popatrz sobie na logi TT 180 a potem samemu możesz zrobić to vagiem lub jeśli nie masz to zrób podobnie z zegarem doładowania ale tak wszystkiego nie zobaczysz...
popatrz sobie na logi TT 180 a potem samemu możesz zrobić to vagiem lub jeśli nie masz to zrób podobnie z zegarem doładowania ale tak wszystkiego nie zobaczysz...
no wlasnie tutaj jest problem bo nie mam takiego kabla. Kiedys kupilem kabel ten kabel OBD2 ale nie umialem sie tym obsłużyć i od tego czasu leży w garażu
całą obsługę masz opisaną w dziale VAG-com
zamowiłem właśnie kabelek Najlepszy Najtańszy VAG USB KKL line we wtyku OBD (1306458129) - Aukcje internetowe Allegro
poczekam aż przyjdzie...
Mam ten sam kable tylko że niebieski. Wszystko działa ok.
Jak już jesteśmy przy temacie turbin. To mam pytanie.
Jak silnik jest zimny i zaraz po zapaleniu samochodu i wrzuceniu biegu przy przyspieszaniu czuje spadek mocy takie przerywanie tak jakby coś turbo blokowało (znika po 200 - 300 metrach i nie wraca) . 2 razy to odczułem do tej pory jak musiałem pilnie ruszyć szybko bo przeważnie lekko turbo dogrzewam przed trasa.
może coś się dzieje z kontrolą trakcji ? może tam jest problem
Celował bym raczej w układ paliwa, lub sonde.
NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!
możliwe że sonda ona musi się rozgrzać - chodź nie butuje się silnika na zimnym więc problem nie istnieje.
Sonda ma wbudowaną grzałkę i to ona ja podgrzewa w pierwszych "chwilach" pracy silnika, ewentualnie dogrzewa.
NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!
Moja raczej nie ma grzałki chyba. Chodź ta pompa paliwa to dobry trop. Może to by wyjaśniało dla czego przy 5 tys obrotach występuje spadek doładowania i lekkie odczucie na silniku tak jakby coś go przytrzymało. Trwa to 1s max. Można na vagu zlogować układ paliwowy?
Gdzie jest moderator
Znowu TT znowu Cabriolet