Co z tym zrobic gdy padnie??bo wlasie zdechlo, czy pasuje od jakiegos innego modelu??
Co z tym zrobic gdy padnie??bo wlasie zdechlo, czy pasuje od jakiegos innego modelu??
a po co? przeciez to niedrogie jest poza tym skad wiesz ze padlo? (objawy)?Zamieszczone przez solina
alternatywą dla tego zaworka jest MBC (manual boost controller)
Pozdrawiam!
Pajak
wiem poniewaz bylem na VAG-u i wykazal ten blad oraz blad przeplywki, i auto glupiejen czasami, czasem jedzie czasem nie...myslicie ze dostane to od reki albo na drugi dzien w serwisie??
najpierw zmien przeplywke na nowa i to byc moze rozwiaze Twoje problemy i okaze sie ze N75 wcale nie jest uszkodzonyZamieszczone przez solina
Pozdrawiam!
Pajak
hehe sprzeczne wlasnie wersje bo elektryk coma to robic powiedzial ze pierw woli zrobic ten zawroek n75 bo od niego moze glupiec przeplywomierz.. a najgorsze jest to ze mam malo czasu, bo w niedziele jade do UK(niechce ktos jechac)
N75 jest od regulacji doladowania nie ma nic wspolnego z "szarpaniem" auta przeplywke podmien na nowa badz odlacz i obserwuj. Jak chcesz miec over boosta tak chyba do 1.6 zaloz od 225 KM a jak chcesz mnie okolo 1.4 bara to od 180 KM
pozdro
O szarpanie chodzilo mi to ze raz jedzie normalnie moc i wszytsko jest ok, a czasem jest tak ze jest zamulona starsznie....Zamieszczone przez Paweł
to prawie na bank przeplywka padnietaZamieszczone przez solina
Pozdrawiam!
Pajak
no dobra ale jak komputer pokazal blad przeplywki i czujnika??to co??
to nic - najpierw zmien przeplywke, potem skasuj bledy w kompie (VAGiem) i zobaczysz czy jeszcze jakis blad potem wywali...Zamieszczone przez solina
przeplywka to bardzo czesto "zuzywajacy" sie element w tych silnikach (zarówno w TT jak i w golfach i innych 1,8T)
Pozdrawiam!
Pajak
Wymienilem przeplywke, jakby lepiej ale jeszcze nie to pojechalem na VAG-a przeplykwi juz nie wywalalo jeszcze tylko ten N75 i czujnik odpowietrzenia baku paliwa(okazalo sie ze wypiela sie kostka) zamowilem ten zaworek w salonie ASO, mieli na drugi dzien, i auto ma drugie zycie