-
chpituning TT
Witam wszystkich, zastanawiam sie nad podrasowaniem silnika w TT. Prawdę mówiąc mój roadster zachowuje sie dość ospale, szczególnie na niskich obrotach, więc chciałbym wyregulować silnik i go trochę podkręcić. Podobno z 225 KM można osiągnąć 250 KM i moment obrotowy 350 NM. Czy ktoś z Was moze robił taki chiptuning? Czy możecie polecić jakąś firmę w Warszawie, która zrobi to w pełni fachowo i za rozsądne pieniądze? Proszę o pomoc. Pzdr
-
-
Ospale? 225? Może jest w trybie awaryjnym hehe
Pzdr,
-
-
Nie wiem czy ta ospałość to nie jest moje subiektywne odczucie, nie mam porównania bo nigdy nie jeździłem innym TT, w każdym razie nie czuje, żebym przyspieszał do setki w 6,4 sek. jak to powinno być wg danych fabrycznych. Owszem, po wkręceniu na wyższe obroty nie ma problemu z przyspieszaniem ale na wolniejszych obrotach trochę muli. :P
-
wojtekff, zacznij od diagnozy VAGiem, poczytaj trochę forum bo jest tego sporo. Być może masz spore niedomagania spowodowane usterkami... Jak już ocenisz kondycję silnika i ewentualnie doprowadzisz go do porządku to wtedy możesz podjąć decyzję czy jest sens robić tuning
-
wojtekff,
Z całym szacunkiem ale jeżeli kupujesz używane 8 letnie auto, najprawdopodobniej z Polski gdzie się oszczędza na wszystkim i oczekujesz przyspieszenia zgodnego z katalogowym to... don't worry be happy ))
Czarne jest piękne
-
Robiłem diagnozę VAGiem jakieś 3 miesiące temu i nie było żadnych usterek... w każdym razie namierzyłem 2 firmy w Warszawie, które przed wykonaniem chiptuningu sprawdzają dokładnie silnik i robią pomiary na hamowni. Jeśli wszystko jest ok to wykonują dalszą robotę.
-
wojtekff, pisząc diagnozę nie mam na myśli sprawdzenie błędów tylko sprawdzenie czy poszczególne podzespoły pracują optymalnie, czy masz np. doładowanie w normie, czy przepływomierz trzyma odpowiednie parametry itp. Na pewno od tego trzeba zacząć, każda profesjonalna firma o tym wie i tak jak piszesz właśnie od tego zaczną
-
Nie znam się na TT'kach, ale przeniosę może wiedzę z Porsche, bo być powinno podobnie. Jak macie jakiegos magika na forum, niech zajmie się mapami, aby lepiej reagował na kopa, da się zrobić wiele i nie chodzi koniecznie o to żeby było więcej koni, bo to efekt uboczny, ale prace nad elastycznością. Czy w TT'kach jest automatyczny, czy manualny czujnik spalania stukowego?
-
Znowu TT znowu Cabriolet
-
No co.:P Napisałem na szybko, ale tak to działa, znaczy tak się to robi w Porsche:P.(generacje tak do 95'). Odpowiednimi programami modeluje sie mapy ECU, mając na myśli magik, miałem na myśli kogoś doświadczonego i zaufanego w tych sprawach. Chyba, że jeśli chodzi o Audi też z tym ciężko poza prof. firmami.
-
-
-
No właśnie... powinno wgniatać w fotel. Zdaję sobie sprawę, że nie jest to nowy wóz i może nie mieć przyszpieszenia katalogowego ale bez przesady. No nic, każę wyregulować silnik, podkręcić na 250 KM i 350 Nm to będę wymiatał
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum