Dzięki Pająk za radę . Co prawda po rozmowach z Norwegami trochę plan zmieniłem i wstawić będę chciał jednak coś ze sportowym katem(problemy z przeglądem ewentualnym)
a oddam sięw ręce UNITRONIKu .Poza tym że poczytałem o nich na forum(jedna TT juz pogrzebali) to maja tez punkt w Szczecinie z którego jestem(teraz czasami) no i teraz się z nimi tylko dogadam dokładnie co bym chciał i przy najbliższym wyjeździe do PL powalczę trochę a chcę zmienić : dolot,wydech,sprzęgło,może blow off i na deser chip .Więcej nie grzebię bo myslę że jak wykrzesają te 220 czy 230 KM to mi wystarczy . Uprzedzając pytanie"dlaczego nie kupiłem oryginalnej 225?" - tu w Norwegii cło(SZALONE!!!!!!!) jest naliczane od KM , masy , pojemności silnika i roku produkcji więc TT ka 180 KM była raczej sensownym wyborem .Pozdro