Powiem Ci, że na tych gumach nie tylko TT samo w sobie robi wrażenie . Tylko zostawiaj na skręconych kołach
Powiem Ci, że na tych gumach nie tylko TT samo w sobie robi wrażenie . Tylko zostawiaj na skręconych kołach
Ja mam ten sam problem , rece mi opadaja auto ma z 2008 roku po wymianie skrzyni przy przebiegu 4tys.km auto sciaga w prawo . Nikt nie wie co to moze byc dzieje sie tak na oponach zimowych lub letnich. Auto ma wymienione gumy wachaczy bo myslano ze to jest to ,ale dalej sciaga i kierownica jest przekrzywiona . Było to auto na pomiarach laserowych nic nie wyszło , wymienili gałki kierwonicze , dalej nic . 3 serwisy audi nie wiedza co jest .
trzeba było kupić starą TT ;]
A co do ściągania to może klocki z jednej strony obcierają ??? Miałem taki kiedyś w BMW.
Czarne jest piękne
Witam
Auto mam z 2008 roku kupiłem je jako nowe
Do 4 tys.km było idealnie , bo przy 4 tys.km wymienili skrzynie biegów bo pękła łapa. Od założenia skrzyni nowej cały czas sa problemy auto ściąga w prawo i ma o 2 centymetry obrócone koło kierownicze. Byłem w 4 serwisach audi i wszyscy twierdza ze geometrii jest bardzo dobra , byłem w firmie tunerskiej to samo powiedzieli kazali zmienić tuleje wahaczy i gałki kierownicze , dalej ściąg auto w prawo , działo się tak tez na oponach zimowych , opony zimowe mam na inych felgach
Tak zmienia se umie zawieszenie
Przebieg 12900 Kat wyprzedzenia L4 10 P5
Kat pochylenia L-0,30 - 040 zbieżność przód zero
Przebieg 17200 Kat wyprzedzenia L4 10 P5
Kat pochylenia L-0,30 - 045 zbieżność przód zero
Przebieg 25000 Kat wyprzedzenia L4 10 P 4 45
Kat pochylenia L-0,35 - 045 zbieżność przód zero