Maru, zgadzam się z Tobą w 100%
Maru, zgadzam się z Tobą w 100%
NO RISK,
NO FUN.
Maru kazdy ze swoim autkiem robi co chce bo pieniedzy za ktore je kupilem nie ukradłem. Poza tym nie jest to sportowe autko typu ferrari czy subaru- nie ma co porownywac , nie zagazowalem 305 konnego boxera . Widzialem duzo drozsze , mcniejsze i szybsze auta na gaz... chcialem sie dowiedziec odnosnie modow do auta ale widocznie ten gaz was bardzo razi i strasznie sie gotujecie, a niepowinniscie bo to MOJE auto-MOJE pieniadze . chcialem zasiegnac konkretnych informacji u ludzi ktirzy sa kumaci w temacie a takimis ie wydawaliscie... a jedynie 2 moze 3 osoby byly w stanie to zrobic. wam wielkie dzieki
Maru Co do zwrotow inwestycji ma si eona zwrocic po okolo 5 miesiacach a nie jest to 1/2 czasu po ktorym zamierzam sprzedac to autko,
w sumie co chcecie od chłopaka ja też myślę o instalacji gazowej narazie się rozglądam
NO RISK,
NO FUN.
hehehe ale ten gaz wyjdzie troche drożej niż LPG no ale efektu tego gazu jestem bardziej ciekaw niz tt na LPG ,czornaldo, odnośnie rad masz racje kazdy ma swoje auto i robi z nim co chce, ja tam zawiele nie musze latac TT dlatego nawet nie mysle o gazie...ale jesli chcesz pozostac przy gazie nic nie ruszaj....jedynie jak pisałem wydech dolot nie pogorszy sprawy...program moze wiele namieszać;/
Pawel-2005 dzieki za wypowiedz. obgadam sprawe jeszce z gazwonikiem i pojade do V - techa i zapytam jak oni to widza chociaz wiaodmo ze beda chcieli zarobic... mozliwe ze zamaist tego kupie w koncu wymarzone chromowane siedemnasteczki dzieki z apomoc i pozdrawiam
Tak założyłeś gaz to daj mu spokój bo inaczej warsztat będzie garażem dla twojej TT
Jedyny słuszny gaz to NOS i żaden inny
Znowu TT znowu Cabriolet
a mi sie nie podoba ze ktos truje swoje TT gazem. moj wpis nie mial ci pomoc tylko pokazac bezsens tego przedsiewziecia. TT to nie m6 ale swoje potrafi.
moja rada - nie tuninguj go
a jak to zrobisz to daj znac jak ci poszlo
Gdy tankujesz z myślą o najbliższym czwartku bądź niedzieli to wiedź, że szatan się tobą interesuje
LPG jest zajebistym paliwem do tunningu,mieszkam w Australii od 1987 i juz wtedy tutaj wszystkie taksowki i policyjne wozy jezdzily tu na gaz.Polska i ogolnie Europa jest stosunkowo mlodym krajem jesli chodzi o doswiadczenie z LPG.Sam tutaj jezdze autem na gaz,ma 4 litry pojemnosci i 6 cylinderkow i juz przejechalo prawie 300tys na gazie bez zadnych problemow.Jednak z tego co wiem zeby autko bylo trwale na gazie to trzeba glowice zrobic pod gaz.
KANGUR,
Tak jest dobrym paliwem do silników do tego przystosowanych, duże v8 dobrze znoszą LPG jest wiele motorów które nic nie robią sobie z gazu ale 1,8T nie został do tego stworzony i prędzej czy pózniej będą z nim problemy, wszystko zależy od stanu a wiemy że są to już nie najmłodsze auta i wpadają w ręce różnych fachowców tuningowców.
Prosty przykład kolega założył sekwencje do volva v 70R był zadowolony i tanio śmigał ale jakiś miech temu wypaliło mu głowice i kilka zaworów, po dobrej znajomości 3tyś pękło ot i zaoszczędził.( w 1.8T jest 20V więc koszta będą większe)
Ja przed laty śmigałem Hondą 2.0.I 131Hp na sekwencji i sprawuje się do tej pory nowemu właść. a zrobił już 150tyś na tej instalacji LANDI RENZO , w 2005r dałem za nią 5tyś i bardzo się to opłacało.
Wiadomo że każdy zrobi jak uważa ale szczerze odradzam LPG do 1.8T i to jeszcze w koniec kropka
CZORNALDO
Większość nowoczesnych ECU w instalacjach gazowych działa na podstawie samoadaptacji względem ori ECU i nic się w nich nie ustawia
Jeżeli wgrasz nowe oprogramowanie do ori. ECU to ECU LPG powinien to zczytać i zaadoptować się do nowych warunków pracy, tylko jest taka kwestia czy ten model instalacji ma jeszcze jakiś zapas chodzi głownie o wtryski.
Generalnie to powinno się robić tak że przed zalożeniem LPG dobieramy trochę wydajniejszą instalacje np do 250HP zakładając ją do 180tki i wtedy modyfikujemy auto
POZDRAWIAM
Znowu TT znowu Cabriolet
KANGUR, do 4.0 v6 nasikasz i pojedzie ale tak na serio chodzi o charakterystykę silnika - w v6 moc rowijana jes stopniow bez wiekszych skoków a w uTTurbowionych moment bierze się z powietrza - dosłownie - niema mocy niema mocy pełna moc....i znowu przed czerwonym polem moc spada tak że te dwa agregaty różnią się nie tyle na czym jeżdżą ale wydajnością, stopniem wysilenia i innym przebiegiem pracy - mocy
już nie będę wspominał o lepkości- smarowaniu, liczbie oktanów itp. problemów - wszyscy wiemy jaka różnica jest między paliwem 98 a 95 a co dopiero poliwo do kuchenki
pozdrawiam
NO RISK,
NO FUN.
ja mam program v tech w mojej tt. co prawda nie robiłem tego u nich ale w warsztacie, który z nimi współpracuje. Od tej pory zrobiłem 30 tyś i jest ok.gdybym miał teraz robić program na terenie Krakowa to wybór padł by na TTC. Koleś, który robi tam mody pisze programy dla MTM. Poznałem do niedawno ale jest po prostu przejebany znać się na czymś to jedno ale zrobić coś konkretnie to drugie.