-
Naprawa licznika SICH, FUSE, żółty akumulator - komunikat
Walczyłem z licznikiem w moim aucie. Bezpieczniki, ładowanie itp. sprawdzone, więc padło na uwalony licznik (i tak był FIS do wymiany, więc za jednym zamachem).
Topnik, cyna, lutownica w łapki i szukanie problemu na płytce. Oczywiście wcześniej widać że licznik był grzebany, bo wskazówka od paliwa wylatana (silnik do wymiany), z tyłu 2 elementy plastikowe przytopione.
BINGO! Znalazłem rezystor, pod którym cyna już pękła z jednej strony. Ponowne przylutowanie zreanimowało wyświetlacz i napisz FUSE zniknął.
Wrzucam fotkę który to rezystor.
-
oo dzięki za info dziś właśnie 2 razy zaświeciła mi się kontrolka akumulatora, ładowanie i reszta sprawdzona i jest ok i się zastanawiałem co to możne być a ze licznik tez mam do roboty to pewnie i to jeszcze w nim padło
-
Gratulacje! To świetna robota, że udało Ci się samodzielnie zdiagnozować i naprawić licznik. Zdarza się, że drobne lutowania potrafią zdziałać cuda. Pamiętaj tylko, żeby użyć odpowiedniej cyny i topnika, żeby połączenie było trwałe.
_______________________________________
https://pszczelnictwo.com.pl/shop/ca.../weza-pszczela
Tagi dla tego wątku
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum