-
Kolego, temat dotyczy pojawiajacej sie kontrolki na WLACZONYM ZAPLONIE a nie po URUCHOMIENIU SILNIKA. To po pierwsze i jest to calkowicie normalne w tych autach wiec sugerowanie wycieku w takiej sytuacji kompletnie mija sie z celem i jest niepotrzebnym mieszaniem czlowiekowi w glowie.
Po drugie, to co pokazales w linku to jest drobna nieszczelnosc ktora nie zaowocuje olejarka na blacie zaraz po odpaleniu silnika ( a juz napewno nie po samym zaplonie! ) a co najwyzej spadkiem jego ilosci w dluzszym okresie uzytkowania co w koooooncu skonczy sie olejarka na blacie, a po trzecie zdarza sie bardzo czesto ze gdy czujnik pusci, olej spieprza wtedy nim pod tak duzym cisnieniem ze zadna wtyczka temu nie zapobiegnie i jazda z takim uszkodzeniem doslownie przez kilka minut konczy sie brakiem stanu oleju. I taka sytuacje mialem na mysli.
ps. i daruj sobie sarkazmy gdyz nie sa tu potrzebne..
Ostatnio edytowane przez AcidTT ; 17-09-2021 o 08:14
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum