Cytat Zamieszczone przez MrocznyRasista Zobacz posta
Ok, to super, bo pier***ę się z tym TIPem już dobrych kilka godzin, a niestety umiejscowienie wylotów przez "twórcę" nie zgrywa się z fabrycznym tipem.

A czy jak wąż jest zagięty tak, że jego przepływ w miejscu zagięcia to jakieś 50% to wpływa jakoś na pracę silnika?
Musiałem na pałę jeden z węży, właśnie od zaworu DV, zgiąć "w pół", żeby chociaż dojechać do domu i osobiście nie poczułem żadnej różnicy, ale może jednak?
Witam.

Jeśli masz ostry zakręt (kolanko-załamanie utworzone z węża) a chciałbyś aby się nie załamywało, to wsadzasz do węża sprężynę i po sprawie. Kolano będzie już nie załamane a bardziej okrągłe i przepustowość wzrośnie. Dlatego w oryginale są tak zrobione przejścia aby tego uniknąć.

Pozdrawiam.