ZUCZEK dzięki porównanie idealne i słychać różnicę. Tylko tak to napisałeś ze nie wiem czy się cieszyć czy nie ale dzięki
ZUCZEK dzięki porównanie idealne i słychać różnicę. Tylko tak to napisałeś ze nie wiem czy się cieszyć czy nie ale dzięki
a masz wywalone te wszystkie N249 itp z pokrywy zaworów? bo usuniecie tego i dac wezyk bezposrednio z kolektora przyspiesza działanie zaworu, jesli to masz i wszystko sprawne to ja bym jeszcze rozebrał zawór i sprawdził czy jest szczelny a jak wszystko ok to dac mieksza sprezyne
sa nadal na pokrywie ale odłączone od silnika. Zawór raczej szczelny ale mogę go jeszcze sprawdzić.
hmmm no jesli przy dużym boost jest surge to bardzo możliwe że przepustowość jest zbyt mała ale jeśli przy delikatnym boost to nie powinno być bo ilości powietrza które dv przewala do TIP są niewielkie z racji małej predkosci wirnika...ja na hks miałem surge na malutkim boost i na podciśnieniu ..nawet jak na postoju dodwałem gazu gdzieś tak do 0.3 podciśnienia to juz było słychać..tam to zatwarda sprężyna..jak kupie bardziej miekka to hks pewnie wleci z powrotem...ale już działający jak DV
ale ja nie mam surga żadnego wszystko luluś
Wowo spróbuj wrzucic na chwile splittera w pozycji otwartej i skreconego delikatnie powiedzmy 5klik i zobacz czy sie poprawi, na starym turbo zauwazyłem ze zamkniecie zaworu powodowało surge
Znowu TT znowu Cabriolet
taa Splittera, z kieszenie go przecież nie wyjme :/ U mnie w wiosce same seryjne fury, więc nawet zamianki nie ma z kim zrobić
Przy małym doładowaniu na dużej sprężarce surge moze zaistniec i ten fakt juz potwierdziłem, ale na wysokich obrotach przy sporym booscie nie ma prawa występować.
W następnym tygodniu bedzie grzebane przy aucie, więc od razu zajmiemy się tym problemem. Plan jest taki, by na próbe przenieść DV przed samą przepustnice i zobaczyć co się bedzie działo. Jeśli nie pomoze.... dołożymy drugi DV. Jeśli na 2 zaworach bedzie git, bede szukał czegoś z większymi króćcami.
Ostatnio edytowane przez wowo ; 14-12-2010 o 19:59
NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!
Wkładanie drugiego DV jest pozbawione sensu jak dla mnie, myślę że splitter zalatwi sprawe wywalając nadmiar w kosmos
Znowu TT znowu Cabriolet
Na test wypiąłem przepływke, a ori DV podłączyłem w trybie "otwartym" tak by wywalało wszystko na zewnatrz. Niestety nic to nie zmieniło :/ Z checią bym na próbe zapakował splittera ale nie mam skąd wyczarowac Kupowac w ciemno nie bede, bo moge tylko utopić kaske :/
NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!
hmm wyciagnij sprezyne z dv i pojedź do motoryzacyjnego, na pewno coś dobierzesz...jak bedzie za miekka to dorobisz podkładki z gumy czy czegos i bedzie git..wedlug mnie sprezyna jest twardawa ...splitter rozwiazał by sprawę bo kręcąc zmieniasz napięcie wstępne sprężyny , no jak by nie było to dlatego go kiedyś kupiłem , zakup jego nie byłby wywaleniem kasy w błoto lecz akustyka tego zaworu jest kiepska(niby szczegół ale jak kupować to czemu nie z bajerem a no i hks ma 100% szczelność a splitter nie do końca) , ciekaw jestem jak na big turbo by to syczało..zaleć do płonia to zrobimy testy hehe
Mówisz, że sprężyna jest twarda, ja jednak stosowałem również ori DV i bez efektu... Nie sądze by w fabrycznym zaworze była na tyle twarda sprężyna.
Do Płocka za daleko jak na taką pogode:/ Na początku roku bede u Witka, to może się z Zuczkiem jakoś ugadam, jeśli do tej pory nic nie zdziałam.
Chyba że ktoś na ochotnika chce mi splittera podesłac na próbe
NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!
Płońsk to troszkę bliżej chyba:P a jesteś pewien że przy małym podciśnieniu zaworek się uchyla?
Pomyłka Faktycznie Płońsk.
Samemu ciężko stwierdzić przy jakim sie już otwiera. Ustami jestem w stanie go zasiągnąc Na wolnych obrotach jest otwarty.
Zresztą ten sam fabryczny, oryginalny DV siedział przy K03s i działał znakomicie, pomimo,że boost był mniejszy.
NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!
no to może faktycznie spróbuj go przenieść blisko przepustnicy...ale zanim to zrobisz na probe mozna dać lajtową sprężynę jeśli to nie pomoże to znaczy że przenieść i dać większy zawór..a dodam że ten hks co zakupiłem to ma średnice wejścia do zaworu około 30-32mm (dokładnie nie pamiętam) więc jak widać duże turbo musi mieć duży upust a nie taki mały otworek jak u nas:P
wowo Nie doczytałem , na wszystkich 3 zaworach masz takie objawy ?
Jakie podciśnienie Ci pokazuje na biegu jałowym ? Jeśli jest w normie to sprawdziłbym w pierwszej kolejności drożność wężyka podciśnieniowego zanim zaczniesz kombinować dalej , może się czymś przytkał
Pawel-2005 Holset Hx 35 to turbina o potencjale 500+ i jest raczej odpowiednikiem czegoś pomiędzy GT3076 .83AR a GT35 . Jak chcesz wykorzystać potencjał tej turbiny to obawiam sie że wtryski 630cc mogą być małe .
Faktem jest że będzie wstawać szybciej od GT35 ale będzie to robić raczej podobnie do T3/t4 z wirnikiem kompresora stage 4 czyli trochę wolniej od GT3071 .64 AR .
Hybryda K26/HX35 teoretycznie wydaje się ciekawa , mniejszy wirnik turbiny z większym wydajnym wirnikiem kompresora tyle ze w praktyce może być tak jak z GT2876 . W teorii wydeje sie być ciekawą turbiną jednak kompletnie nie sprawdza się w 1.8T.
Tak czy inaczej przemyśl sprawę i działaj
A tak BDW to pomykam obecnie na takim zaworku jak na filmiku wklejonym przez Zuczka
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden