Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Turbo K03 mieszanie się płynu?

  1. #1

    Dołączył
    Nov 2018
    Płeć
    Skąd
    warszawa
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2000
    Kolor
    czarny
    Posty
    187

    Turbo K03 mieszanie się płynu?

    Hej. Czy ktoś z was wie na 100% czy jest możliwe, że w turbo K03 może dochodzić do mieszania się płynu chłodniczego z olejem??? Na forach amerykańskich wyczytałem, że jest to możliwe ale czy tam aby nie jest odlew??? Bo jeżeli tak to musiałyby występować uszczelnienia między olejem a cieczą ale z tego co wiem to takowych nie ma (chyba, że się mylę).

    https://www.theturboforums.com/threa...ooling.374147/

    https://www.audiworld.com/forums/s4-...ixing-2752054/

    Jeden z wątków.
    Prywatny Detektyw https://bez-sladu.pl 501-466-215

  2. #2

    Dołączył
    Nov 2018
    Płeć
    Skąd
    warszawa
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2000
    Kolor
    czarny
    Posty
    187
    Nikt nie potrafi się odnieść???
    Prywatny Detektyw https://bez-sladu.pl 501-466-215

  3. #3

    Dołączył
    Aug 2009
    Płeć
    Skąd
    Wyszków
    Pojemność
    2.0T
    KM
    310
    Rocznik
    2007
    Kolor
    black matt
    Posty
    900
    a jaki masz problem?
    najczesciej dochodzi do uszkodzenia chłodnicy oleju i tam się miesza
    Części TT 8N 225KM i R32

  4. #4

    Dołączył
    Nov 2018
    Płeć
    Skąd
    warszawa
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2000
    Kolor
    czarny
    Posty
    187
    Miałem syf w zbiorniczku wyrównawczym. 2 lata temu wymieniałem już raz chłodniczkę na Febi ale tym razem kupiłem Hella. Po wymianie podłączyłem starą chłodniczkę pod kompresor i wrzuciłem do wody. Żadne bąble nie szły czyli tak jakby była szczelna. Dlatego w drugiej kolejności pomyślałem o turbo bo tak wyczytałem, że może być . Wypłukałem cały układ. Zrobiłem już 700 km i w zbiorniczku jest narazie czysto dlatego mnie zastanawia teraz skąd się wtedy wziął syf.
    Zastanawiam się jeszcze czy jest taka możliwość że w UPG jest bardzo mała nieszczelność i czy olej nie dostaje się do płynu tylko podczas pałowania pod czerwone pole czyli wtedy kiedy ciśnienie oleju jest duże a olej dobrze rozgrzany. (wcześniej zdarzało się dość często zmiany biegów w górnym zakresie). Przez te 700 km nie pałowane było ani razu.
    Prywatny Detektyw https://bez-sladu.pl 501-466-215

  5. #5

    Dołączył
    Oct 2020
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    2.0T
    KM
    180
    Rocznik
    2012
    Kolor
    Czarny
    Posty
    43
    Cytat Zamieszczone przez Podkopnik Zobacz posta
    Miałem syf w zbiorniczku wyrównawczym. 2 lata temu wymieniałem już raz chłodniczkę na Febi ale tym razem kupiłem Hella. Po wymianie podłączyłem starą chłodniczkę pod kompresor i wrzuciłem do wody. Żadne bąble nie szły czyli tak jakby była szczelna. Dlatego w drugiej kolejności pomyślałem o turbo bo tak wyczytałem, że może być . Wypłukałem cały układ. Zrobiłem już 700 km i w zbiorniczku jest narazie czysto dlatego mnie zastanawia teraz skąd się wtedy wziął syf.
    Zastanawiam się jeszcze czy jest taka możliwość że w UPG jest bardzo mała nieszczelność i czy olej nie dostaje się do płynu tylko podczas pałowania pod czerwone pole czyli wtedy kiedy ciśnienie oleju jest duże a olej dobrze rozgrzany. (wcześniej zdarzało się dość często zmiany biegów w górnym zakresie). Przez te 700 km nie pałowane było ani razu.
    To, że problem zniknął po wymianie chłodnicy, może wskazywać na nią jako przyczynę. Jednak nie można wykluczyć innych możliwości, np. uszkodzonej pompy wodnej lub nieszczelności w układzie dolotowym. Jeśli problem powróci, warto przeprowadzić dokładną diagnostykę.

    _______________________________________
    https://twojemotywacje.pl/szkolenia/...zanie-stresem/

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •