii
sa to niuanse tak drobne, ze niemal nieistotne,
zwracam tylko uwage, ze 300V to olej drozszy, ale nie olej lepszy do seryjnego TT niz tanszy 8100 - to czesty blad - drobiazg, ale warto wiedziec,
mysle ze wiecej kolegow z forum to potwierdzi
to nie uwaga typu "zmien ten olej", tylko typu "jak bedziesz zmienial olej nastepnym razem nie zalewaj do serii 300V"
Ostatnio edytowane przez M and V ; 04-05-2011 o 16:03
"Love Them BOTH" - M.
W sumie w planie jest program więc może się i olej przyda
Zgadzam się z kolegą M and V. 300V w twoim przypadku to przerost formy nad treścią, no ale jeżeli masz taki kaprys to czemu nie, ja zalał bym jednak 8100, a oszczędzoną kaskę przeznaczył na płyn chamulcowy Motul rf 600
Znowu TT znowu Cabriolet
Żeby nie być gołosłownym
Kurcze kupiłem wczoraj też termostat... ale dziś vag pokazał jednak 87* wiec chyba wskaźnik jest do dupki
Termostat oddam wiec do sklepu- w sumie szkoda, że jest dobry bo miałem nadzieję, że w końcu powalczę pod maską.
Kupiłem też postojówki.... masakra 10zł jedna za taki szajs
Leci do mnie nowy przypływomierz BOSCHA nie wiem o co chodzi z tym starym więc kupiłem nowy.
To jeszcze żeby nie być gołosłownym wrzuć zdjęcia nowych postojówek, nie zapominając o paragonie!:P
jasiel, bardzo jestes zabawny. Twoja ironia może się przyda ale w Twoim temacie.