no ja mówie o czujniku w zbiorniczku
no ja mówie o czujniku w zbiorniczku
Paweł ja pisałem o odłączaniu kostki od czujnika przy silniku ten 4-pinowy. Tracę już cierpliwość wczoraj przez 5km działało ok. na kanale 49 było cały czas około 90st. a później znowu szybki skok i mryganie na FISie. Sprawdzałem na Vagu temp płynu. Po odpaleniu 0st. Szybko doszło do 50,60, 70 wolniej szło od 80 przy 87 stopniach po chwili otworzył sie duży obieg i dolna rura szybko się nagrzała- więc praktycznie jest idealnie, bo termostat pewnie jest od 87 stopni. Idę zaraz na mrozie jeszcze raz popatrzeć na kable. Aaaa i nagle wyskoczył błąd:
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 8N1 919 880 E
Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D28
Coding: 04044
Shop #: WSC 06311
Ident.-Nr. Wegfahrs.:AUZ5Z0Y7263018
1 Fault Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
29-00 - Short to Ground
Czyli co nowy oryginalny czujnik Audi do dupy za przeproszeniem ?? mam jeszcze dwa inne idę je podmienić.
Jak miło poczytać w święta
Problem ze stykami zbiorniczka tak banalny ,że aż mi się chce śmiać. Mam ten sam problem , a że autko od prawie 2 miesięcy w garażu nie ruszane, to myślę poczytam i poszukam rozwiązania. A wystarczyło mózgiem ruszyć.
Aaaa - i Wesołego końca Świąt - chociaż co to za święta co są w weekend ....??
Temat wskazań temp. mnie dobije
Więc tak błąd 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)-Czujnik temperatury dla wskaźnika temp. płynu chłodzącego - G2, Czujnik ECT - G2. Zacznijmy od tego że czujnik G2 i G62 znajdują się w jednej kostce ?? Ale działają niezależnie . G2- odpowiada za podawanie temperatury na wskaźniki (pin 2 i 4), a G62 odpowiada za podawanie temperatury do ECU (piny 1 i 3). Dlatego odłączając wtyczkę od 4-pinowego czujnika wyskakiwał mi błąd o czujniku G62 i temp na VAGu była niepoprawna. Natomiast nie wyskakiwał mi już więcej błąd o czujniku G2. Wyskoczył raz i tyle. Wskaźniki i kanał 49 jak źle wskazywały tak dalej źle wskazują. Przeglądnąłem trochę wiązkę i jest ok może gdzieś dalej jest coś nie tak ale tam na chwilę obecną się nie dostanę.
Możecie mi podpowiedzieć do czego jest ten czujnik ??
odłączanie wtyczki od niego nie powoduje żadnych zmian przy skanowaniu auta.
Ostatnio edytowane przez VanWave ; 26-12-2010 o 13:37
Który czujnik odpowiada za wentylatory na chłodnicy?
Nie zawsze się odpalają i w korkach lubi mi temperatura podnieść. Opada po odpaleniu klimatyzacji.
Wyglada mi to na czujnik cieczy chlodzącej który daje sygnał na zegary lub do ECU i dziwne że po odpieciu nic się nie zmienia
ICEMAN ten czujnik jest w chłodnicy od dołu po stronie kierowcy
Znowu TT znowu Cabriolet
Jeśli dochodzi do Ok 97* i później dopiero spada to może też być niesprawny moduł sterowania wentylatorami .
W tym przypadku nie włączają sie wentylatory przy pierwszej fazie ( wolniej sie kręcą ) tylko od razu włącza się 2-ga faza .
Musisz zaobserwować czy dzieje się tak u Ciebie .
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Arttur no właśnie przekracza ponad 100 i nie ma żadnej zależności. Jak jest odpalona klima jest ok. Nie ma klimy to przy dłuższym postaniu w korkach robi się gorąco. Na pierwszy ogień wezmę czujnik.
U mnie taki objaw był a po czasie wysypała się pompa wody, jak włączylem klime bylo ok. ale zauważyłem też że dzialo sie to tylko na wolnych obrotach, po dodaniu gazu temp. wracała do normy
Znowu TT znowu Cabriolet
Miałem robiony rozrząd z pompą itp jakieś hmm 2 miechy max temu. Mówiłem by nie dawał plastikowej pompy... hmm sprawdzę na pudełku producenta i zobaczę co dał jak ten syf to ma przejebane.
Hmmm dlatego ja kupuję części zawsze sam, a w sklepie patrzą się jak na kretyna, że zamawiam takie części, bo każdy bierze części "Hart" i filtry Filtron, a ja proszę o Bóg wie co- bo łożysko SKF to już taki luksus Haha polska mentalność, ale to inny temat
Mam nadzieję, że nie dostałeś kiepskiej pompy, a jeśli nawet to chyba najgorsza wytrzymałaby te dwa miesiące ? Nigdy nic nie wiadomo ?
Sprawdziłeś czujnik ten od wentylatorów ? Ile na VAGU pokazuje Ci temp ? Na zimnym silniku, po odpaleniu macaj dolnego węża i zobacz czy termostat nie puszcza płynu może przyciął się w jednej pozycji ?
Hehe na vagu i klimatroniku temp ok. Terostat się otwiera prawidłowo. Tylko przy korkach lubi się wentylator nie odpalić. Tylko tyle
A sprawdzałeś ten bezpiecznik koło aku odpowiedzialny za wiatraki ? Ktoś kiedyś pisał, że styki słabo przewodziły przeczyścił i działało Sprawdzałeś na postoju na Vagu czy na kanale 49 kiedy się włącza pierwszy bieg wentylatorów ? Czy to się dzieje sporadycznie ?
O nie wiedziałem o bezpieczniku w aku. Jak się do niego dostać i jak wygląda? Jutro mogę na postoju sprawdzić wiatraki.
Wracając do pompy wodnej to widać mechanik mnie już zna dał mi oryginalną pompę do TT
W tej chwili z metalowym wirnikiem robi tylko HEPU Skf już daje plastik no cóż schodzą z kosztów, ale i nawet w tym przypadku jeżeli jest nowa to bez obaw wystarczy na długi czas, o ile została wymieniona.
Wymień profilaktycznie czujnik w chłodnicy, koszt jest nie wielki a pozbedziesz się stresu że kiedyś walnie, styki sprawdz w puszce nad aku, jeżeli to nie pomoże trzeba na blat wywalić moduł o którym pisal Artur, jest on pod podstawką aku
Kurcze w tych waszych TT ciągle coś, moja tylko taka felerna że nic się nie chce psuć, aż nudny ten samochód się staje bo nie mogę sobie pogrzebać
Ostatnio edytowane przez ZUCZEK ; 17-01-2011 o 20:15
Znowu TT znowu Cabriolet