Witam, strasznie nisko lapie mi sprzęgło do tego jakby zle łapało bo ciężko toczyć sie bez dodawania gazu, silnik wpada w wibracje, jakby od razu sprzęgło trzymało cala sila. Czy da sie jakoś regulować hydrauliczne sprzęgło? Gdzie szukać przyczyny?
Witam, strasznie nisko lapie mi sprzęgło do tego jakby zle łapało bo ciężko toczyć sie bez dodawania gazu, silnik wpada w wibracje, jakby od razu sprzęgło trzymało cala sila. Czy da sie jakoś regulować hydrauliczne sprzęgło? Gdzie szukać przyczyny?
Na poczatek informacja, że całe sprzęgło jest w 225KM i Quattro 180KM takie samo.
Niestety nie da się w żaden sposób wyregulować sprzęgła w naszych tt- spróbuj jeszcze odpowietrzyć wysprzęglik, a jeżeli to nic nie pomoże to czeka Ciebie wyjęcie skrzyni i wymiana łożyska oporowego (w tt quattro to koszt dużo większy niż w tt fwd). Oczywiście przy okazji powinno wymienić się także tarczę i docisk sprzęgła.
Jak będziesz kupował to upewnij się czy jest to zestaw do TT Quattro 225/180KM (lub do Audi S3) o średnicy 240mm, a łożysko oporowe (wysprzęglik) musi być bezpośrednio sterowane hydraulicznie
Wysprzeglik odpowietrza się poprzez taki zaworek zaraz przy wejściu przewodu hydraulicznego do skrzyni?
Dziś odebrałem auto po wymianie sprzęgła. Jakby ktos z 50KM dodał. Załozyłem Valeo - 717 zł
no to super ciesze sie...
mi mija 178kkm.. i tez jakos nisko lapie.. a po za tym.. hmm.. no to chyba najwyzszy czas.
napisz, co wymieniales... i gdzie))
=========
Vorspung durch Technik
Poczekaj aż całkiem zacznie slizgać. Wymieniony komplet, bo nie lubie robić jednej roboty dziesiec razy. A autka (w tym TT) serwisuje w autoryzowanym serwisie.... FIATA. Jestem tak zadowolony,że w chevroletach przerwałem gwarancje i przeniosłem sie do fiata ,bo w GM z najprostszą rzeczą nie dawali rady.
ale gdzie , moje pytanie brzmialo..) i co wymeniles..?? tarcze.. kolo etc... ))Zamieszczone przez instruktor
=========
Vorspung durch Technik
Czy zeby zmienic sprzeglo w quattro trzeba sciagac silnik?
Nie trzeba Trzeba natomiast wyjac skrzynie , co jest z kolei bardzo pracochlonna operacja w naszych wozach ...
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Dzieki za info, pytam poniewaz mechanik powiedzial mi ze za wymiane sprzegla i przekladni chce 1000zl za robociznę, bo musi sciagnac silnik.Zamieszczone przez Arttur
Haha a to dobre... To jeden z tych mechaników, co nie liczą roboczogodzin,tylko od modelu i marki auta. Im lepsza fura,tym drożej.. Ja za wymianę sprzęgła zapłaciłem 414 złotych i to w autoryzowanym serwisie fiata. Pan Henio wziąłby pewnie 300 i po sprawie.