witam jak w temacie potrzebuje program by wgrać do auta z TT 225ps
jesli ktoś ma będe wdzięczny
onthefloor@interia.pl
witam jak w temacie potrzebuje program by wgrać do auta z TT 225ps
jesli ktoś ma będe wdzięczny
onthefloor@interia.pl
myślę że wiele osób ma ale w swoich autach...sądząc po roczniku to masz silnik BAM?
a no i oczywiście się przywitaj w stosownym dziale jeśli możesz to opisz w skrócie co chcesz modzić a nie tak dajcie to tamto a ja potem mam potem was w du...bo jesli tak to skasuję Twoje posty...
Ostatnio edytowane przez Pawel-2005 ; 07-10-2010 o 09:11
ja wogóle to mam audi a4 z 2001 roku silnik AWM 170 ps w standarcie ale mam softa wgranego na ponad 200ps i potrzebne mi wtryski od TT 225ps i program
a tak wogóle witam wszystkich
TT chciałem mieć zawsze ale mam dziecko a wiadomo że TT do duzych pojemnych aut nie należy hehe
etam, bardzo pojemne jest
hmm wtryski, program i z 170 chcesz zrobić 225? Ciekawa koncepcja. Nie lepiej jak ktoś dostosuje program do auta niż wgrywać nie wiadomo co?
no właśnie to jest praktykowane rozwiązanie? bo jeśli np sondy są inne turbo N75 itp bla bla to to i tak nie będzie jechać...ani działać..jak by to było takie proste to jeden na forum by zrobił wirusa a reszta od niego pozgrywała...
Jeszcze ci na Racing nie odpowiedzieli, bo tam pytałeś, możesz zapomnieć o takiej kombinacji, owszem całe strojenie auta od podstaw i powinno być ok, z tym że jeżeli masz tam zwykłą k-03, to mocy większej nie osiągniesz, może jedynie będzie bezpieczniej
Znowu TT znowu Cabriolet
raczej mam turbo k04 bo to mocniejsza wersja
i jeszcze jedno TT na ilu barach wtryski chodza bo mi na 4 barach i tam chyba też
a co do programu to trzeba do tunera dobrego jechac tak?
bo ja wirusa mam ale na te wtryski którą mam a jak włoże inne może być klapa tak?
Jaka to mocniejsza wersja 170hp, wersja 180hp w serii ma k-03 lub którąś z k-03s no chyba ze zmieniałeś razem z innymi gratami, sporo nie wiadomych w twoim projekcie ustal pewne kwestie, bo inaczej twój projekt zmierzy do destrukcji
Zakładamy że masz tą lepszą turbinę k-03s, to zmień wtryski i nie odpalając auta jedz do porządnego tunera, ale od razu ci mówię, że bez wiekszych modyfikacji wydechu, dolotu itp dużo nie osiągniesz na tym set-upie, no chyba ze nie chcesz się długo nacieszyć sprawnym autem
Znowu TT znowu Cabriolet
no i ciekawe jaki ma icek...jeśli seryjny malutki z boku to już całkiem marnie to widzę..
co to jest ten icek?bo nie wiem
Były wersje z dwoma ic może to ta, kolega chce osta wyhaczyć tak na początku naszej znajomości, chyba że ktoś ma ochotę po raz xxxxx tłumaczyć co to jest IC FMIC k-03 k-04 itd, zapraszam do archiwum
Znowu TT znowu Cabriolet
hehe onthefloor dobry tuning byś zrobił xD
Dla ścisłości dodam że jeśli masz seryjne turbo to na pewno jest to K03 lub tzw. K03s , jeśli ktoś wymieniał na K04 to jest tam co najwyżej K04-15 czyli nie wiele większa od K03 i sporo mniejsza od K04-23 z TT 225
Pomysł użyciem programu z 225 jest kiepski ze względu na niezgodność osprzętu .
Poza tym jak można dyskutować o tuningu jeśli nie zna się podstawowych zwrotów i nazw części , powinieneś się odrobinę dokształcić w tym zakresie
Nie sądzę też aby było cokolwiek więcej do powiedzenia w tym temacie więc zamykam .
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden