ZUCZEK, ta tylko zabież ze sobą kałacha, amunicje i troch zostaw miejsca w bagażniku na łopatę :P
ZUCZEK, ta tylko zabież ze sobą kałacha, amunicje i troch zostaw miejsca w bagażniku na łopatę :P
NO RISK,
NO FUN.
no ja w ostatnią sobotę postanowiłem sprawdzić ciśnienie i wyniki mnie przeraziły mianowicie:
lewy przód 1,4 prawy przód 1,6 (norma: 2,4)
lewy tył 1,8 prawy tył 1,9 (norma: 2,3)
Tak więc miałem okazję po raz pierwszy sprawdzić kompresor (który był fabrycznie zapakowany )
Znajomy mi powiedział, że w przypadku niskoprfilówek to normalne, że opona traci powietrze, co o tym sądzicie?
(mam rozmiar 225/45R17)
dzi? ma j? Aldona
Ja ostatnio sprawdzałem u siebie, w przednich miałem koło 2,1, w tylnych miałem 1,5 i 1,8 - sprawdziłem wodą z mydłem, uciekało przy wentylach, wentyle do wymiany w wulkanizacji i już jest ok
Przy okazji dowiedziałem się, że przy każdym przekładaniu gum powinno się zmieniać wentyle
Niby co miesiąc powinno się sprawdzać ciśnienie, niezależnie czy to jest niskoprofilówka czy normalna opona.
Po tym sprawdzam ciśnienie z raz, dwa razy w miesiącu.
Nie ma co niszczyć opon, a do tego bezpieczeństwo inne - jak każda ma inne ciśnienie.
Jakby tego było mało - więcej pali, chociaż to już najmniejsze zmartwienie
Słuchajcie a co z ciśnieniem w 18"? Na klapce mam do 17" Opony 225/40
ja mam 19" a na nich 225/35 przód (2,6bara) i 245/35 tył (2,4bara).Ciśnienie sprawdzam co 2 tyg i narazie trzyma się norm
Też mam 18 225/40 ,i co serwis z oponami to pan serwisant inne ciśnienie zaleca .Więc jeśli ktoś ma jakąś wiedzę w temacie to proszę o radę.
romario4
Ja ustawiałem pod swoje potrzeby metodą prób i optymalnie wyszło 2.2
A tak w ogóle to co to za temat
Znowu TT znowu Cabriolet